Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Μεγάλη ανταπόκριση στο κάλεσμα Σαλμά στο Μεσολόγγι! (video)

Στο Μεσολόγγι ολοκλήρωσε την προεκλογική του εκστρατεία, ο Μάριος Σαλμάς με ομιλία σε συγκέντρωση πολιτικών του φίλων χθες το βράδυ, στο ξενοδοχείο "Θεοξένια".

Στην κατάμεστη ισόγεια αίθουσα εκδηλώσεων, ο Μάριος Σαλμάς αφού ευχαρίστησε τους παρισταμένους για την αθρόα προσέλευσή τους, παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν, αναφέρθηκε στους στόχους της προσπάθειας του.

Παράλληλα ο κ. Σαλμάς ζήτησε συγνώμη για τους λανθασμένους κυβερνητικούς χειρισμούς στο ζήτημα του ΤΕΙ στο Μεσολόγγι. Ταυτόχρονα δήλωσε ότι σε συνεργασία με τη δημοτική αρχή εχει ξεκινήσει μια κοινή προσπάθεια για την επίλυση χρονίων ζητημάτων της περιοχής.

Στην ομιλία του ο κ. Σαλμάς εκανε συνοπτική παρουσίαση των κυβερνητικών του ενεργειών για τη δημόσια υγεία και υποσχέθηκε ότι θα συνεχίσει αυτή του την προσπάθεια.

Ο Μάριος Σαλμάς μας μίλησε για το διακύβευμα της εκλογικής αναμέτρηση της Κυριακής στο βίντεο που ακολουθεί:

Την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου η κοπή της πίτας από τη Βυρωνκή Εταιρεία

Η Βυρωνική Εταιρεία Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου διοργανώνει ανοιχτή εκδήλωση για κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 5:00 το απόγευμα στην Βιβλιοθήκη της Βυρωνικής Εταιρείας στο «Βυρώνειο» κτήριο.

Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποίησε η Βυρωνικη Εταιρεία για την Α’ Πολιορκία του Μεσολογγίου το 1822 και είναι βασισμένο στο ομότιτλο παραμύθι της Πηνελόπης Δέλτα: «Χριστούγεννα στο Μεσολόγγι», οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετείχαν θα παρουσιάσουν μια μικρή θεατρική παράσταση βασισμένη στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Στην συνέχεια ο μαθητής Θάνος Στεργίου θα παίξει στο πιάνο κλασσικές μελωδίες.

Συντελεστές Εκδήλωσης ειναι:


Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Μαρία Φωκά: "Φωνή σου Δύναμη μου!"

Ενδιαφέρουσα ειναι η συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα newssville.be η υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ στην Αιτωλοακαρνανία, Μαρία Φωκά.

Η κ. Φωκά απάντησε σε συγκεκριμένα ερωτήματα των συνεργατών της ιστοσελίδας τα οποία τέθηκαν και σε άλλους υποψήφιους βουλευτές με σκοπό να προσανατολίσουν την συνομιλία με τα πολιτικά πρόσωπα στην ουσία των πραγμάτων που αφορούν στην Ελλάδα και που θα δούμε την επόμενη μέρα των εκλογών.

Ακολουθεί η συνέντευξη:

Κυρία Φωκά, με ποια κριτήρια πιστεύετε πως πρέπει να κάνει την επιλογή του ο Έλληνας ψηφοφόρος στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου;

Πλησιάζοντας την Κυριακή της εκλογικής αναμέτρησης μοναδικό κριτήριο πρέπει να είναι η αυτογνωσία...η συναίσθηση του πού οδήγησαν προηγούμενες επιλογές μας, τι επράχθη και τι ήταν δυνατόν να γίνει, πού έγιναν λάθη και κατά πόσο ήταν δυνατόν ν´αποφευχθούν. Αυτό θα μας οδηγήσει με ρεαλισμό και σοβαρότητα στη σωστή επιλογή. Και αυτή δεν μπορεί παρά να είναι η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας.

Δεδομένης της Κρίσης που δεν είναι μόνο κρίση οικονομική, αλλά και κρίση αξιών, ηθικών, κοινωνικών, δημοκρατικών, τι προτίθεστε να κάνετε έτσι που η εκπαίδευση και η έρευνα να συνεισφέρει στη ανασυγκρότηση της ρημαγμένης χώρας; Ερμηνεύουμε σαν «Ανασυγκρότηση» η χώρα να μπορεί να έχει μια ισότιμη θέση στο Ευρωπαϊκό και Διεθνές τραπέζι σε θέματα πνευματικά και επιστημονικά μιας δημοκρατικής Ευρώπης.

Απαραίτητη προϋπόθεση του να αναδειχθεί η ελληνική διανόηση και η δυναμική των Ελλήνων επιστημόνων είναι, κατά τη γνώμη μου, η στροφή στην πρωτότυπη έρευνα και δημιουργία. Ως εκ τούτου η επένδυση στο κομμάτι αυτό δεν μπορεί να είναι κρατική μέριμνα μόνο. Η αναζήτηση ιδιωτών επενδυτών και η συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς που θα αποφέρουν χορηγίες κρίνεται απαραίτητη. Ο κομματισμός, όμως, στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και οι αρτηριοσκληρωτικές αγκυλώσεις κρατιστικής λογικής απογοητεύουν ή και διώχνουν ακόμα τους νέους επιστήμονες από τη χώρα αποδυναμώνοντας τη θέση μας στην ευρωπαϊκή, κυρίως, κονίστρα.

Πολύς ο κόσμος στην ομιλία Σαλμά στο Αγρίνιο (VIDEO)

Σε μία κατάμεστη από κόσμο αίθουσα, πραγματοποίησε την κεντρική προεκλογική του ομιλία, χθες, στον Κινηματογράφο ΑΝΕΣΙΣ, στο Αγρίνιο ο πρώην Υπουργός Αναπληρωτής Υγείας και υποψήφιος βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, κ. Μάριος Σαλμάς.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Σαλμάς αναφέρθηκε στα πεπραγμένα της κυβέρνησης, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στις μεταρρυθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν, ώστε η χώρα να βγει από το αδιέξοδο. Επίσης, τόνισε τις ασάφειες από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ καθώς και τον κίνδυνο να μπει η χώρα σε νέες περιπέτειες από τέτοιου είδους πολιτικές.

Ο Παυσανίας Παπαγεωργίου μιλά στο MessolonghiNews για την υποψηφιότητά του με τον ΣΥΡΙΖΑ

Ένα από τα νέα πρόσωπα του ΣΥΡΙΖΑ στην Αιτωλοακαρνανία αποτελεί ο καταξιωμένος σε Ελλάδα και Γερμανία νομικός, Παυσανίας Παπαγεωργίου.

Ο κ. Παπαγεωργίου γεννήθηκε στον Πειραιά και μεγάλωσε στο Αιτωλικό και το Μεσολόγγι. Είναι πτυχιούχος της Σχολής Νομικών Επιστημών του Πανεπιστήμιου του Αμβούργου και του Τμήματος Γλώσσας, Λογοτεχνίας και Μ.Μ.Ε. του ίδιου Πανεπιστημίου.

Συνέχισε τις σπουδές του στο Ινστιτούτο Αρχαίας Ελληνικής και Λατινικής Φιλολογίας, όπου και απέκτησε τον Μεταπτυχιακό του τίτλο. Τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται στην Ελλάδα, με αντικείμενο τα νομικά ζητήματα που άπτονται γνώσεων συγκριτικού δικαίου και μεταβαίνει συχνά στην Γερμανία, όπου παραδίδει εκπαιδευτικά σεμινάρια στα πανεπιστήμια του Βερολίνου και του Αμβούργου.

Ασχολείται συστηματικά με την έρευνα σκανδάλων που αφορούν στις σχέσεις μεταξύ ελληνικού δημοσίου και γερμανικών εταιρειών.

Μιλήσαμε μαζί του για την απόφασή του να θέσει υποψηφιότητα για βουλευτής στις επερχόμενες εκλογές και από την πρώτη, κιόλας, επαφή μαζί του φάνηκε η ευγένειά του και ο προσιτός χαρακτήρας του.

Κ. Παπαγεωργίου, τι είναι αυτό που σας ώθησε στην απόφαση να πολιτευθείτε με τον ΣΥΡΙΖΑ;


Στην Πάτρα σήμερα ο Γ. Παπανδρέου

Κορυφώνεται η προεκλογική εκστρατεία του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών στην Αιτωλοακαρνανία. Tην Τετάρτη 21 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στο Τρικούπειο Πολιτιστικό Κέντρο στο Μεσολόγγι, όπου και μίλησαν οι υποψήφιοι βουλευτές.

Η συνάντηση έγινε σε καλό κλίμα και από τους υποψηφίους μεταφέρθηκε η εμπειρία τους από τις περιοδείες που πραγματοποιούν σε όλη την Αιτωλοακαρνανία και εκφράστηκε η αισιοδοξία για την επίτευξη των στόχων του Κινήματος σε αυτήν την προεκλογική περίοδο, τόσο σε εθνικό όσο και σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας.

Τονίστηκε μεταξύ άλλων πως πέρα από τις όποιες διαφωνίες, υπάρχει σημαντική μερίδα κόσμου που θέλει να μάθει τους λόγους και την ιστορική αναγκαιότητα που υπήρχε για την δημιουργία ενός Κινήματος αξιών, ενός πολιτικού σχηματισμού που θα προέρχεται από τους ίδιους τους πολίτες, που θα λέει την αλήθεια και θα την υπερασπίζεται, που θα διασφαλίσει, από την επόμενη βουλή κιόλας, τις προϋποθέσεις εκείνες για την συνέχιση των αλλαγών που βίαια σταμάτησαν και στη συνέχεια αποδομήθηκαν την περίοδο 2012 – 2014. Ως ένας φορέας που πρεσβεύει την ανάγκη συνεργασιών και συναίνεσης . Μιας συνεργασίας ουσίας όμως, που δεν θα περιορίζεται στο μοίρασμα καρεκλών, αλλά που θα βασίζεται σε ένα Ελληνικό Σχέδιο μεγάλων προοδευτικών μεταρρυθμίσεων και θα αποτελέσει τη βάση μιας διαπραγμάτευσης με τους εταίρους μας για την ασφαλή έξοδο από το πρόγραμμα στήριξης και την ελάφρυνση του χρέους. Σε αυτό το πλαίσιο το Κίνημα έχει καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση.

Ανάλογη εκδήλωση έγινε χθες στο Αγρίνιο ενώ για σημερα απευθύνεται κάλεσμα στην τελευταία προεκλογική συγκέντρωση και ομιλία του προέδρου του Κινήματος που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου στις 7:30 μ.μ. στο κλειστό γήπεδο της ΕΑΠ στην Πάτρα.

 

 

Ηλέκτρα Καλαϊτζοπούλου:"Για ολόκληρη ελπίδα, για ολόκληρη τη ζωή! "

Γράφει η Ηλέκτρα Καλαϊτζοπούλου,

υποψήφια βουλευτής στην Αιτ/νία, με την ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.-Μ.ΑΡ.Σ.

Τα τελευταία χρόνια, τα χρόνια του μνημονίου, της «κρίσης- ευκαιρίας», της Ευρώπης της «ανάπτυξης» και των «αγορών», οι εργαζόμενοι και η νεολαία βλέπουμε τις ζωές μας να εξαθλιώνονται και τα δικαιώματά μας να καταπατώνται. Στο όνομα της κρίσης και του χρέους οδηγηθήκαμε σε πρωτοφανές πετσόκομμα των μισθών, προκλητική κατάργηση των συντάξεων, ανηλεή καταστολή. Η νεολαία οδηγείται στην επιστημονική μετανάστευση και η ανεργία αγγίζει τα ποσοστά των ενεργών ψηφοφόρων στις εκλογές!

Σ’ αυτό το τοπίο, οι εκλογές της 25ης Ιανουαρίου αποτελούν ίσως την πιο κρίσιμη «αναμέτρηση» της μεταπολιτευτικής Ελλάδας στο ερώτημα αν αυτός ο λαός είναι διατεθειμένος να χάσει κι άλλα ή αν θα μαυρίσει όλους αυτούς που μας μαυρίζουν τη ζωή.

Το δίλημμα δεν υπάρχει όταν οι μεν σου ζητάνε «λίγο μνημόνιο ακόμα» (επικαλούμενοι μια δικιάς τους έμπνευσης σταθερότητα και ασφάλεια) και οι δε σου τάζουν λίγη ελπίδα αλλά «πολλή διαπραγμάτευση». Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ τοποθετείται σαφώς. Και λέμε: να φύγουν (και θα φύγουν) όσοι εξευτελίζουν τις ζωές μας, αλλά να φύγει μαζί τους και αυτή η πολιτική. Δεν υπάρχει διαπραγμάτευση μέσα στην ΕΕ και το ευρώ. Δεν υπάρχει ελπίδα όσο συνεχίζουμε να πληρώνουμε ένα χιλιοπληρωμένο «χρέος». Δεν διαπραγματευόμαστε με τους βασανιστές του λαού μας. Δεν βολευόμαστε με λιγότερη ζωή.

Δεν τσιμπάμε, να πάει αλλιώς!


Χρίστος Βερελής: "Το ΠΑΣΟΚ είχε υπεύθυνη στάση μέχρι σήμερα αυτό καιθα ακολουθήσει". Με επιτυχία η συγκέντρωση στο Μεσολόγγι

Κάλεσμα στους δημοκρατικούς πολίτες να εμπιστευτούν το ΠΑΣΟΚ, ως δύναμη σιγουριάς και ευθύνης, να ρίξουν την κρίσιμη και χρήσιμη με κοινοβουλευτικό αντίκρισμα, ψήφο στην παράταξη, απεύθυνε ο Χρίστος Βερελής από την κεντρική πολιτική εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ, που πραγματοποιήθηκε χθες 22-1-2015 στο ξενοδοχείο ΘΕΟΞΕΝΙΑ στο Μεσολόγγι.

Μιλώντας σε μια κατάμεστη αίθουσα, παρουσία των υποψήφιων βουλευτών, οι οποίοι τοποθετήθηκαν με ολιγόλεπτες τοποθετήσεις, καθώς και εκατοντάδων πολιτών, αναφέρθηκε στην κρισιμότητα της εκλογικής αναμέτρησης της 25ης Ιανουάριου και ζήτησε από τους πολίτες να υπερβούν τους φόβους, αβεβαιότητα και τα διλήμματα που καλλιεργούν ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ με φόντο την εκλογική διαδικασία και να αναδείξουν το ΠΑΣΟΚ ρυθμιστή των εκλογών και εγγυητή της σταθερότητας για την χώρα.

"Ζητούμε", τόνισε, "την τρίτη εντολή, γιατί θέλουμε να είμαστε και θεσμικά εγγυητής της εθνικής σταθερότητας που είναι και προοδευτική, γιατί προοδευτικό είναι το ασφαλές, που καλύπτει τον αδύναμο, που επιτρέπει στην οικονομία να αναπτυχθεί".

 

1.296 οι ωφελούμενοι στο Μεσολόγγι του "Ελάχιστου Κοινωνικού Εισοδήματος"

Η πορεία και οι συνθήκες εφαρμογής του Ελάχιστου Κοινωνικού Εισοδήματος που υλοποιείται στο Δήμο Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου από το Νοέμβριο του 2014 ήταν το αντικείμενο που απασχόλησε τη σύσκεψη η οποία πραγματοποιήθηκε Τετάρτη 21-1-2015 με τη συμμετοχή του Αντιδημάρχου Σ. Καρβέλη, του Γενικού Γραμματέα Ν. Σολδάτου, της Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού Α. Γκόρου, καθώς και εμπειρογνωμόνων της Παγκόσμιας Τράπεζας, απ’ όπου προέρχεται η χρηματοδότηση του προγράμματος το οποίο έχει ως σκοπό την υποστήριξη των πολιτών που αντιμετωπίζουν οξύτατα οικονομικά προβλήματα.

Το κλιμάκιο των εμπειρογνωμόνων που επισκέφθηκε το Δήμο, αρχικά ενημερώθηκε λεπτομερώς για την εξέλιξη της διαδικασίας, τα στοιχεία που μέχρι στιγμής έχουν προκύψει από αυτή καθώς επίσης και για την συνέχεια του προγράμματος το οποίο ολοκληρώνεται στο τέλος Μαρτίου.

 

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Γ. Μπόκα: "H Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει"

Γράφει η Γεωργία Μπόκα
Υποψήφια βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας με τη ΝΔ

Όλες οι βουλευτικές εκλογές που έχουν γίνει μέχρι σήμερα στη χώρα μας είχαν την κρισιμότητά τους. Αυτές, όμως, οι εκλογές δεν είναι σαν τις άλλες. Τα διλήμματα που τίθενται και οι αποφάσεις που πρόκειται να πάρουμε σαν πολίτες, δεν αφορούν μόνο την επόμενη τετραετία. Ίσως, μάλιστα, να καθορίσουν το μέλλον και τις προοπτικές μιας ή περισσοτέρων γενεών. 
Γιατί αυτή τη φορά, η επιλογή γίνεται ανάμεσα σε δυο εντελώς διαφορετικές στρατηγικές για το μέλλον και την επιβίωση της Ελλάδας. 
Θα προτιμήσουμε τα σίγουρα και προσεγμένα βήματα για την οριστική έξοδο απο την κρίση, μέσα στην ασφάλεια της ευρωπαϊκής οικογένειας; ‘Η θα παρασυρθούμε στην αβεβαιότητα και τον όλεθρο, με πειράματα και «ψευτομαγκιές»; 
Θα πορευτούμε με βάση την αλήθεια και την υπευθυνότητα ή με βάση την ψεύτικη γοητεία των απατηλών υποσχέσεων και τις παραισθήσεις του λαϊκισμού; 
Ας είμαστε ειλικρινείς. Ποτέ άλλοτε καμία κυβέρνηση στην Ελλάδα μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα και σε τόσο δύσκολες συνθήκες δεν παρήγαγε τόσο πυκνό και χρήσιμο έργο. Η κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά με κορμό τη ΝΔ, κέρδισε το σεβασμό των εταίρων, αποκατέστησε τη χαμένη αξιοπιστία της χώρας, έφερε δημοσιονομική ισορροπία, επανεκκίνησε την οικονομία, βγάζει την Ελλάδα με ασφάλεια και σιγουριά απο την κρίση. Πρόκειται για έναν άθλο. Παλέψαμε και παλεύουμε με νύχια και με δόντια για να κρατήσουμε την Ελλάδα και να την κάνουμε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα.


Κορυφώνει την προεκλογική του εκστρατεία ο υπ. βουλευτής της ΝΔ Δ. Μπαλαμπάνης

Συνεχίζοντας την επαφή του με τους Αιτωλοακαρνάνες ο υποψήφιος βουλευτής με τη Ν.Δ  Δημήτρης Μπαλαμπάνης. περιόδευσε στο Ξηρόμερο. Επισκέφτηκε τον Αστακό, το Μύτικα, την Κανδήλα, το Αρχοντοχώρι, την Κατούνα, την Πάλαιρο και τη Βόνιτσα. 
Ο Δ. Μπαλαμπάνης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με πολίτες και να ανταλλάξει απόψεις μαζί τους για τα προβλήματα που τους απασχολούν. 
Για άλλη μια φορά ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ τόνισε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών αυτών αλλά και τη βούληση της Νέας Δημοκρατίας για ανάπτυξη τόσο στο γεωργοκτηνοτροφικό - μεταποιητικό τομέα, όσο και στον τουρισμό.
Ταυτόχρονα χθες με απόφαση του δημοτικού συμβοουλίου Μεσολογγίου ο κ. Μπαλαμπάνης με την ιδιότητα του δημοτικού συμβούλου ορίστηκε μέλος του ΔΣ του νεοσύστατου Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μεσολογγίου.


"Καρβέλης Vs Παπαδόπουλος" για τη διαγραφή οφειλών του δήμου

Ο αντιδήμαρχος Μεσολογγίου, Σπύρος Καρβέλης σχετικά με ανακοίνωση του δημοτικού συμβούλου, επικεφαλής του συνδυασμού "Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ", Παναγιώτη Παπαδόπουλου που αναφέρεται στην απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για τη διαγραφή χρεών του δήμου, σε προμηθευτές προέβη σε υψηλών τόνων δήλωση.
Συγκεκριμένα στη δήλωσή του τονίζει:
«Για τις αστοχίες του παρελθόντος καθώς υπάρχουν παραστατικά από το 1998, δεν μπορούμε να απολογούμαστε σήμερα που προσπαθούμε να νοικοκυρεύσουμε τα οικονομικά του Δήμου.
Η εφαρμογή του νόμου είναι για τη δημοτική μας αρχή κανόνας.
Ο λαϊκισμός και η προπαγάνδα είναι μέσα που θυμίζουν άλλες εποχές και χαρακτηρίζουν αυτούς που τα χρησιμοποιούν.
Κι αυτό διότι η «όψιμη», δήθεν ευαισθησία του κ. Παπαδόπουλου για την τοπική οικονομία, μάλλον δεν επιβεβαιώνεται από  την πεντάχρονη και πλέον αδιαφορία των ενδιαφερόμενων προμηθευτών και εργολάβων.
Το αντίθετο μάλιστα… θα υπέθετε κανείς… Μήπως, λοιπόν, το υπερβολικό ενδιαφέρον κάποιων είναι εκ του πονηρού;
Καθώς είναι γνωστό ότι ο δήμος μας αποδέχεται, όλες τις αποφάσεις των οργάνων της ευνομούμενης κοινωνίας μας. και ταχτοποιεί τυχόν εκκρεμότητες.
Συνεπώς είναι αυτονόητο ότι οι πολίτες του δήμου δεν χρειάζονται «Ρομπέν των Δασών» για την υποστήριξη τους.
Επιπρόσθετα θα επαναλάβω για ακόμη μια φορά, τους λόγους που λήφθηκε η απόφαση για την ευρύτερη ενημέρωση των δημοτών μας:

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Στα "παλιά λημέρια" ο Γιάννης Αναγνωστόπουλος

Τις υπηρεσίες του δήμου Μεσολογγίου επισκέφτηκε σήμερα ο πρώην δήμαρχος της πολης και υποψηφιος βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ, Γιάννης Αναγνωστόπουλος, στο πλαίσιο της προεκλογικής του εκστρατείας.

Ο κ. Αναγνωστοπουλος αντάλλαξε απόψεις με τους υπαλλήλους του δήμου, ενώ είχε και σύντομη συζήτηση για τα θέματα του δήμου με τον αντιδήμαρχο, Σπύρο Καρβέλη και τον γενικό γραμματέα του δήμου, Νίκο Σολδάτο.

Το κλίμα κατά την επίσκεψη ήταν εγκάρδιο από πλευράς υπαλλήλων, ενώ ο κ. Αναγνωστόπουλος έδειξε ιδιαίτερη ικανοποίηση από την υποδοχή που του επεφύλαξαν οι εργαζόμενοι του δήμου.

 

Νίκη Φούντα: "Γιατί κατεβαίνω με Το Ποτάμι;"

Γράφει η Νίκη Φούντα

Υποψήφια Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας με "Το Ποτάμι"

Στην Ελλάδα των πολλών προβλημάτων, τα οποία λακωνικά επιλέγουμε να αποκαλούμε ως «παθογένειες», το να είσαι συνεπής με την συνείδησή σου, μακριά από μικροπολιτικές σκοπιμότητες και χωρίς να έχεις ως αυτοσκοπό το κυνήγι των κομμάτων εξουσίας, τείνει να χαρακτηρίζεται ως πρόβλημα και αυτό. Η απόφαση να συνεχίσω τον πολιτικό δρόμο μου σε συγγενείς ιδεολογικά χώρους, επιλέγοντας και πάλι «το καινούργιο» στα πολιτικά πράγματα, δεν ήταν ούτε εύκολος, ούτε αβασάνιστος. Ήταν όμως πολύ συνειδητοποιημένος. Η κάθε μου κίνηση ως τώρα έγινε με κεντροαριστερή στόχευση, μακριά από λαϊκισμούς και άναρθρες κραυγές, επενδύοντας σε έναν άλλο τρόπο σκέψης και πολιτικής συμπεριφοράς και κυρίως πιστεύοντας ότι μπορώ να προσφέρω. Αν σήμερα αισθανόμουν ότι δεν θα μπορούσα να «δώσω» δεν θα απευθυνόμουν εκ νέου στους πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας.


«Την Κυριακή ψηφίζουμε… ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ» το ευρηματικό σύνθημα της υποψήφιας με τη ΝΔ Π. Κατσιώπη

Διαβάστε το προεκλογικό έντυπο της Παρασκευής Κατσιώπη (πατήστε στην εικόνα για μεγέθυνση)

O προεκλογικός αγώνας κορυφώνεται ενόψει της κάλπης της 25ης Ιανουαρίου με τους υποψηφίους βουλευτές να εντείνουν τις περιοδείες και τις επαφές τους με τους πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας. Μία από τις υποψήφιες που έχει ξεχωρίσει είναι η Παρασκευή Κατσιώπη της Νέας Δημοκρατίας.

Έχει επισκεφθεί πολλές περιοχές του νομού αρθρώνοντας συγκροτημένο πολιτικό λόγο. Ωστόσο το φυλλάδιο της ξεχώρισε και για την ευρηματικότητα του μηνύματος: «Την Κυριακή ψηφίζουμε… ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ».

 

 

Πως σχολιάζει τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για την παιδεία ο πρόεδρος της Ά ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανιας

Γράφει ο Κατσαρός Κωνσταντίνος

Εκπαιδευτικός, Πρόεδρος Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, εκλεγμένος με τη ΔΑΚΕ

Είναι γνωστό ότι κατά την περίοδο 2011-2014 συνέβησαν πολλά και δυσάρεστα στο χώρο της εκπαίδευσης. Μικρά και μεγάλα που επηρέασαν τόσο τους εκπαιδευτικούς όσο και τους μαθητές αλλά και τους γονείς, το μεγαλύτερο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας.

Ο χώρος της εκπαίδευσης με τις τόσες και ριζικές αλλαγές, που αρκετές φορές μας οδήγησε σε κάθε μορφής διαμαρτυρία, θα μπορούσε να αποτελέσει πεδίο δόξης λαμπρό για κάθε κόμμα που θα ήθελε να κάνει γόνιμη αντιπολίτευση.

Κι όμως, η αξιωματική αντιπολίτευση επέλεξε την στείρα άρνηση σε οποιοδήποτε διάλογο (αξιολόγηση, αλλαγές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση) και οριστικοποίησε (?) μόλις πριν λίγες μέρες τις θέσεις της, που όμως, όπως παρουσιάζονται τις τελευταίες ώρες, σηκώνουν πολλή συζήτηση

Ένα πρώτο γρήγορο συμπέρασμα είναι ότι σε περίπτωση επικράτησης του ΣΥΡΙΖΑ η Παιδεία την επόμενη μέρα των εκλογών θα είναι διαφορετική, ακόμη και στην περίπτωση που δεν υλοποιηθούν όλες οι «δεσμεύσεις».

Ποιες αλήθεια από τις προτάσεις θα ευνοήσουν τόσο τους νέους και τους γονείς τους και θα οδηγήσουν σε αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης; Ποιες θα αναβαθμίσουν το ρόλο του εκπαιδευτικού;

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Παυσανίας Παπαγεωργίου: "Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι εδώ ούτε για ρεβανσισμούς, ούτε για να δημιουργήσει νέα «τζάκια»" (VIDEO)

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η προεκλογική εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία βρίσκει τον υποψήφιο βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας, Παυσανία Παπαγεωργίου, να περιοδεύει ανά τον νομό. Την Κυριακή, επισκέφτηκε τα Ελληνικά, τη Σταμνά και το Θέρμο, όπου ήρθε σε επαφή με τους πολίτες και μετέφερε το  μήνυμα της συγκέντρωσης του ΣΥΡΙΖΑ στο Αγρίνιο, την προηγούμενη μέρα.
Όπως σημείωσε ο κ.Παπαγεωργίου, την Κυριακή των εκλογών δεν θα βρισκόμαστε απλά μπροστά σε μια νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά μπροστά σε μια ανατροπή ενός πολυετούς κατεστημένου που λυμαινόταν τις ζωές μας, τις τσέπες μας, το μέλλον μας. Ακολούθως, μετέφερε τις δεσμεύσεις του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, για όσα αφορούν στο Πανελλαδικό και Ευρωπαϊκό πεδίο, καθώς και πιο συγκεκριμένα στον τόπο μας και την περιφέρειά μας. 


Ο Χρίστος Βερελής ομιλήτης στην προεκλογική συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ στο Μεσολόγγι

Την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 07:00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο ΘΕΟΞΕΝΙΑ στο Μεσολόγγι η κεντρική προεκλογική εκδήλωση – ομιλία, που διοργανώνει το ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ για την Αιτωλοακαρνανία.
Θα μιλήσει ο πρώην Υπουργός Χρίστος Βερελής με θέμα: «Μετά τις 25 Ιανουαρίου το πέρασμα ανάμεσα απ’ τον φόβο και την αβεβαιότητα».

Προεκλογικές συγκεντρώσεις από το "Κίνημα" του Γ. Παπανδρέου σε Μεσολόγγι και Αγρίνιο

To Δίκτυο Αυτοοργάνωσης του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών στην Αιτωλοακαρνανία, καλεί στις κεντρικές προεκλογικές συγκεντρώσεις του Κινήματος σε Μεσολόγγι και Αγρίνιο.
Η πρώτη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Μεσολόγγι την  Τετάρτη 21 Ιανουαρίου στο Τρικούπειο Πολιτιστικό Κέντρο στις 6 μ.μ. Θα παραβρεθούν και θα απευθύνουν χαιρετισμούς όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές του Κινήματος στην Αιτωλοακαρνανία.
Η αντίστοιχη εκδήλωση στο Αγρίνιο, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου στις 7:30 μ.μ. στο Παπαστράτειο Μέγαρο της ΓΕΑ
"Σε μια προεκλογική περίοδο, όπου κυριαρχούν το ψέμα, οι ανέξοδες υποσχέσεις, ο λαϊκισμός  και ο φόβος, το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών με ελπίδα για την επόμενη μέρα καταθέτει τις προτάσεις του για το πατριωτικό Εθνικό Σχέδιο Μεταρρυθμίσεων για τη χώρα και μιλά τη γλώσσα της αλήθειας. Για να ακουστεί επιτέλους η φωνή χιλιάδων πολιτών με τους οποίους μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες της Δημοκρατίας και του Σοσιαλισμού.

Απέναντι στη συντήρηση, εμείς λέμε ότι  πρέπει να αλλάξουμε την Ελλάδα" τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Γ. Μενουδάκου: "Οι υποψήφιοι με το Ποτάμι πρεσβεύουν το νέο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΗΘΟΣ"


Γ. Μενουδάκου: "Στην Αιτωλοακαρνανία το Ποτάμι έχει το πιο όμορφο ψηφοδέλτιο"
«Από τα πιο όμορφα ψηφοδέλτια του Ποταμιού ανά την Ελλάδα! Αυτό της Αιτωλοακαρνανίας. Άνθρωποι νέοι, όμορφοι στη ψυχή και στα όνειρα, αντιπροσωπευτικό δείγμα του έγγειους παραγωγικού δυναμικού της χωράς μας.
9 Υποψήφιοι βουλευτές που πρεσβεύουν αυτό το νέο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΗΘΟΣ που φέρνει το Ποτάμι στη πολιτική σκηνή της χωράς» τόνισε μεταξύ άλλων η υποψηφία βουλευτής Επικρατείας με «Το Ποτάμι», Γιούλη Μενουδάκου κατά τη παρουσίαση των υποψηφίων βουλευτών του κόμματος στην εκδήλωση που έγινε στο εκλογικό κέντρο «του Ποταμιού», στο Μεσολόγγι.

Στην ίδια εκδήλωση χαιρετισμούς απηύθυναν οι υποψήφιοι βουλευτές του κόμματος, ενώ ανάλογη εκδήλωση θα γίνει την Πέμπτη στο Αγρίνιο.

Να σημειωθεί ότι η Γιούλη Μενουδάκου διατηρεί ισχυρούς δεσμούς με το Μεσολόγγι αφού είναι παντρεμένη με τον γνωστό επιχειρηματία Νίκο Κοντογεώργο (σ.σ. ιδιοκτήτη των καταστημάτων Plaza και Τουρλίς) και κατά συνέπεια γνωρίζει πολύ καλά τα προβλήματα της περιοχής.

Ο υποψηφίος βουλευτής με το "ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ." Γιώργος Κουτσαγγέλης για το διακύβευμα των εκλογών (VIDEO)

Τους λόγους που τον οδήγησαν να πολιτευτεί με το «Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών» του Γ. Παπανδρέου, για τα προβλήματα και τις προοπτικές της Αιτωλοακαρνανίας και για το μέλλον του «Κινήματος» μας μίλησε ο υποψήφιος βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, Γιώργος Κουτσαγγέλης.

Παρακολουθείστε στο video που ακολουθεί:



Από το Μεσολόγγι μέσω Κω "φάκελος - βόμβα" στο Χρηματιστήριο; Κατηγορούν 28χρονο Μεσολογγίτη

Για αποστολή «δέματος – βόμβα» στο Χρηματιστήριο Αθηνών κατηγορείται ένας 28χρονος από το Μεσολόγγι που είναι προφυλακισμένος για τα επεισόδια έξω από το αστυνομικό μέγαρο στο Μεσολόγγι, στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου(διαβάστε εδώ).
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας αποτυπώματα του νεαρού ταυτοποιήθηκαν στον εκρηκτικό μηχανισμό που είχε σταλεί, μέσω ταχυδρομείου, στις αρχές του ίδιου μήνα στο Χρηματιστήριο Αθηνών, χωρίς ευτυχώς να εκραγεί, αφού στον έλεγχο της αλληλογραφίας ο φάκελος που περιείχε τη βόμβα κρίθηκε ύποπτος και εξουδετερώθηκε στη συνέχεια.
Από τη έρευνα της αστυνομίας  ταυτοποιήθηκε δαχτυλικό αποτύπωμα του προφυλακισμένου για τα επισόδεια και του αποδόθηκαν νέες κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα.
Συγκεκριμένα ο νεαρός κατηγορείται για συρροή εγκλημάτων, όπως τρομοκρατικές πράξεις, απόπειρα εμπρησμού - έκρηξης, παραβάσεις σχετικά με τις εκρηκτικές ύλες, απόπειρα διακεκριμένων περιπτώσεων φθοράς και ανθρωποκτονίας με πρόθεση, καθώς και παραβάσεων του νόμου περί όπλων και εκρηκτικών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της αστυνομίας έχει ως εξής:


Μαρία Τριανταφύλλου: "Ένα ισχυρό ρεύμα αλλαγής και ανατροπής τροφοδοτεί τη μεγάλη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ την Κυριακή"

Περιοδείες σε όλη την Αιτωλοακαρνανία πραγματοποιεί στο πλαίσιο της προεκλογικής της εκστρατείας η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Μαρία Τριανταφύλλου, παρουσιάζοντας τις θέσεις του κόμματος της, ενόψει της εκλογικής αναμέτρησης της Κυρισκής.

Στις παρεμβάσεις της τόνισε: «Στις 25 Ιανουαρίου, στις πιο κρίσιμες εκλογές μεταπολιτευτικά δεν αποφασίζουμε απλώς για μια διαφορετική διακυβέρνηση. Δεν αποφασίζουμε ποιο κόμμα θέλουμε αλλά σε ποια Ελλάδα θέλουμε να ζήσουμε και με ποιο τρόπο θέλουμε να ζήσουμε. Θέλουμε μία δημοκρατική, παραγωγική χώρα ή θα επιτρέψουμε την περαιτέρω εξαθλίωση και φτωχοποίηση του λαού μας; Θέλουμε μια ταπεινωμένη χώρα ή μια εθνικά υπερήφανη και ανεξάρτητη πατρίδα;





Έκθεση φωτογραφίας του Β. Χουλιάρας από σήμερα στον "Κοχλία"

Ο Κοχλίας Coffee Gallery (Λόρδου Βύρωνα και Κόμητος Ρώμα στο Μεσολόγγι) θα φιλοξενήσει από την σήμερα (Τρίτη 20 Ιανουαρίου) έως και την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου, την έκθεση φωτογραφίας του Βασίλη Χουλιαρά: ‘VB project (Art through Art)’ – μια προσπάθεια αποτύπωσης σε εικόνες, της σχέσης που αναπτύσσεται σε ένα χώρο τέχνης μεταξύ των ανθρώπων που τον επισκέπτονται και των έργων που εκτίθενται.

Ο Βασίλης Χουλιαράς γεννήθηκε το 1974 και μεγάλωσε στο Νεοχώρι Μεσολογγίου. Σπούδασε Μηχανολογία και εργάζεται στο Δήμο Ι. Π. Μεσολογγίου. Έχει εκδώσει ένα βιβλίο λογοτεχνίας (‘Μικρές Ιστορίες για Πριν Τον Ύπνο’-Γαβριηλίδης, Απρίλης 2012), ενώ ένα δεύτερο είναι υπό έκδοση (‘Ιστορίες από το Αρχιπέλαγος Φουάν’-Μελάνι, Φεβρουάριος 2015?).

Το "VB project" είναι η πρώτη έκθεση φωτογραφίας του.

 

 

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Παύλος Μοσχολιός: "Το Κίνημα αποτελεί τον ρυθμιστή αυτής της προοδευτικής διακυβέρνησης"

Στον δήμο Ξηρομέρου περιόδευσε χθες, Κυριακή 18-1-2015, ο υποψήφιος Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας με το «Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών» Παύλος Μοσχολιός.

Στο πλαίσιο της περιοδείας του ο κ. Μοσχολιός συνομίλησε με φίλους του «Κινήματος», καθώς και απλούς πολίτες και εξέφρασε τη βεβαιότητά του για την είσοδο του κόμματος στη Βουλή, διαψεύδοντας τις δημοσκοπήσεις, που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

«Είμαστε οι πραγματικοί δημοκράτες, και πρέπει να είμαστε περήφανοι, που αποτελούμε μέρος αυτής της προσπάθειας», είπε αρχικά ο κ. Μοσχολιός, για να συνεχίσει λέγοντας ότι «δεν μας ταίριαζε να είμαστε παρακολούθημα της ΝΔ και της συντήρησης, ενώ δεν πήγαμε ως καιροσκόποι στο πρώτο κόμμα, για να πάρουμε αξιώματα. Κάνουμε έναν δύσκολο, αλλά τίμιο αγώνα και στο τέλος θα δικαιωθούμε».