Σελίδες

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Όταν η συνωμοσιολογία τείνει να γίνει πραγματικότητα...

Μια "συνωμοσιολογική" προσέγγιση για το προεκλογικό κλείσιμο εργοταξίου
της Ιόνιας Οδού, στο Μεσολόγγι, λίγο μετά την επίσκεψη Καραμανλή...


Θα θυμάστε ότι λίγες μόνο ημέρες μετά την προεκλογική επίσκεψη του πρώην Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή στο εργοτάξιο της Ιόνιας Οδού στον Εύηνο, αυτό «κατέβασε» ρολά, «δείχνοντας» την πόρτα της εξόδου σε δεκάδες εργαζόμενους… (ΕΔΩ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ).
Κάνουμε αυτή την αναφορά αφού το γεγονός της τοποθέτησης σε υψηλόβαθμες κυβερνητικές θέσεις που έχουν άμεση σχέση με το εν λόγω έργο, στελεχών της κατασκευάστριας εταιρείας ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ εύλογα δημιουργεί συνθήκες συνωμοσιολογίας… (σ.σ. αναφερόμαστε στις τοποθετήσεις της κ. Μαρίας Καλτσά, στη θέση της ΓΓ του Υπουργείου Περιβάλλοντος και του κ. Σέργιου Λαμπρόπουλου, στη θέση του ΓΓ Συγχρηματοδοτούμενων Έργων του Υπουργείου Υποδομών, μιας και οι δυο ήταν υψηλόβαθμα στελέχη του Ομίλου της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ).
Και δημιουργούνται συνθήκες συνωμοσιολογίας για τους επιπλέον δυο λόγους:
1. Μετά την 4η Οκτωβρίου 2009 καμιά διαμαρτυρία δεν υπήρξε εκ μέρους των απολυθέντων…
2. Πριν λίγες ημέρες υπογράφτηκε η άδεια αμμοληψίας από τον Εύηνο… για την «εύρυθμη» λειτουργία του εν λόγω εργοταξίου…
Συνεπώς όλα τα παραπάνω συνηγορούν στη διαπίστωση ότι το "κλείσιμο" του εργοταξίου μάλλον έγινε για «μικροπολιτικούς» λόγους, με άνωθεν εντολές, ώστε να πληγεί ο πρώην Πρωθυπουργός και μόνο.
Κι αυτό γιατί στην ουσία, ούτε απολύσεις φαίνεται να έγιναν και κυρίως η αδειοδότηση για την αμμοληψία μάλλον δεν σκάλωνε στην προηγούμενη κυβέρνηση… ή στον προηγούμενο περιφερειάρχη…
Μάλιστα στις 23/9/2009 στην ανάρτηση που είχαμε κάνει ο προϊστάμενος της Κτηματικής είχε αφήσει αιχμές για την στάση της κατασκευάστριας εταιρείας.


Για του λόγου το αληθές ο επίλογος της ανάρτησής μας είχε ως εξής:
"Από την άλλη πλευρά υπηρεσιακοί παράγοντες της Κτηματικής Υπηρεσίας μας εξέφρασαν την έντονη δυσφορία τους για την στάση της εταιρείας.Κι αυτό διότι όπως μας υποστήριξαν κατηγορηματικά «καμιά καθυστέρηση δεν έχει υπάρξει από την πλευρά της υπηρεσίας στην έκδοση των αδειών» και με νόημα μας υπογράμμισαν ότι «από τον Ιούνιο που έχει ξεκινήσει η εξόρυξη των αδρανών υλικών από τον Εύηνο για τις ανάγκες του έργου της Ιόνιας Οδού η υπηρεσία δεν έφερε κανένα πρόσκομμα, αφού υπάρχουν οι άδειες περιβαλλοντικών επιπτώσεων.»
Οι ίδιοι παράγοντες δεν μπόρεσαν να μας εξηγήσουν την στάση της κατασκευάστριας εταιρείας αφού όπως μας εξήγησαν «ζητείται η εδώ και τώρα χορήγηση της άδειας, χωρίς να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες και αυτοψίες από την ημέρα υποβολής της ανάλογης αίτησης. »
Έτσι επειδή βρισκόμαστε λίγες ημέρες πριν τις εκλογές, δεν μπορεί να αποκλειστεί και το ενδεχόμενο η αναστολή της λειτουργίας του εργοταξίου να οφείλεται και σε «εργολαβικές» σκοπιμότητες…Πάντως βέβαιο είναι ότι, 90 εργαζόμενοι έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα…", κατέληγε η ανάρτηση.
Τέσσερις μήνες μετά, εκ των πραγμάτων η αιτίαση που είχαμε αναφέρει για το κλείσιμο του εργοταξίου τείνει να γίνει πραγματικότητα...