Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

Έξι ακόμη υποοψήφιοι με τη "Δημιουργική Ανατροπή" του υπ. δημάρχου Μεσολογγίου Κώστα Λύρου


Έξι  ακόμη υποψήφιοι με τον συνδυασμό «Δημιουργική Ανατροπή» του υποψηφίου δημάρχου Μεσολογγίου, Κώστα Λύρου ανακοινώθηκαν το τελευταίο δεκαήμερο.
Συγκεκριμένα πρόκειται για τους κ.κ. Στέφανο Ξηρό, Γιώργο Σάλα,  Βασίλη Μακρή, Τάσο Μπακογιάννη, Ανδρέα Κιτσάκη και Μαρία Λαχανά.
Οι νέοι υποψήφιοι σε σχετικές δηλώσεις τους σημειώνουν:




Στέφανος Ξηρός, Αγρότης: «Να απομακρυνθούν τα κακώς κείμενα σε όλα τα επίπεδα»
Δηλώνω την υποψηφιότητα μου στον  συνδυασμό  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ του Κώστα Λύρου, δίχως καμία άλλη προϋπόθεση , παρά μόνο να πετύχουμε,  ώστε να απομακρυνθούν τα κακώς κείμενα σε όλα τα επίπεδα και για να πάει ο τόπος μας μπροστά  για  τα παιδιά μας....

Βασίλειος Γ. Μακρής - Tελειόφοιτος Τμήματος Εφαρμογών Πληροφορικής Και Διοίκηση Οικονομικών: «Ο τόπος μας χρειάζεται άτομα τα οποία να είναι ικανά»
 Ως δημότης και ενεργός πολίτης της τοπικής κοινότητας Μάστρο και με την αγάπη του τόπου στον οποίο έχω μεγαλώσει και θέλω να προσφέρω, αποφάσισα να είμαι υποψήφιος στην τοπική κοινότητα Μάστρο στις επόμενες εκλογές με τον συνδιασμό "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΑΝΑΤΡΟΠΉ" μαζί με τον υποψήφιο Δήμαρχο Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου κ. Κώστα Λύρο.
Είναι αναγκαίο να καταβληθούν προσπάθειες έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες για την βελτίωση της καθημερινότητας.
Ο τόπος μας χρειάζεται άτομα τα οποία να είναι ικανά, να έχουν διάθεση και θέληση να προσφέρουν δίχως περιορισμούς και φυσικά χωρίς προσωπικά συμφέροντα.
Επειδή λοιπόν πληρώ αυτές τις προϋποθέσεις και πιστεύω στον Υποψήφιο Δήμαρχο κ. Κώστα Λύρο με αποδεδειγμένη  την αγάπη του για τον τόπο και με μεγάλη θέληση, όραμα και στόχους για το δήμο μας. Ακολουθώντας τα βήματα του και με μοναδικό κίνητρο μου την φιλοδοξία να δω αυτό τον τόπο επιτέλους να ακμάζει ώστε να καταφέρουμε μια ανοδική πορεία με θετικό και αισιόδοξο πρόσημο, συμβάλλω λοιπόν μαζί του τις προσπάθειές μου διότι χρειάζεται την νέα γενιά στο πλευρό του για μια νέα "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΑΝΑΤΡΟΠΉ" που αξίζει και θα γίνει με την στήριξη όλων μας!!!

Γεώργιος Σάλας, Ιδιωτικός Υπάλληλος: «Συμμετέχω στην προσπάθεια για το καλό του τόπου»
Στον συγχωριανό και   φίλο  μου Κώστα Λυρο και στην προσπάθεια που καταβάλει για το καλό του τόπου μας και μόνο , ο καθένας με τις δυνάμεις του πρέπει να συμπαρασταθεί.
Θα είμαι μαζί του υποψήφιος, ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !

Κιτσάκης Ανδρέας «Προσδοκώ στη δημιουργία προϋποθέσεων για ένα καλύτερο αύριο»
Γνωρίζοντας πως χωρίς να δουλέψουμε όλοι μαζί δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα κακώς κείμενα. Πήρα την απόφαση να μπω και να συμβάλλω στο πλευρό του Υποψήφιου Δημάρχου Κώστα Λύρου, με τον νέο και καθαρό συνδυασμό του προσδοκώντας να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για ένα καλύτερο αύριο.

Μαρία Λαχανά: «Θα καταβάλω κάθε προσπάθεια για το καλό του τόπου»
Δηλώνω υποψήφια με τον συνδυασμό της Δημιουργικής Ανατροπής με επικεφαλής τον κ. Κώστα Λυρο και θα καταβάλω κάθε προσπάθεια για το καλό του τόπου μου.

Τάσος Μπακογιάννης, Πτυχιούχος ηλεκτρολογίας και ηλεκτρονικής, Αρτοποιός: «Μόνη φιλοδοξία να δούμε κάτι δημιουργικό να γίνεται στον τόπο μας και ιδιαίτερα στα χωριά μας»
Θα είμαι υποψήφιος με την Δημιουργική Ανατροπή, του Υποψήφιου Δημάρχου Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου , Κώστα Λύρου με μόνη φιλοδοξία να δούμε κάτι δημιουργικό να γίνεται στον τόπο μας και ιδιαίτερα στα χωριά μας. Η αγάπη για τον τόπο μου με ώθησε στο να πάρω αυτήν μου την απόφαση και να ασχοληθώ με τα κοινά ώστε να καταφέρω το καλύτερο δυνατόν για το χωριό μας.