Οι υπηρεσίες που παρέχονται προς
τους φοιτητές και την ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά και επιτυχημένα παραδείγματα
διασύνδεσης της έρευνας με την παραγωγή σε ανταγωνιστικούς τομείς αποτέλεσαν το
επίκεντρο της συνεδρίας που διοργάνωσε το ΤΕΙ
Δυτικής Ελλάδας με τη συνδρομή του Γραφείου
Μεταφοράς Τεχνολογίας για το 19ο Forum Ανάπτυξης
με θέμα «Αποτελεσματικότητα στην Τριτοβάθμια
Εκπαίδευση», το Σάββατο 12
Νοεμβρίου 2016.
Τη συζήτηση συντόνισε ο κ. Σπύρος Συρμακέσης, Αναπλ. Πρόεδρος
Έρευνας και Ανάπτυξης, αναδεικνύοντας το όραμα της Διοίκησης για περισσότερο
αποτελεσματικές, ποιοτικές και καινοτόμες ακαδημαϊκές και ερευνητικές
διαδικασίες που θα εκμεταλλευθούν τη γεωγραφική διασπορά του Ιδρύματος προς
όφελος της περιφερειακής ανάπτυξης και της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας.
Αρχικά, ο κ. Στέφανος Τσινόπουλος, Επίκ. Καθηγητής του τμ. Μηχανολόγων
Μηχανικών ΤΕ, παρουσίασε τον τρόπο λειτουργίας και τα οφέλη της Πρακτικής
Άσκησης για τους φοιτητές αλλά και ευκαιρίες κινητικότητας στο εξωτερικό (εντός
και εκτός Ευρώπης) για φοιτητές και προσωπικό μέσα από τις δι-ιδρυματικές
συμφωνίες του ΤΕΙ στο πρόγραμμα Erasmus+.
Η κα Αναστασία Αταμέγκου, Αναπ. Προϊσταμένη του τμ. Εκδόσεων και
Βιβλιοθήκης παρουσίασε τις υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης με έμφαση στη χρήση νέων
τεχνολογιών για την εξυπηρέτηση και των 6 κόμβων του Ιδρύματος (Πάτρα,
Μεσολόγγι, Ναύπακτος, Αίγιο, Πύργο, Αμαλιάδα)
Στο δεύτερο μέρος, ο κ. Κώστας Μπαταργιάς, Αναπλ. Καθηγητής
του τμ. Τεχνολογίας Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών, ανέπτυξε τις δράσεις
γενετικής βελτίωσης στην Αλιεία και τις υφιστάμενες αλλά και επικείμενες
συμπράξεις του εργαστηρίου του με μεγάλους παραγωγικούς φορείς στη Μεσόγειο.
Ζητήματα φυτοπροστασίας ανέλυσε η
κα Ειρήνη Καραναστάση, Επίκ.
Καθηγήτρια του τμ. Τεχνολόγων Γεωπόνων, παρουσιάζοντας τις χρηματοδοτούμενες
από επιχειρήσεις ερευνητικές δραστηριότητες του εργαστηρίου της και τη
συμμετοχή της στον Κόμβο Καινοτομίας «Aroma Hub» με την υποστήριξη του Επιστημονικού Πάρκου Πατρών.
Τέλος, ο κ. Νίκος Στεφανόπουλος, Επίκ.
Καθηγητής του τμ. Νοσηλευτικής, ανέδειξε τις σύγχρονες εκπαιδευτικές
μεθοδολογίες που εφαρμόζει το εργαστήριό του για τους φοιτητές του, δράσεις
δικτύωσης με τοπικούς φορείς αλλά και την ανάγκη δημιουργίας συνεργατικών δομών
και διαδικασιών με αντίστοιχα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που
δραστηριοποιούνται στις Επιστήμες Υγείας.