Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

O Bερελής έχει ..."σκοτώσει τους γονείς του"!


"Ενας τύπος που μετείχε σε ριάλιτι της ισπανικής τηλεόρασης υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει το παιχνίδι όταν αποκαλύφθηκε ότι σε ηλικία 15 ετών είχε σκοτώσει τους γονείς του.

Το γεγονός μου θύμισε ένα περιστατικό που μου αφηγήθηκε κάποτε ο πρώην υπουργός των κυβερνήσεων Σημίτη Χρίστος Βερελής.

Είχε μόλις διοριστεί επικεφαλής σε κάποια δημόσια επιχείρηση όταν τον επισκέφθηκε στο γραφείο του ο τσάτσος αρχισυνδικαλιστής του μαγαζιού με σκοπό να...του επιδώσει τα διαπιστευτήριά του ως καρφί.

«Εχετε υπόψη» του είπε με το ανάλογο υφάκι «ότι ο καλύτερος εδώ μέσα έχει σκοτώσει τη μάνα του».

Ο Βερελής τον κοίταξε περίλυπος και του είπε: «Μη μου το λέτε αυτό. Μεγάλωσα ορφανός. Εχασα και τους δύο γονείς μου μικρός».

Το καρφί τσίμπησε και έδειξε να συγκινείται: «Λυπάμαι. Πώς συνέβη;».

«Τους σκότωσα εγώ» ήταν η απάντηση του Βερελή".

Την εξέλιξη της σχέσης την αντιλαμβάνεσθε. (Ελπίζω μόνον ότι οι γονείς του Χρ. Βερελή δεν διαβάζουν «Το Βήμα»...) Με τους θερμούς χαιρετισμούς μου ΠΑΝΔΩΡΑ

Από το (ΒΗΜΑ) το βρήκαμε και στο troktiko