Σελίδες

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

"Απαράδεκτη και αντιδημοκρατική" η απόφαση για αναστολή εισαγωγής σπουδαστών



Σειρά ερωτημάτων θέτει και ο Σύλλογος Διοικητικού, Τεχνικού και Βοηθητικού Προσωπικού Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου και Παραρτημάτων αναφορικά με την αιφνίδια απόφαση του υπουργείου Παιδείας να αναστείλει την εισαγωγή σπουδαστών στη ΣΤΕΓ του ΤΕΙ Μεσολογγίου.
Το ΔΣ του συλλόγου αμφισβητεί την ορθότητα της απόφασης παραθέτοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ιδρύματος.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται:
«Ο Σύλλογος Διοικητικού, Τεχνικού και Βοηθητικού Προσωπικού Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου και Παραρτημάτων του θεωρεί απαράδεκτη και αντιδημοκρατική την ενέργεια του Υπουργείου να αιφνιδιάσει τη Διοίκηση του Ιδρύματός μας αφήνοντας εκτός μηχανογραφικών δελτίων τα τρία τμήματα της Σχολής Τεχνολόγων Γεωπονίας (ΥΔ.ΑΔ, ΘΕ.ΚΑ, Μ.Υ.Π.) και νεκρώνοντας ουσιαστικά ολόκληρη τη σχολή. Θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο θα έπρεπε να γίνει μόνο αν ήταν το αποτέλεσμα διαλόγου και ανοικτής διαβούλευσης για την παιδεία και την Τριτοβάθμια εκπαίδευση και όχι μέσα σε μία νύχτα με τη μέθοδο του “αιφνίδιου Θανάτου”.
                Αισθανόμαστε την ανάγκη να δηλώσουμε ότι δεν μας φαίνεται “λογικό”, :



             σε ένα νομό(αλλά και γενικά σε όλη την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος) ο οποίος είναι κατεξοχήν αγροτικός και η επιστημονική υποστήριξη στον αγροτικό κόσμο κρίνεται απαραίτητη
             σε μια περιοχή υπανάπτυκτη και με χαμηλό κατά κεφαλήν εισόδημα όπου τέτοιες σχολές μπορούν να είναι πυλώνες ανάπτυξης
             σε μια περιοχή “φυσικό εργαστήρι” (με λιμνοθάλασσα, λίμνες, ποτάμια, ανοικτή θάλασσα και τεράστιες αγροτικές εκτάσεις διαθέσιμες για έρευνα)
             σε ένα ίδρυμα από τα παλαιότερα της Ελλάδος και με μία εγκατάσταση Θερμοκηπίων από τις μεγαλύτερες της Ελλάδος στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση
             σε ένα ίδρυμα με εκατό στρέμματα εγκαταστάσεις και άλλα εφτακόσια περίπου στρέμματα διαθέσιμα για ανάπτυξη
να βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση που είμαστε σήμερα.
Άραγε τα κριτήρια για την επιβίωση ή όχι ομοειδών τμημάτων και σχολών πρέπει να είναι μόνο σε σχέση με τον ακριβή αριθμό των σπουδαστών ή να έχουν να κάνουν με την έρευνα το χώρο αλλά και τις υποδομές κάθε ιδρύματος;          
Σε αυτή τη φάση, στεκόμαστε αλληλέγγυοι στις κινήσεις της Διοίκησης του Ιδρύματός μας. Παρακολουθούμε ωστόσο με αγωνία τα τεκταινόμενα στο χώρο της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και επιφυλασσόμαστε για μελλοντικές ενέργειες ή κινητοποιήσεις ανάλογα με την πορεία των γεγονότων.»