Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Ανοιχτή επιστολή του Άδωνι Γεωργιάδη

Όταν κάτι σημαντικό για εμένα πάει στραβά, όταν κάποιο συμβάν ακυρώνει το αποτέλεσμα που τόσο προσδοκώ ενώ έχω κοπιάσει, έχω εργαστεί, έχω επενδύσει συναισθηματικά, πλημμυρίζει η ψυχή μου με απογοήτευση. Θυμώνω, αγανακτώ και όπως εσύ, όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος δηλαδή, έτσι και εγώ, σκέπτομαι να τα παρατήσω.

Αυτό που με κρατά, αυτό μου δίνει το κουράγιο για να συνεχίσω είναι η απάντηση στο ερώτημα που υποβάλλω στον εαυτό μου, “για ποιόν λόγο κάνεις αυτό που κάνεις;”. Για να βρω την απάντηση, ανατρέχω μέσα μου, εξετάζω τις αξίες τις οποίες υπηρετώ, εκπλήσσομαι από το μεγαλείο τους, τη διαχρονικότητά τους, ενδυναμώνομαι από το γεγονός πως όσες γενιές Ελλήνων μεγάλωσαν με αυτές, ευτύχησαν στη ζωή τους και αναζωογονούμαι ώστε να συνεχίσω με μεγαλύτερο πείσμα τον αγώνα.

Το ίδιο σε καλώ να κάνεις και εσύ. Να αναρωτηθείς “για ποιο λόγο υποστηρίζεις τον Άδωνι Γεωργιάδη” και μέσα από αυτή τη διαδικασία ενδοσκόπησης να αναγνωρίσεις τους δικούς σου, προσωπικούς λόγους για τους οποίους μου παρέχεις την υποστήριξή σου. Εκεί θα βρεις το κίνητρο, τη θέληση για να νικήσεις την απογοήτευση που σκόρπισε η αναβολή των εσωκομματικών εκλογών. Μόνον έτσι θα σηκωθείς το πρωί της 20ηςΔεκεμβρίου και ως ενεργός Πολίτης θα ασκήσεις το δημοκρατικό δικαίωμα της ψήφου ώστε να καθορίσεις το μέλλον της Κεντροδεξιάς Παράταξης και την πορεία της χώρας.

Μην αφήσεις ανυπεράσπιστες τις ιδέες σου, μην αφήσεις το πεδίο ανοιχτό στους όποιους “μηχανισμούς” να συνεχίσουν στην ίδια πορεία επειδή ΣΕ νίκησαν εκμεταλλευόμενοι ένα τυχαίο γεγονός, ένα τεχνικό πρόβλημα. Στο χέρι σου είναι να κάνεις τη διαφορά, να αλλάξεις την κατάσταση, να δείξεις την θέλησή σου, να προκαλέσεις ρήγμα στο κατεστημένο.

Εγώ, το ξέρεις καλά, από τζάκι δεν είμαι, μηχανισμούς δεν έχω. Στηρίζομαι σε εσένα, τον απλό πολίτη, αυτόν που βλέπει κατεστραμμένα καταστήματα από “αντιεξουσιαστές” και θλίβεται, που βλέπει πρόσφυγες να γεμίζουν τις πλατείες και αναρωτιέται πως θα λυθεί το ζήτημα, αυτόν που ξέρει πως η ανεργία δεν καταπολεμάται με ευχές αλλά με πράξεις, αυτόν που αναγνωρίζει ότι η ανοικτή αγορά, οι γρήγορες μεταρρυθμίσεις, η αποτελεσματική δημόσια διοίκηση είναι η απάντηση στην υψηλή φορολογία και η λύση στο ασφαλιστικό μας πρόβλημα.

Με εσάς ταυτίζομαι, γιατί είμαι ένας από εσάς. Πάμε γερά. Πάμε Δυνατά. Για την Νέα Δημοκρατία, για την Κεντροδεξιά Παράταξη, για την Ελλάδα.

Μαζί θα τα καταφέρουμε. Μαζί, κάνουμε τα λόγια πράξεις!

Με Φιλικούς Χαιρετισμούς

Άδωνις Γεωργιάδης