Σελίδες

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Τουριστικά καταλύματα υπάρχουν στο Μεσολόγγι. Τουρίστες δεν υπάρχουν...

Γράφει ο Βασίλης Δ. Ξηρός

Υπεύθυνος ξενοδοχείου "Liberty"

Με αφορμή δημοσιεύματα του τοπικού τύπου, σχετικά με τις τουριστικές υποδομές στο Μεσολόγγι, την τουριστική διέξοδο και την καλύτερη προοπτική της ιστορική μας πόλης σε αξιοπρεπές επίπεδο στον τουριστικό τομέα είμαι υποχρεωμένος να σχολιάσω αναφορές, όπως ότι “...όλες οι προσπάθειες που έγιναν στον παρελθόν για την προσέλευση τουρισμού απέβησαν άκαρπες, αφού ο Δήμος και κυρίως η πόλη δεν διαθέτει ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια...” ή ότι "...το Μεσολόγγι δεν γίνεται τουριστικός προορισμός είναι λόγω έλλειψης δωματίων...".

Η αλήθεια ειναι οτι η πόλη μας μπορεί να υστερεί σε κτιριακές εγκαταστάσεις για διαμονή τουριστών υψηλού οικονομικού επιπέδου, αλλά αυτό είναι συνέπεια της έλλειψης κεφαλαίων, λόγω της ανυπαρξίας τουριστικής προσέλκυσης στη πόλη μας.

Αλήθεια πότε η περιφέρεια, οι φορείς και οι αναπτυξιακές εταιρείες εκτύπωσαν ή κατάρτισαν ένα ολοκληρωμένο πακέτο τουριστικής προβολής και ανάπτυξης, για τον διευρυμένο Δήμο Μεσολογγίου, για να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα; Νομιζω ποτέ.

Όπως, λοιπόν, όλοι καταλαβαίνουμε, όλο αυτό αποτελεί ένα φαύλο κύκλο και αναρωτιόμαστε: Η έλλειψη αυτή οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στα τουριστικά καταλύματα που δε διαθέτουν διαμονή πολλών αστέρων ή και στην έλλειψη πρωτοβουλίας από δημόσιους φορείς οργανωμένης προβολής της πόλης μας ως ένας ιδανικός τουριστικός προορισμός;

Τουλάχιστον μπορούμε να παραδεχτούμε ότι με τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις είναι δυνατό να φιλοξενήσουμε αξιοπρεπέστατα το μέσο τουρίστα, που και αυτός δυστυχώς είναι δυσεύρετος για την πόλη μας.

Προσπαθώντας λοιπόν, όσον αφορά τουλάχιστον τη δική μας επιχείρηση, να δώσουμε μια απάντηση σε αυτό το ερώτημα, έχουμε προβεί σε πολύπλευρες ενέργειες καθαρά και μόνο με Δική μας πρωτοβουλία και Δικές μας δαπάνες. Πρόκειται για προσπάθειες που ξεκίνησαν προ τριετίας και συνεχίζονται ακόμη με αμείωτο ενδιαφέρον από τη πλευρά ΟΛΩΝ των εργαζομένων και της διοίκησης του ξενοδοχείου.

Η επιχείρηση Ξενοδοχείο LIBERTY είναι πάντα παρούσα, αρωγός σε κάθε ενέργεια του Δήμου και χορηγός σε κάθε δραστηριότητα της πόλης.

Το σημαντικότερο όμως ίσως όλων είναι οι επαφές που κάνουμε καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους με τουριστικά γραφεία, tour operators εντός και εκτός Ελλάδας θέλοντας να προβάλλουμε όχι μόνο το ξενοδοχείο μας αλλά και να κάνουμε γνωστό τούτο εδώ τον τόπο εντός και εκτός συνόρων. Δημιουργήσαμε ολοκληρωμένες και οργανωμένες προτάσεις εκδρομών (πολυήμερες και μονοήμερες) δίνοντας έμφαση όχι μόνο στην ατράνταχτη ιστορία μας, αλλά και στο φυσικό πλούτο της που την καθιστά υψηλού ενδιαφέροντος επιλογή για οποιαδήποτε μορφή εναλλακτικού τουρισμού. (Παρατήρηση πουλιών, ορειβασία, αναρρίχηση, πεζοπορία, ποδηλασία, γαστρονομία, θρησκευτικός και αλιευτικός τουρισμός).

Προσεγγίζουμε απευθείας κάθε είδους σύλλογο, ΚΑΠΗ, σχολεία κτλ. προσπαθώντας να τους ενημερώσουμε και να τους πείσουμε ότι πραγματικά αξίζει να επισκεφθεί κανείς το Μεσολόγγι. Συμμετέχουμε ενεργά σε όλων των ειδών τουριστικές εκθέσεις, διαπιστώνοντας με λύπη μας, την άγνοια για την πόλη μας και τις ομορφιές της από την πλευρά των εκπροσώπων τουρισμού.

Συνοψίζοντας, το Ξενοδοχείο LIBERTY προσπαθούσε και συνεχώς προσπαθεί για τη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών στο τομέα της δικής του ευθύνης και συγκεκριμένα:

Βελτιώνοντας και εκσυγχρονίζοντας μέσα από συγκεκριμένο πλάνο την υπάρχουσα υποδομή των δωματίων και των συνοδευτικών χώρων.

• Δημιουργώντας πρόσθετο εισόδημα για άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενους στο τουριστικό προϊόν ( επιχειρήσεις εστίασης, ξεναγήσεις, μεταφορές κτλ).

• Καταθέτοντας νέες προτάσεις σε επενδυτικά προγράμματα που μόλις τώρα άνοιξαν.

Με δεδομένο αυτή τη κρίσιμη οικονομική περίοδο που διανύουμε η επιχείρηση Ξενοδοχείο LIBERTY, έχει καταφέρει να διατηρήσει σταθερά όλες τις θέσεις εργασίας που είχε και πριν, δίνοντας λοιπόν πάντα το καλύτερό μας εαυτό ως επαγγελματίες, συνεχίζουμε τις προσπάθειες, δημιουργούμε επαναλαμβανόμενους πελάτες, όπου και αυτοί με τη σειρά τους αποτελούν μια καλή διαφήμιση για εμάς και την Πόλη μας ώστε πάντα να έχει κάποιος «κάπου να μείνει» .

Άρα οι ευθύνες είναι κάπου αλλού και όχι σε αυτούς που χρόνια τώρα προσφέρουν έμπρακτα σε όλα τα επίπεδα στην τουριστική υποδομή και όχι μόνο.