Σελίδες

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ΝΔ: "Παράνομη και αυθαίρετη η απόφαση του Υπ. Παιδείας για το κόψιμο των εισακτέων στα ΤΕΙ"


Σπ. Ταλιαδούρος: «Δυστυχώς η Κυβέρνηση και στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας 
επέδειξε την ίδια προχειρότητα, έλλειψη στοιχειώδους οργάνωσης, 
έλλειψη επιστημονικών κριτηρίων και χρήση εσφαλμένων στοιχείων
 προκειμένου να αιτιολογήσει τις αυθαίρετες αποφάσεις της

Η Επιτροπή Παιδείας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης της Ν.Δ. συνεδρίασε υπό την Προεδρία του Αναπληρωτή Τομεάρχη, Σπύρου Ταλιαδούρου και του Συντονιστή της Επιτροπής, Κωνσταντίνου Σούτσα, με αφορμή την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας που αφορά στην αναστολή εισακτέων σε 24 Τμήματα των Τ.Ε.Ι. και σε 1 του Πανεπιστημιακού Τομέα για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος.
Μετά από διεξοδική συζήτηση των επιχειρημάτων που επικαλέσθηκε το ΥΠΕΔΒ για να αιτιολογήσει την απόφασή του η διαπίστωση είναι ότι:
«Η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για αναστολή εισαγωγής φοιτητών σε 24 Τμήματα των ΤΕΙ και 1 Πανεπιστημίου το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, είναι παράνομη και αυθαίρετη.
Η απόφαση αυτή ελήφθη χωρίς να έχουν συγκληθεί τα αρμόδια όργανα του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, δηλαδή ΣΑΠΕ και ΣΑΤΕ, όργανα που είναι αρμόδια να εκφράσουν την επιστημονική άποψη και να προβούν σε σχετική εισήγηση.
Δεν προηγήθηκε διάλογος, δεν ακούστηκαν οι απόψεις των αρμοδίων φορέων της Ακαδημαϊκής Κοινότητας και αγνοήθηκε πλήρως το ισχύον νομικό πλαίσιο που παρέχει άλλες δυνατότητες, βάσει συγκεκριμένων επιστημονικών κριτηρίων.
Η απόφαση αυτή ελήφθη χωρίς να προηγηθεί χωροταξική μελέτη για όλο το χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης.



Το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε αιφνίδια στην αναστολή εισαγωγής φοιτητών στα εν λόγω Τμήματα λίγο πριν από τις πανελλαδικές εξετάσεις, χωρίς να λάβει υπόψη ότι ορισμένα από τα Τμήματα αυτά έχουν ήδη αξιολογηθεί θετικά από το αρμόδιο όργανο, την Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας (ΑΔΙΠ).
Επίσης δεν έλαβε υπόψη ότι σε ορισμένα από τα Τμήματα αυτά λειτουργούν επιτυχώς Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών.
Δυστυχώς η Κυβέρνηση και στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας επέδειξε την ίδια προχειρότητα, έλλειψη στοιχειώδους οργάνωσης, έλλειψη επιστημονικών κριτηρίων και χρήση εσφαλμένων στοιχείων προκειμένου να αιτιολογήσει τις αυθαίρετες αποφάσεις της