Εξαιρετικά Επιτυχημένη παρουσία της Αιτωλοακαρνάνικης Επιχείρησης Honestly Good Foods (Kalivia Oranges), με την συνέργεια του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας, στα πλαίσια της επιχειρηματικής
αποστολής στην Fruit Logistica
2020 (5-7/2) στο Βερολίνο που διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία από την Κεντρική
Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, στα πλαίσια
υλοποίησης του εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος ''REFRESH''.
Το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας
συμμετέχει ως συνεργατικός εταίρος του προγράμματος, απευθύνοντας κάλεσμα στις
επιχειρήσεις του νομού, συνδιοργανώνοντας την συμμετοχή τους στις δράσεις του
προγράμματος.
Το έργο “Refresh” είναι ένα
πρόγραμμα εξωστρέφειας για την προώθηση των φρέσκων φρούτων και λαχανικών στις
αγορές της Γερμανίας, Πολωνίας και Τσεχίας που στοχεύει στη δημιουργία
συνεργασιών και στην αύξηση των εξαγωγών δίνοντάς του το δικαίωμα συμμετοχής σε
ένα πρόγραμμα Εκθεσιακών Δράσεων. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις και
συνεταιριστικές οργανώσεις που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή/εμπορία
και διάθεση φρέσκων φρούτων και λαχανικών, καθώς και σε επιχειρηματίες μέλη των
Επιμελητηρίων που δραστηριοποιούνται στον τομέα παραγωγής/εμπορίας/διάθεσης
φρέσκων φρούτων και λαχανικών.
Η Αιτωλοακαρνάνικη επιχείρηση Honestly
Good Foods (Kalivia Oranges) συμμετείχε, με πολυμελή αποστολή στο
εκθεσιακό περίπτερο του έργου ''REFRESH'' κατά τη διάρκεια της έκθεσης και σε
επιχειρηματικές συναντήσεις με εταιρείες από την Πολωνία, Αγγλία, Ολλανδία, Ρουμανία,
Κύπρο, Βουλγαρία.
Είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν επαφές με συνεργάτες τους αλλά
και με εν δύναμη νέους πελάτες που δραστηριοποιούνται στην εισαγωγή και
διανομή τροφίμων, οι οποίοι
ενθουσιαστήκαν με την ποιότητα του προϊόντος και κυρίως με το πλεονέκτημα και την υπεραξία που δίνει
το περιβάλλον και το μικροκλίμα στο παραγόμενο τελικό προϊόν.
Παράλληλα, τους δόθηκε η ευκαιρία να παρουσιάσουν την εταιρία, μέσω των Κώστα Σταμάτη
και Ευάγγελου Γιωτόπουλου, σε μια ξεχωριστή δράση B2B συναντήσεων στο ξενοδοχείο Art’otel Berlin του Βερολίνου, με κύρια αναφορά στα
εσπεριδοειδή της περιοχής, στην ιστορία και στην ιδιαιτερότητα του μικροκλίματος
που έχει σαν αποτέλεσμα την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων του τόπου μας.
Επίσης, η έκθεση έδωσε την δυνατότητα μεταφοράς τεχνογνωσίας, δεδομένου
ότι εκτός από τις συνομιλίες και συμφωνίες που επιτεύχθηκαν, υπήρχε η
δυνατότητα έρευνας πάνω στις καινούργιες μεθόδους και τεχνολογίες που εξελίσσονται
παγκοσμίως στο χώρο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών, αλλά και μελέτης των
ανταγωνιστικών προϊόντων άλλων χωρών και περιοχών, της ποιότητας των προϊόντων,
τις συσκευασίες και εν γένει του μάρκετινγκ εταιρειών από ανταγωνιστικές χώρες.