Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

"Απάντηση επί προσωπικού" του Γιάννη Κανή

Γράφει ο Γιάννης Κανής
Πρόεδρος Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου

Γεννήθηκα στο Μεσολόγγι με την φροντίδα της κυρίας Λένας Κρασακοπούλου, μεγάλωσα (έως πέντε ετών ) στην γειτονιά του Αγ. Σπυρίδωνα. Η μάνα μου εκεί, είχε την πρώτη πλεκτομηχανή στην περιοχή , αγορασμένη από τον κ. Τάκη Ξηρό.( τι λέω τώρα… άλλα τέλος πάντων για τεκμηρίωση)
Είμαι το γένος Βλαχογιάννη και σύμφωνα με ιστορικά στοιχεία, η οικογένεια αυτή απασχόλησε θετικά την Ναυπακτιακή Ιστορία .
Η οικογένεια μου, μετά τα πρώτα μου πέντε χρόνια, εγκαταστάθηκε σε προγονικά εδάφη      (σπίτια και καλλιεργήσιμη  γη από τον προ περασμένο αιώνα) εκτός πόλεως, όπου διαβιώ ως αμπελουργός.
Εργάστηκα ως εργαστηριακός  ακτινολόγος στο ΕΣΥ και δεν έχω πολιτικές (δικαιώματα) και φορολογικές εκκρεμότητες . 
Όσον αφορά την άλλη πλευρά, τους Καναίους, σε παραπέμπω στο εξαιρετικά τεκμηριωμένο βιβλίο του Μεσολογγίτη , Αντιστρατήγου ε.α Νικολάου Αθ. Κολόμβα, Βασιλάδι ( Ναυτικές επιχειρήσεις ανάκτησης του Αιτωλικού, Μάιος του 1828,σελ 178).
Και να εκτιμήσεις εσύ, πόσους ψήφους πρέπει να έχω εν τη Ιερά  μας…



Δικαιούμαι να δηλώνω αυτόχθων Αιτωλός και να σε ρωτήσω , επειδή προκλήθηκα, από πού, πότε και οι υπό ποίας συνθήκας, ήρθε στην περιοχή ο πατέρα σου.
Επειδή παραθέτεις επιλεκτικά , την αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία, σου θυμίζω ότι ανασυγκροτήθηκε, λειτούργησε και μεγαλούργησε με τους Δρακόντειους Νόμους  (τα λαμόγια τότε, τα έστηναν  στα…..  τέσσερα) και τον Οστρακισμό (εκτοπισμός  επικίνδυνων γενικώς ). Σχετικά με το μέγεθος μου, είναι βέβαιο ότι σύντομα θα αναθεωρήσεις προς τα επάνω τις αρχικές σου εκτιμήσεις. 
Εν τέλει, επειδή δηλώνεις θύμα (παλιά δοκιμασμένη συνταγή) και κατασυκοφαντημένος σου σκανάρισα , για να γίνουν  γνωστές  οι  «συκοφαντίες» της Υπουργού Τουρισμού.
Γενικώς θεωρώ ότι τα πήγες πολύ καλά και σύμφωνα με τον Ολλανδό εταίρο σου, τα «κασόνια» σου  είναι τίγκα !!. Θα έπρεπε να προκαλείς λιγότερο…