Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2013

www.artikos.gr : Η νέα ιστοσελίδα του Βασίλη Αρτίκου

Σε λειτουργία έχει τεθεί η προσωπική ιστοσελίδα του φωτογράφου Βασίλη Αρτίκου, www.artikos.gr , στην οποία παρουσιάζεται το έργο του καλλιτέχνη. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα on-line αγορών φωτογραφικών έργων και λευκωμάτων του Βασίλη Αρτίκου, ενώ παρουσιάζεται η νέα πρωτοβουλία του, αυτή του workshop.
Τέλος, ενδιαφέρουσα είναι η ενότητα του προσωπικού ημερολογίου (blog) που υπάρχει στην ιστοσελίδα, όπου ο καλλιτέχνης μεταφέρει τις απόψεις του για τη φωτογραφία.

Χαρακτηριστική η πρώτη ανάρτηση του Βασίλη Αρτίκου σε αυτή την ενότητα:





«25 Νοεμβρίου ημέρα σημαδιακή

Σήμερα μ’ ενημέρωσαν οι κατασκευαστές της νέας μου ιστοσελίδας ότι είναι έτοιμη και μπορώ να αναρτήσω τη πρώτη μου δημοσίευση στο επίσημο, πλέον, προσωπικό μου μπλοκ.
Σκεπτόμενος μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή ποιο θέμα να επιλέξω για τη πρώτη δημοσίευση, το μάτι μου έπεσε στη γωνία της οθόνης που λέει, την ημερομηνία
25 Νοεμβρίου
Η σκέψη πάγωσε και η κάρδια φτερούγισε …
25Νοεμβριου 2005. Πέρασαν  οκτώ  χρόνια από τότε που έφυγε από κοντά μας για να πάει να βρει  ΑΥΤΟΝ που με τόση πίστη και αφοσίωση υπηρέτησε σ όλη του τη ζωή πάνω στη γη.
Πίστευα  έχοντας στο νου μου την λαϊκή ρήση (( ο χρόνος είναι ο καλλίτερος γιατρός του πόνου..)) ότι με τη πάροδο των χρόνων, η απουσία του θα είναι όλο και λιγότερο αισθητή,
Αλλά το αντίθετο όσο περνούν τα χρόνια έχουμε περισσότερο  ανάγκη της παρουσίας του   ιδιαίτερα  τώρα στα δύσκολα …
Δώσε την ευχή σου και την ευλογία σου από κει ψηλά για το νέο ξεκίνημα που κάνω..
Πατέρα - Παππού – ΠαπαΝίκο  σ’  ευχαριστούμε

Πατέρα σ’ ευχαριστώ…»