Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Θέμα: Υπάρχουν και όρια κ.Δήμαρχε Μεσολογγίου


Θέμα: Υπάρχουν και όρια κ.Δήμαρχε


κ. Δήμαρχε, 
                   χθες βράδυ βρέθηκα με την οικογένεια μου στον Κήπο των Ηρώων προκειμένου να παρακολουθήσουμε την πρόβα της αναπαράστασης της ανατίναξης του Χ.Καψάλη. Σύμφωνα με το πρόγραμμα η εκδήλωση θα άρχιζε στις 9.15 μ.μ.
         Εκείνη την ώρα περίπου αντί για την πρόβα της αναπαράστασης προφανώς λόγω μεγάλης καθυστέρησης ξεκίνησε άλλη εκδήλωση καλλιτεχνικού ενδιαφέροντος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλοί συμπολίτες μας, ειδικά με μικρά παιδιά, να αποχωρήσουν και ακόμη περισσότεροι να δυσανασχετούν. Δικοί μου άνθρωποι και φίλοι με προέτρεψαν να αποχωρήσουμε αλλά δεν το κάναμε γιατί θεώρησα υποχρέωσή μου προς τα παιδιά μου να παραμείνω πιστός στον αρχικό μου σκοπό. 
        Η παραμονή αυτή στο χώρο μου έδωσε τη δυνατότητα να κρίνω ο ίδιος αλλά και να δω τις αντιδράσεις των συμπολιτών μας που αποχωρούσαν κατά δεκάδες από τον Κήπο των Ηρώων. Στο τέλος εκεί που γινόταν το αδιαχώρητο βρήκαμε και καρέκλες να καθίσουμε. Πως εξηγείται αυτό όμως; Ήταν μόνο το προχωρημένο της ώρας ή είχε να κάνει με την εκδήλωση;





        Ποτέ δεν φημιζόμουν για τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες. Για την προσωπική μου αισθητική ωστόσο το θέαμα και ο ήχος ήταν κάτω του μετρίου. Δεν έχει σημασία όμως η προσωπική μου αισθητική. Σημασία έχει ότι κάποιοι επέλεξαν να ακουστεί μπουζούκι και μουσική μπιτ τόσο που σε κάποιες στιγμές ο Κήπος θύμισε καλοκαιρινό μπαρ. Εδώ είναι που λέω ότι υπάρχουν και όρια κ. Δήμαρχε. Δεν ξέρω αν οι καλλιτέχνες πληρώθηκαν και πόσο. Δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο κήπος των Ηρώων είναι ένας ιερός χώρος, ένας χώρος που φυλάσσονται τα οστά των ηρώων που έπεσαν στο Μεσολόγγι, ένα νεκροταφείο Ηρώων. Χθες  επιλέξατε να ταράξετε τη γαλήνη τους; Γιατί; Ποιος θα επέλεγε να παίξει μουσική και μάλιστα τέτοιου είδους σε τέτοιο χώρο;
            Κατά τη γνώμη μου οφείλετε μια συγγνώμη στους Μεσολογγίτες και επιβάλλεται να είστε πολύ πιο αυστηροί στο μέλλον όσον αφορά στο συγκεκριμμένο χώρο αλλά και στις εκδηλώσεις που εντάσσονται στις γιορτές εξόδου. 
            Οι γιορτές εξόδου δεν είναι καλλιτεχνικό φεστιβάλ. Είναι ένα μνημόσυνο, μια τιμή για ΕΚΕΙΝΟΥΣ και μια δυνατή ανάμνηση για τους σημερινούς Μεσολογγίτες και γενικώτερα Έλληνες για το που οφείλουν την ελευθερία και την ύπαρξή τους. Θα πρέπει λοιπόν οι εκδηλώσεις να επιλέγονται προσεκτικά και με μέτρο. Υπάρχουν άλλοι χώροι και εποχές για καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Ένας Μεσολογγίτης..

Ντίνος Γιαννόπουλος
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός