Σελίδες

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Σοβαρές επισημάνσεις για την Ιονία Οδό από τον Δ. Δεσύλλα


Ο επικεφαλής της "Αριστερής Παρέμβασης" Δ. Δεσύλλας έθεσε σοβαρά ερωτήματα και προβληματισμούς
για την Ιονία Οδό

«Η συζήτηση για την Ιόνια Οδό, που καρκινοβατεί και κατάντησε αιώνια (σταμάτησαν οι εργασίες σε πολλά εργοτάξια - απλήρωτοι εργαζόμενοι), δεν μπορεί να αγνοήσει οξύτατα σχετικά προβλήματα, που είναι : α) Η μη σύνδεση της Ιόνιας Οδού με το Αγρίνιο και η σχεδιαζόμενη επιβολή διοδίων στο τμήμα της που παρακάμπτει το Αγρίνιο, β) Η απαράδεκτη καθυστέρηση κατασκευής του κάθετου δρόμου Αεροδρόμιο Ακτίου - λίμνη Αμβρακία (σταμάτησαν οι εργασίες - απλήρωτοι εργαζόμενοι) καθώς και των κάθετων δρόμων Πλατυγιάλι Αστακού - Ιόνια και Ιόνια - Αγρίνιο - Καρπενήσι, γ) Η ματαίωση του τούνελ στην Κλόκοβα (Κλεισούρα), που ήταν δίκαιη απαίτηση των κατοίκων της περιοχής Ρίζας Αντιρρίου και δ) το σκανδαλώδες ξεπούλημα του οικόπεδου - φιλέτου που φιλοξενούσε το εργοτάξιο της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου (223 στρέμματα),



Η Ιόνια Οδός, επίσης, δεν μπορεί να κρύψει τη γενικευμένη αθλιότητα του οδικού δικτύου σ΄ όλη την Αιτωλοακαρνανία. Συγκεκριμένα : α) του δρόμου Αντίρριο - Μεσολόγγι, β) Αμφιλοχία - Βόνιτσα - Λευκάδα, γ) Αγρίνιο - Θέρμο, που περνάει μέσα από τα χωριά, που έχουν θρηνήσει θύματα σε τροχαία ατυχήματα και δ) γενικότερα, η πλήρης εγκατάλειψη του επαρχιακού και αγροτικού οδικού δικτύου της Αιτωλοακαρνανίας, που θυσιάζεται στο βωμό των μεγάλων έργων - δρόμων!
1.            Απαιτούμε την άμεση κατάργηση όλων των σκανδαλωδών - αποικιακών συμβάσεων παραχώρησης της Ιόνιας και άλλων εθνικών δρόμων στις ιδιωτικές εταιρείες (που συμμετέχουν στη χρηματοδότηση των έργων μόνο με 7%). Συνέχιση - επίσπευση των έργων επέκτασης και βελτίωσης των εθνικών δρόμων με την ευθύνη δημόσιου φορέα και με κοινωνικό έλεγχο.
2.            Καταγγέλλουμε τις Τράπεζες που, ενώ πήραν ήδη 78 δισεκ. ευρώ (θα πάρουν κι άλλα 30) από τον ιδρώτα του Ελληνικού λαού, αρνούνται τη συνέχιση της χρηματοδότησης του έργου, παίζοντας το άθλιο παιχνίδι των εταιρειών, της κυβέρνησης και φυσικά το δικό τους (ή σε συνδυασμό).
3.            Να καταργηθούν όλα τα διόδια (ιδιωτικά και κρατικά), που είναι δυσβάστακτα για τους εργαζόμενους, που ήδη υποφέρουν από το Μνημόνιο και την κυβερνητική πολιτική άγριας λιτότητας, υπέρογκα με τις συνεχείς, αδικαιολόγητες και αυθαίρετες αυξήσεις και εντελώς παράνομα (για έργα που δεν έχουν ολοκληρωθεί). Οι εργαζόμενοι πληρώνουν ήδη πολλά με την άμεση (έως 45%) και έμμεση φορολογία (ΦΠΑ 23%) και δεν μπορούν να ξαναπληρώσουν!
4.            Καταγγέλλουμε την παράνομη, αντιδημοκρατική και αντισυνταγματική απόφαση της κυβέρνησης να ποινικοποιήσει τη δικαιολογημένη άρνηση πληρωμής των διοδίων.
΄Ολα αυτά, για να υλοποιηθούν, απαιτούν ενωτικούς και αποφασιστικούς αγώνες, στους οποίους θα συμβάλουμε ως «ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ». Απαιτούν κυρίως σύγκρουση με την αντιλαϊκή πολιτική της Κυβέρνησης και του Μνημονίου (Κυβέρνησης - ΕΕ - ΔΝΤ), που έχει ήδη χρεωκοπήσει τους εργαζόμενους του χωριού και της πόλης.»

 Η παραπάνω ανακοίνωση, αποτελεί μέρος της ευρύτερης παρέμβασης του Δ. Δεσύλλα, επικεφαλής της "Αριστερής Παρέμβασης", στην συνεδρίαση του Περιφερειακού συμβουλίου στο Μεσολόγγι, στις 28 Φεβρουαρίου.