Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

"Χωρίς απαντήσεις"...η απάντηση του Αντώνη Γρίβα στη Βιβή Δρακά

"Ναι!!! κυρία Δρακά ζητήσαμε την έκπτωσή σας διότι απείχατε από τα καθήκοντά σας"...είναι η απάντηση του προέδρου του Νομαρχιακού Συμβουλίου Αιτωλοακαρνανίας κ. Αντώνη Γρίβα στην πρώην, πλέον, νομαρχιακή σύμβουλο και στην επιστολή παραίτησής της.
Όμως στην επιστολή του, ο κ. Γρίβας δεν κάνει οποιαδήποτε αναφορά για την μη κίνηση ανάλογων διαδικασιών για τον νομαρχιακό σύμβουλο κ. Ευθ. Δρόσο, ο οποίος σύμφωνα με την κ. Δρακά έχει αντίστοιχο με αυτήν αριθμό απουσιών.
Και κυρίως δεν αναφέρει ότι λειτούργησε αυτόβουλα...

Ακολουθεί η επιστολή του κ. Γρίβα στην Βιβή Δρακά:

"Κυρία Δρακά,
Με πολύ προσοχή διάβασα την επιστολή παραίτησής σας από το αξίωμα της αιρετής Νομαρχιακής Συμβούλου, που είχε κύριο αποδέκτη εμένα, ως Πρόεδρο του Νομαρχιακού Συμβουλίου.
Θέλω να ξεκαθαρίσω εξ αρχής, ότι το έγγραφο, με το οποίο γνωστοποιείται στον κ. Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος, ότι απουσιάζατε από δέκα συνεδριάσεις του Νομαρχιακού Συμβουλίου, χωρίς την προσκόμιση σχετικών δικαιολογητικών, φέρει τη δική μου υπογραφή, στα πλαίσια των υποχρεώσεων και καθηκόντων μου, που μου επιβάλλει η ιδιότητα μου αυτή του Προέδρου του Νομαρχιακού Συμβουλίου και της ευθύνης που έχω αναλάβει έναντι των μελών του Νομαρχιακού Συμβουλίου, του κ. Νομάρχη και του Λαού της Αιτωλ/νίας.
Σας υπενθυμίζω ότι σύμφωνα με τον Κώδικα Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, ο Νομαρχιακός Σύμβουλος που απουσιάζει αδικαιολόγητα για τρεις συνεχείς συνεδριάσεις δύναται να τιμωρηθεί με την ποινή της αργίας, και ο Νομαρχιακός Σύμβουλος που δεν εκπληρώνει αδικαιολόγητα τα καθήκοντά του επί τρίμηνο δύναται να τιμωρηθεί με την ποινή της έκπτωσης από το αξίωμα του Νομαρχιακού Συμβούλου.
Η ενέργειά μου αυτή, πρωτίστως απέβλεπε στο να υπερασπιστεί τη νομιμότητα αλλά και το κύρος του θεσμικού μου ρόλου, ως Προέδρου, που συγκυριακά το Νομαρχιακό Συμβούλιο μου ανέθεσε να υπηρετώ. Θα ήταν αδιανόητο, μετά τη διαπίστωση της συνεχούς απουσίας, για περισσότερες από 10 συνεδριάσεις, αιρετού Νομαρχιακού Συμβούλου, από τις συνεδριάσεις του Νομαρχιακού Συμβουλίου, να μην κινηθεί η προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία.
Η ιδιότητά μου ως Προέδρου του Νομαρχιακού Συμβουλίου μου επιβάλλει να μεριμνώ για την εύρυθμη, ομαλή και δημοκρατική λειτουργία του Νομαρχιακού Συμβουλίου, δεν μου δίδει όμως το δικαίωμα να καλώ σε απολογία και να επιβάλλω κυρώσεις σε συναδέλφους αιρετούς Νομαρχιακούς Συμβούλους.
Αγαπητή κυρία Δρακά, στα πολλά ερωτήματα που θέτετε στην επιστολή παραίτησής σας, εγώ υποθετικά, θα έθετα ένα ακόμη, στην περίπτωση που δεν ενεργούσα όπως ενήργησα: Τι κάνατε κύριε Πρόεδρε, όταν διαπιστώσατε τις συνεχείς απουσίες της Νομαρχιακής Συμβούλου κυρίας Βιβής Δρακά;
Γιατί δεν πράξατε το καθήκον σας και όσα ο νόμος σας επιτάσσει; Ήταν ανοχή, συγκάλυψη ή αδιαφορία;Προσωπικά κυρία Συνάδελφε, ειλικρινά, σας σέβομαι και σας εκτιμώ ιδιαίτερα. Όμως η υποκειμενική, προσωπική μου θέση, δεν μπορεί να είναι πάνω από αυτό μου επιτάσσει το καθήκον μου ως εντολοδόχου και υπόλογου έναντι του λαού της Αιτωλοακαρνανίας"