Το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να ξεδιπλωθεί με σαφή και ευκρινέστατο τρόπο το σχέδιο Αγγελάκα και Υπουργείου Τουρισμού, αναφορικά με την Μαρίνα Μεσολογγίου. Όταν στις 20-1-2013 με σχετική μου δήλωση στα ΜΜΕ έλεγα ότι «οι ευθύνες του Λιμενικού Ταμείου είναι το πρόσχημα και όχι ότι θέλετε να ξεπουλήσετε αντί πινακίου φακής τον τουριστικό Λιμένα Μεσολογγίου», κάποιοι υπομειδιώντας μας ειρωνεύονταν κι από πάνω. Η σχετική ανάρτηση στις 22-7-2013 στην ηλεκτρονική εφημερίδα Messolonghi News με τίτλο: «Τα έγγραφα και τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους», επιβεβαιώνει ότι ξεδιπλώνεται ένα σχέδιο για την Μαρίνα Μεσολογγίου που κανείς δεν γνωρίζει αυτή την στιγμή ποια θα είναι η κατάληξή του. Ο αποστέλλων την επιστολή με αρχικά Α.Γ. κατά την άποψή μου, δεν είναι άλλος από τον κ. Ιωάννη Αγγελόπουλο, ένας εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ Α.Ε.
Ανεξαρτήτως της αποδοχής των όσων αναφέρονται στην επιστολή, οφείλω να σταθώ στα εξής:
α) Με ποια ιδιότητα οι εν λόγω κύριοι λειτουργώντας ως μεσάζοντες, φέρνουν σε επαφή τον εκπρόσωπο του εν χρεοκοπία οργανισμού συμφερόντων εκμετάλλευσης Μαρινών, κ. Κυριακούλη με το νέο Πρόεδρο της Λιμενικής Επιτροπής κ. Λουκόπουλο;
β) Πώς ο κ. Λουκόπουλος – εάν ισχύει αυτή η συνάντηση – διαπραγματεύεται και τι, την στιγμή κατά την οποία έχει δρομολογηθεί η διαδικασία υπογραφής νέας σύμβασης παραχώρησης, που και ο ίδιος έχει στα χέρια του;
γ) Τι σχέση μπορεί να έχει η Μαρίνα και ο υποτιθέμενος πατριωτισμός κάποιων με τα τουρκικά επενδυτικά συμφέροντα;
Κοντά στα παραπάνω το Υπουργείο Τουρισμό με το υπ’ αριθ. 16217/16-7-2013 έγγραφό του – χωρίς να έχει σχετική νομιμοποίηση – ζητά την αλλαγή του εκπροσώπου της Λιμενικής Επιτροπής στο Δ.Σ. της Μαρίνας Α.Ε. και μάλιστα άμεσα!
Επ’ αυτού δύο βασικά ερωτήματα:
1. Αγνοεί το Υπουργείο Τουρισμού ότι το ίδιο συνέταξε τη νέα σύμβασης παραχώρησης και ότι εάν υπάρξει νέα εμπλοκή στο Διοικητικό Σχήμα της εταιρείας, η κατάσταση θα περιπλακεί ακόμη περισσότερο;
2. Πώς και με ποια προχειρότητα αντιμετωπίζει το γεγονός ότι υπάρχουν κανόνες λειτουργίας στο δίκαιο των Ανωνύμων Εταιρειών, την στιγμή κατά την οποία η θητεία του Δ.Σ. της εταιρείας έχει δημοσιευθεί στο ΦΕΚ και διαρκεί μέχρι 15-4-2016;
Και σε κάθε περίπτωση πουθενά δεν αναφέρεται ότι ένα συλλογικό όργανο είναι υποχρεωμένο να ορίζει μέλος του σε επιτροπές, συμβούλια, εταιρείες κ.λπ. Εξάλλου και στο παρελθόν έγινε αυτοπρόταση του Δημάρχου Μεσολογγίου να συμμετάσχει στο Δ.Σ. της εταιρείας και δεν έγινε αποδεκτή.
Επί της ουσίας τώρα του θέματος, είναι ξεκάθαρο ότι ξεδιπλώνεται το σχέδιο Αγγελάκα και παραγόντων του Υπουργείου Τουρισμού για πλήρη απαξίωση της Μαρίνας, για εξόντωση και των δύο βασικών μετόχων και για το ξεπούλημά της αντί πινακίου φακής, σε αμφιβόλου προέλευσης συμφέροντα, τα οποία ενδεχομένως, εκτιμώ προσωπικά, ότι βρίσκονται σε διαδικασία χρεωκοπίας. Αυτός ήταν και ο ουσιώδης λόγος που έπρεπε να πάρουν εξ’ αρχής το “κεφάλι” του ενοχλητικού τότε Προέδρου της Λιμενικής Επιτροπής και να τοποθετήσουν παράνομα και αυθαίρετα, ανθρώπους της δικής τους επιλογής. Αυτό το καταθέτω μετά λόγου γνώσεως και αποδεικνύεται καθημερινά από τα γεγονότα. Τώρα εάν τουρκικά συμφέροντα καραδοκούν από πίσω ή ξοφλημένα ελληνικά εφοπλιστικά λόμπι, προσωπικά το έχω επισημάνει από τις 20-1-2013!
Σε κάθε λοιπόν περίπτωση οι εν λόγω προεκτεθέντες, οδηγούν την Μαρίνα Μεσολογγίου, συνειδητά σε πλήρη απαξίωση και ενδεχομένως – εάν δεν υπάρξουν αντιδράσεις – στο κλείσιμό της!
Καλώ λοιπόν τον κ. Αγγελάκα, το Υπουργείο Τουρισμού και το νέο Πρόεδρο της Λιμενικής Επιτροπής, να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους τα παραπάνω.
Γιατί όταν σφάζονται τα βουβάλια για να τρομάξουν οι βάτραχοι, σίγουρα κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της “υγιούς” επιχειρηματικότητας.
Γι’ αυτό λοιπόν εάν τώρα δεν υπογραφεί η νέα σύμβαση παραχώρησης – με όλα τα προαπαιτούμενα και τις σχετικές αδειοδοτήσεις – η ευθύνη σας θα είναι βαριά και σεις οι ίδιοι μικροί, μοιραίοι και ολίγιστοι.
Πάνος Παπαδόπουλος
Υ.Γ. Χτες, 23-7-2013 εφαρμόστηκε η κυκλοφοριακή μελέτη για το λιμάνι Μεσολογγίου που εμείς εκπονήσαμε και κρατούσε στα συρτάρια του ο κ. Αγγελάκας, από 14-6-2013, την οποία υπέγραψε και ενέκρινε μετά το θεσμικό πραξικόπημα στην Λιμενική Επιτροπή. Το λιμάνι έκλεισε από τροχοφόρα και δόθηκε στους πεζούς με ταυτόχρονο άνοιγμα της περίφραξης μπροστά στην καφετέρια Καραμανόπουλου. Ευτυχώς κ. Γενικέ που οι παράνομες αποφάσεις της Λιμενικής Επιτροπής εφαρμόζονται! Αυτό θα πει εποπτεία και χρηστή διοίκηση…