Σελίδες

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Η Κυβέρνηση να τηρήσει τα συμφωνηθέντα με τους ιδιοκτήτες ΤΑΧΙ

Γράφει ο Κώστας Καραγκούνης
Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας  – Αν. Τομεάρχης Δικαιοσύνης ΝΔ

Σε μια περίοδο που η ελληνική οικονομία βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού και εν μέσω της τουριστικής περιόδου οι  χειρισμοί της Κυβέρνησης στο θέμα της απελευθέρωσης του κλάδου των ιδιοκτητών ταξί έχουν προκαλέσει τόσο στους ιδιοκτήτες ταξί όσο και στην ελληνική κοινωνία  μεγάλη αναστάτωση και έντονο αναβρασμό.
Η ασυνεννοησία και οι κυβερνητικές παλινωδίες έχουν δημιουργήσει σοβαρές αντιδράσεις από τους ιδιοκτήτες αδειών του επαγγελματικού αυτού κλάδου, αφού η συμφωνία που είχε επιτευχθεί μεταξύ των εκπροσώπων τους και του προκατόχου υπουργού, άλλαξε.
Η πρωτοβουλία Ραγκούση αλλάζει μία απόφαση που είχε τη συναίνεση των επαγγελματιών – ιδιοκτητών  ταξί και ο νυν Υπουργός εμφανίστηκε αρνητικός στην προοπτική υπογραφής του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος που είχε προετοιμάσει ο προηγούμενος Υπουργός κ. Δ. Ρέππας κατόπιν διαβούλευσης με τους εκπροσώπους του κλάδου.



Επιπλέον προχωρά στην εκ νέου επεξεργασία των κανόνων απελευθέρωσης του συγκεκριμένου επαγγέλματος, χωρίς να παραχωρεί οποιαδήποτε δέσμευση ως προς την τήρηση των συμφωνηθέντων με τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών ταξί.
Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική συγκυρία για τον Ελληνικό λαό και ειδικότερα για τους ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι υφίστανται σημαντική μείωση των εισοδημάτων τους και αύξηση των λειτουργικών τους εξόδων, η κυβέρνηση με τους χειρισμούς της έρχεται να επιδεινώσει τη θέση τους έτι περισσότερο και να θέσει σε σοβαρό κίνδυνο τη συνέχιση άσκησης του επαγγέλματος για αρκετούς ιδιοκτήτες ταξί.
Όπως είναι λογικό, η άρνηση του νυν Υπουργού να υπογράψει το Προεδρικό Διάταγμα, που είχε διαμορφώσει ο προκάτοχός του, αιφνιδίασε και δικαιολογημένα εξόργισε τους ενδιαφερομένους, καθώς αρκετοί εξ’ αυτών έχουν στηρίξει ολόκληρη την περιουσία τους σε άδειες ταξί χρυσοπληρωμένες μέχρι και 200.000 €.
Αποφάσεις που παίρνονται ελαφρά τη καρδία και που απευθύνονται σε μια αγορά που ήδη έχει γονατίσει από την οικονομική κρίση, δίδοντας έτσι τη χαριστική βολή στους ιδιοκτήτες ταξί.
Γνωστό είναι ότι η βιωσιμότητα του κλάδου επηρεάζεται αρνητικά από την πτώση του τζίρου, ενώ τα λειτουργικά έξοδα ενός ταξί είναι πολλά και η αγορά είναι πεσμένη έως και 50% σε ορισμένες περιοχές. Η  Κυβέρνηση έχει αποκλειστικά και μόνο μια επιλογή. Να τηρήσει τα συμφωνηθέντα, να λύσει το πρόβλημα άμεσα και να προστατέψει την Ελληνική οικονομία με μία λύση δίκαιη που θα ανταποκρίνεται στα ευρωπαϊκά δεδομένα.