Σελίδες

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

«Ολλανδία και όχι Ελλάδα!» στη διοίκηση της ΜΑΡΙΝΑΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΊΟΥ θέλει ο πρόεδρος του ΛΤ Αιτωλοακαρνανίας;


«Ολλανδία και όχι Ελλάδα!» φέρεται ότι υποστηρίζει ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Αιτωλοακαρνανίας, Πάνος Παπαδόπουλος - υποψήφιος βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές της 5ης Μαΐου -  για τη διοίκηση της «ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Α.Ε.» που διαχειρίζεται τον ομώνυμο τουριστικό λιμένα στο Μεσολόγγι.
Χθες, έγινε σύγκλιση της έκτακτης ΓΣ της εταιρείας προκειμένου να γίνει εκλογή νέου ΔΣ. Με δεδομένο ότι οι δυο μεγάλοι εταίροι J. Mennen και Γ. Αγγελόπουλος που κατέχουν από 47,5% ο καθένας των μετοχών της εταιρείας, έχουν έρθει σε διαφωνία για τη διοικητική λειτουργία της εταιρείας, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Αιτωλοακαρνανίας, ως εκπρόσωπος του φορέα που διαθέτει το υπόλοιπο 5% των μετοχών αναδείχτηκε σε ρυθμιστή για την συγκρότηση του νέου διοικητικού σχήματος.
Έτσι κατά τη χθεσινή συνέλευση ο κ. Παπαδόπουλος, που ως γνωστό συμμετέχει στη Λιμενική Επιτροπή ως εκπρόσωπος του Εργατικού Κέντρου Μεσολογγίου επέλεξε - χωρίς να υπάρξει απόφαση της Λιμενικής Επιτροπής -  να ταχθεί με την πλευρά του J. Mennen, δηλαδή των «Ολλανδών»…



Η αποχώρηση όμως από την συνέλευση του κ. Αγγελόπουλου «πάγωσε» τη διαδικασία, η οποία και θα επαναληφθεί.
Ύστερα από αυτή την εξέλιξη, θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η δημοσιοποίηση των απόψεων του κ. Παπαδόπουλου που τον οδήγησαν σε αυτή την επιλογή. δηλαδή να συγκροτηθεί ΔΣ που θα απαρτίζεται από τρεις Ολλανδούς υπηκόους.
Και θα έχει ενδιαφέρον διότι σύμφωνα με πληροφορίες μας κατά τη διάρκεια της συνέλευσης ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου δεν αποδέχτηκε πρόταση για τριμερή εκπροσώπηση στο ΔΣ, δηλαδή την συμμετοχή των J. Mennen,  Γ. Αγγελόπουλου και του ιδίου ή του προέδρου της ΣΑΕ,  Δ. Κοτσόργιου.
Όπως επίσης και οι εταίροι J. Mennen και Γ. Αγγελόπουλος, θα πρέπει να δημοσιοποιήσουν τους λόγους που τους οδήγησαν στην μεταξύ τους διαφωνία, διότι - ανεξάρτητα των όποιων επενδύσεων έχουν προβεί - η εταιρεία τους, διαχειρίζεται, αφενός μεν δημόσια γη και αφετέρου ένα μεγάλο τμήμα της μαρίνας έχει κατασκευαστεί με χρήματα του κράτους.
Τέλος να σημειωθεί, ότι  στο προηγούμενο διοικητικό σχήμα της εταιρείας ο κ. Γ. Αγγελόπουλος δεν είχε κάποια θέση και τη νομική ευθύνη για τη λειτουργία της εταιρείας ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος είχε ο κ. J. Mennen και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις τυπικά ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου δεν είναι υποχρεωμένος να λάβει τις αποφάσεις του κατόπιν συνεδρίασης του ΔΣ, ηθικά όμως νομιμοποιείται;