Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Τα χάλια μας

Του Θεοφίλακτου Σπατούλα

Τώρα θα μου πεις βρήκες ευκαιρία να γράψεις . Έλα ντε .
Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ . Από τον 10ο στον 20ο αιώνα δεν είναι αγαπητέ μου ο μισός τίτλος της Έκθεσης που θα γίνει στο Μεσολόγγι .
Εγώ λοιπόν ο αδρανής , ο βλάκας , ο γκρινιάρης , προτείνω να την ονομάσεις αγαπητέ... "από τη ζωή στο θάνατο". Καλές είναι οι εκθέσεις αλλά αυτά που καθημερινά μας εκθέτουν δεν τα υπολογίζουμε .
Αρκούμαστε να πούμε ότι το έπαιξαν για 1,30’’ τα ΜΜΕ και είμαστε εντάξει .
Μέχρι να έρθει ο επόμενος που θα πει ότι νάρκωσαν τη μανά του και δεν υπάρχει καρδιολόγος για να γίνει η εγχείρηση . Τι λέτε αγαπητοί μου τώρα δεν έχω δίκιο για την ονομασία της Έκθεσης . Προς Θεού . Μην παρεξηγηθώ. Σέβομαι και ασπάζομαι τις προσπάθειες που τουλάχιστον έχουν και ένα θετικό μήνυμα . Απλώς πηρά την αφορμή διαβάζοντας τον τίτλο του προηγούμενου άρθρου .

Να ξεκινήσουμε από τα παλιά; Ήρθε το λεωφορείο με τον Πρωθυπουργό , εγκαινίασε το νοσοκομείο . Στη συνεχεία διαπιστώσαμε ότι τα μηχανήματα δεν χωράνε στις πόρτες και γκρεμίσαμε τους τοίχους . Θα μου πεις τώρα βρε αδελφέ η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται .
Στη συνέχεια οι "φωστήρες" αποφάσισαν να κλείσουν την Εντατική . Εκατομμύρια δραχμές για χρόνια ήταν μέσα στη σκόνη . Στον επάνω όροφο επίσης κρεβάτια της Καρδιολογικής Κλινικής στην ίδια μοίρα .
Και μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για τον μεγαλύτερο σε έκταση Νομό , που λίγο απέχει από το να εκλέγει ...ποδοσφαιρική ομάδα .... στη Βουλή . Πέρασαν τα χρόνια "άλλαξαν" οι μέρες και φτάσαμε στο σημείο να ναρκώσουμε άνθρωπο και τότε να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει Καρδιολόγος . ΝΤΡΟΠΗ . Αυτή η γυναίκα θα πρέπει να φτάσει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο . Να γίνουμε ανέκδοτο . Να γίνουμε περίγελος .
Σε κάτι πλάνα είδα και τον Δήμαρχο . Τι να σου κάνει και αυτός ; Άλλωστε ποιος δίνει σημασία στην τοπική αυτοδιοίκηση ; Έχω μια καλή πρόταση. Θα μου πεις βρε Αγαπητέ ..... το έχεις πει ξανά . Απλώς θέλω να μοιραστώ .... την τακτική ενός Κυβερνητικού στελέχους.
Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης δεν έχω καμία σχέση με το στέλεχος. Στις 24 και 25 του μήνα είναι οι μέρες των Παθών . Επομένως θα πρέπει και οι "Αθηναίοι" οι "Πρωτευουσιάνοι" να μάθουν την αλήθεια . Να μάθουν ότι στον δρόμο με τα περισσότερα ατυχήματα δεν υπάρχει νοσοκομείο αν τυχόν γίνει κάτι . Να μάθουν ότι αν το παιδί τους το πονέσει η κοιλιά του θα πρέπει να επιστρέψουν πίσω . Να μάθουν ότι αν στο κάτω κάτω βρε αδελφέ το ρίξουν και λίγο έξω δεν θα έχουν γιατρό να τους θεραπεύει
..... Έχει κανείς αντίρρηση . Η τακτική λοιπόν του στελέχους έκανε τους κυβερνώντες νε ... κοκκινίζουν ..... από τον θυμό. Πιστεύω ότι καταλάβατε . Καλή ήταν η φλόγα . Από ότι έχω μάθει έσβησε και αύτη στην διάρκεια της διαδρομής . Μήπως έμαθε και αυτή ... Κάτι ;

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία


Ο Θεοφύλακτος Σπατούλας είναι αρχισυντάκτης ειδήσεων στην τηλεόραση του ALPHA και αφορμή για το σχόλιο του αποτέλεσε η δημοσιοποίηση των τραγικών ελλείψεων ιατρικού προσωπικού στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου, που έχουν ως αποτέλεσμα την αναστολή λειτουργίας της Καρδιολογικής Κλινικής.