Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Το καθιερωμένο "πάρτυ" του Χρίστου Βερελή με τους ετεροδημότες της Αθήνας












Σε ιδιαίτερο θερμό κλίμα σεβασμού και υποστήριξης ανταμώθηκαν οι φίλοι και συμπατριώτες του Χρίστου Βερελή, το βράδυ της Δευτέρας στο ‘’Tango’’ στην Αθήνα, σε προγραμματισμένη, όπως κάθε χρόνο συνάντηση μαζί τους.
Η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη και ο Χρίστος Βερελής συνομίλησε με όλους τους παρευρισκομένους, Πολλές ήταν και οι παρουσίες από τον πολιτικό, επαγγελματικό και επιστημονικό χώρο του νομού και του ΠΑΣΟΚ.
Σε δήλωση του ο Χρίστος Βερελής είπε μεταξύ των άλλων:
“Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φίλους και συμπατριώτες μου που με τίμησαν και φέτος όπως και κάθε χρόνο, στην συνάντηση μαζί τους.
Το χθεσινό αντάμωμα, με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση διαπίστωσα ότι ήταν το πολυπληθέστερο των τελευταίων ετών, σε αυτό το διαφορετικό πολιτικό κλίμα, αφού μεσολάβησε η παραίτησή μου.
Η συνάντηση με καθέναν από τους φίλους μου ήταν συγκινητική και θερμή. Όλοι αυτοί οι φίλοι μου, περιμένουν να μιλήσω δημόσια, γεγονός που δεν θα αργήσει να γίνει.
Αυτή η ανταπόκριση και η στήριξη του κόσμου με γεμίζει με μεγαλύτερη ακόμη ευθύνη για να συνεχίσω μαζί τους, όπως πάντα έπραττα, να αγωνίζομαι για τον τόπο μας την Αιτωλοακαρνανία.
Ευχαριστώ επίσης γιατί έγινε αντιληπτή και η άποψή μου ότι οι εκδηλώσεις αυτές των πολιτικών πρέπει να έχουν και το στοιχείο της διαφάνειας της κάλυψης των εξόδων.
Έτσι όσοι μετέχουν σε μια τέτοια εκδήλωση 1500 ή 2000 ατόμων δεν πρέπει να υπάρχει ούτε καν η σκέψη ότι κάποιος «χορηγός» έδωσε τη «λύση».
Τα 5 ευρώ του κάθε φίλου μου είναι ο καλλίτερος δείκτης διαφάνειας.’’

Για περισσότερες φωτό (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΏ).