Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Ο τ. πρόεδρος του ΔΣ Μεσολογγίου Γ. Κασσαβέτης για δημοσίευμα του τοπικού τύπου


Ο τ. Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου και μέλος Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου - Nοτιοδυτικής Ελλάδος και Ιονίων Νήσων, Γιώργος Κασσαβέτης με γραπτή του δήλωση αναφέρεται σε δημοσίευμα του τοπικού τύπου σχετικά με τη θητεία του ως πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μεσολογγίου την περίοδο 2011 -14.
Συγκεκριμένα στη δήλωσή του ο κ. Κασσαβέτης τονίζει:
“Υπερασπιζόμενος την μακρόχρονη πολιτική, συνδικαλιστική και κοινωνική μου παρουσία, δηλώνω:
Θρασύδειλοι μεγαλόσχημοι τοπικοί "δημοσιογράφοι", οι οποίοι έμαθαν να κρύβονται «πίσω από το δάχτυλό τους»  και πίσω από ψεύτικα αρχικά ονομάτων, με ιδιαίτερη προτίμηση σε αναληθή κατευθυνόμενα δημοσιεύματα, για μία ακόμη φορά αναφέρθηκαν απαξιωτικά προς το πρόσωπό μου.



Είναι οι ίδιοι που παλαιότερα έγραφαν πως ήμουν "υπεράνω των προσδοκιών, η έκπληξη, ανταποκρινόμενος πλήρως στα καθήκοντα" που μου είχαν ανατεθεί ως Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου. Σήμερα “βγάζουν χολή σε βάρος μου.  Γιατί;
Δύο είναι τα ενδεχόμενα:  Είτε με σπιλώνουν με άνωθεν εντολές, αφού η προεκλογική περίοδος ξεκίνησε νωρίτερα και κάποιοι βρίσκονται στα χειρότερά τους.
Είτε ελλείψει σοβαρής δημοσιογραφίας χρησιμοποιούν ονόματα για να γεμίσουν τις στήλες τους, μόνο που το δικό μου όνομα δεν ταιριάζει πλάι στους «κολλητούς τους»._”