Σελίδες

Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Αρκεί η δημιουργία ενός site για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας;


Μια καλή ιστοσελίδα αποτελούσε μέχρι πριν από μερικά χρόνια το «εισιτήριο» κάθε επιχείρησης για να εισέλθει στον ψηφιακό κόσμο του Διαδικτύου. Μέσα σε λίγα μόλις χρόνια ωστόσο, από την κατασκευή ιστοσελίδων συζητάμε σήμερα για το digital marketing και πώς αυτό μετατρέπεται σε «μοχλό» για τις πωλήσεις και τα κέρδη του επιχειρηματικού κόσμου.

Αν σας ενδιαφέρει να σχεδιάσετε μια επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης για την επιχείρησή σας στο Ίντερνετ, δείτε παρακάτω γιατί δεν αρκεί η δημιουργία μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας και πώς χρειάζεται να κινηθείτε στο «κομμάτι» της διαφημιστικής προώθησής της μέσα από τα σύγχρονα ψηφιακά κανάλια του digital marketing.

Γιατί μια «καλή ιστοσελίδα» δεν αρκεί για να αναπτύξετε την επιχείρηση

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, ειδικά όπως έχει διαμορφωθεί στα «χρόνια της κρίσης», επιβάλλει στους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο Ίντερνετ να προσαρμόζονται με γρήγορο ρυθμό στις εξελίξεις.




Η αξιοποίηση των εργαλείων του Digital Marketing θεωρείται πλέον παραπάνω από αναγκαία για την επιβίωση και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Εφόσον τα ψηφιακά κανάλια αξιοποιούνται με γνώση και συγκεκριμένη στρατηγική μπορούν να συνδράμουν θεαματικά στην αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησής σας, και φυσικά, των κερδών σας.

Ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης των προϊόντων ή των υπηρεσιών της επιχείρησής σας μπορεί να γίνει μέσω της προηγμένης διαφημιστικής πλατφόρμας της Google, Google Ads. Επιπλέον, είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας να προβάλλεται στρατηγικά στα δημοφιλή social media. Οι διαφημιστικές πλατφόρμες των social media προσφέρουν τη δυνατότητα να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες με άμεσο και ελεγχόμενο οικονομικά τρόπο.

Με την αξιοποίηση των διαθέσιμων εργαλείων μπορείτε να διαφημίσετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα στο κοινό που εσείς επιθυμείτε, να αναπτύξετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και να δημιουργήσετε μια ισχυρή φίρμα. 

Γιατί σας συμφέρει να διαφημιστείτε στη Google & το Facebook

Η διαφήμιση στη Google, μέσα από την πιο δημοφιλή πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης παγκοσμίως, Google Ads, επιφέρει άμεσο αποτέλεσμα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό συμβαίνει γιατί οι διαφημίσεις που δημιουργούνται μέσω της πλατφόρμας εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών τη στιγμή που αναζητούν κάτι σχετικό με τη δραστηριότητα της επιχείρησής σας, χάρη στον προηγμένο μηχανισμό στόχευσης βάσει λέξεων-κλειδιών και άλλων ποικίλων παραμέτρων. Η επιχείρησή σας χρεώνεται για τις διαφημίσεις μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτές, για να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας προκειμένου να λάβουν περισσότερες πληροφορίες.

Οι διαφημίσεις στο Facebook προβάλλονται στις ενημερώσεις των χρηστών με διάφορες μορφές posts, καθώς εκείνοι περιηγούνται για επικοινωνία, ψυχαγωγία ή εργασία στο περιβάλλον του μέσου. Οι διαφημίσεις για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας μπορούν να προβάλλονται σε στοχευμένο κοινό, βάσει φύλου, γεωγραφικής τοποθεσίας, ενδιαφερόντων κλπ. Όσον αφορά τη χρέωση, οι διαφημίσεις που δημουργείτε στο Facebook συνάδουν με τη λογική του Google Ads, δηλαδή η επιχείρηση που διαφημίζεται χρεώνεται μόνο για τα κλικ που πραγματοποιούν οι χρήστες.

Η Google και το Facebook συνιστούν μόνο δύο από τα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια μέσα από τα οποία έχετε τη δυνατότητα να προωθήσετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας. Τα οφέλη της διαφήμισης στο Διαδίκτυο είναι πολλαπλά, τόσο για τα οικονομικά δεδομένα της επιχείρησης όσο και για την αναγνωρισιμότητά της.

Η διαφήμιση στο Ίντερνετ χαρακτηρίζεται από την υψηλή στόχευση που προσφέρει, ώστε οι επιχειρήσεις να είναι σε θέση να εντοπίζουν το κοινό που τους ενδιαφέρει και να προβάλλουν επιλεκτικά τις διαφημίσεις τους. Επιπλέον, το διαφημιστικό κόστος είναι εντελώς ελεγχόμενο διότι μπορείτε να θέσετε εξ αρχής τα ανώτατο όριο του προϋπολογισμού σας ώστε να μην ξεπερνάτε τα έξοδα που έχετε υπολογίσει ότι μπορείτε να αντεπεξέλθετε. Αξίζει να σημειωθεί ακόμη, ότι τα αποτελέσματα των διαφημίσεων στο Ίντερνετ είναι απόλυτα μετρήσιμα. Χάρη σε αυτό το δεδομένο, οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να μετρούν την αποτελεσματικότητα κάθε διαφημιστικής καμπάνιας και να επαναπροσδιορίζουν τις διαφημίσεις που δεν επιφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.