Σελίδες

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Χρ. Βερελής: "Η εξεταστική ξεκίνησε για ''Μπεν Χουρ'' και κατέληξε σε ''Άμποτ και Κοστέλο'"


Εξαιρετικά αιχμηρός στην κριτική του απέναντι στην απόφαση να παραπεμφθεί για περαιτέρω διερεύνηση σε προκαταρκτική επιτροπή για τη Siemens είναι ο πρώην υπουργός Μεταφορών του ΠΑ.ΣΟ.Κ. επί κυβερνήσεων Σημίτη, Χρίστος Βερελής.
«Η εξεταστική ξεκίνησε για ''Μπεν Χουρ'' και κατέληξε σε ''Άμποτ και Κοστέλο''» σημειώνει ο πρώην υπουργός, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα ότι «επιτεύχθηκε ο κεντρικός στόχος, τα κομματικά ταμεία και αυτοί που έπρεπε να μείνουν ανέλεγκτοι.»
Ο κ. Βερελής σημειώνει στη δήλωσή του ότι βρίσκεται στη λίστα των προτεινομένων για δύο λόγους: Πρώτον, επειδή ήταν υπουργός Μεταφορών, παρότι είναι γνωστό ότι στον Ο.Σ.Ε. και στον Ο.Τ.Ε. δεν υπέγραψε προγραμματικές συμβάσεις ή αλλαγές τους, αλλά αντίθετα αγωνίστηκε για να αποτρέψει ζημιές, ενώ ο ίδιος έγκαιρα ζήτησε να κηρυχθεί έκπτωτη σύμβαση με τη Siemens, γεγονός που προκάλεσε την μήνιν της γερμανικής εταιρείας



Δεύτερον, «γιατί ο κατάλογος συντάχθηκε με κριτήρια face control σε μία κυνική ατμόσφαιρα σκοπιμοτήτων» συμπληρώνει ο βουλευτής, υπονοώντας ότι δεν είναι αρεστός στο κόμμα του και στο σύστημα.
Στη λογική αυτή, κρίνει ότι έγινε δυσάρεστος, όταν τον Δεκέμβριο του 2008 μίλησε για τη θλιβερή κατάσταση που επερχόταν για την οικονομία, πρότεινε να υπάρξει υπουργός Οικονομίας κοινής αποδοχής, η οποία επικρίθηκε δημόσια.
Υπενθυμίζει ότι έκανε την μάλλον ασυνήθη για τα πολιτικά ήθη κίνηση να παραιτηθεί τον Μάιο του 2009 (σ.σ. για τη διερεύνηση της υπόθεσης ΜΑΝ), για να δικαιωθεί στη συνέχεια, κάτι που «το λησμονούν ορισμένοι».
Καταλήγει ευχαριστώντας τους βουλευτές των κομμάτων που ευθέως, χθες, διαφώνησαν με την παραπομπή του, σημειώνοντας ότι περιφρονεί την έννοια της παραγραφής κι ότι η πορεία του στην πολιτική «δεν υπήρξε στρογγυλή».