Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι Β. Κυτάγιας και Γ. Καραπαπάς ευχαριστούν

Τη δική τους ιστορία στα δημοτικά πράγματα του Μεσολογγίου γράφουν οι Γιώργος Καραπαπάς και Βασίλης Κυτάγιας, αφού ο δεύτερος καταφέρνει να εκλεγεί για τρίτη συνεχόμενη φορά στο δημοτικό συμβούλιο, ενώ ο πρώτος ήταν ψηλά στη σταυροδοσία του συνδυασμού του Γ. Πρεβεζάνου και σε περίπτωση επιτυχίας θα είχε εκλεγεί.
Παράλληλα όμως, ιστορία γράφει και ο Κώστας Πουλής ύστερα από την επανεκλογή του, καθώς γίνεται ο μακροβιότερος δημοτικός σύμβουλος στο δήμο Μεσολογγίου τα τελευταία σαράντα χρόνια.
Και μιας και πιάσαμε τη στατιστική δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε ότι στους «ρέκορντμαν» της μετά Καποδίστρια εποχή περιλαμβάνονται ο δήμαρχος Μεσολογγίου Γιάννης Αναγνωστόπουλος και ο δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Μπαλαμπάνης, οι οποίοι και εκλέγονται συνεχώς από το 1998 δηλαδή για τέσσερις συνεχόμενες φορές.
Αφορμή για τις παραπάνω γραμμές αποτέλεσαν οι ευχαριστήριες επιστολές που δεχτήκαμε για να δημοσιοποιήσουμε από τους κ.κ. Γ. Καραπαπά και Β. Κυτάγια.
Οι οποίες είναι οι εξής:



«Ευχαριστώ θερμά όλους τους συνδημότες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους, πιστεύοντας ότι μπορώ να συμβάλλω στην επίλυση των προβλημάτων που απασχολούν την περιοχή μας.
Φίλες και φίλοι, η εκλογική αυλαία έπεσε και θα ήθελα να επισημάνω ότι ο συνδυασμός "Πορεία Δημιουργίας", έδωσε ένα δύσκολο αγώνα, με  αντίξοες συνθήκες. Ο αγώνας μας όμως είχε πάντα εντιμότητα, ήθος, σεβασμό προς τον πολίτη, όπως επιβάλλει ο πολιτισμός και η πολιτική δεοντολογία μας .
Στο σημείο αυτό θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου , ότι παρόλο που δεν εξελέγην στο Δημοτικό Συμβούλιο θα είμαι καθημερινά παρών, με όλες μου τις γνώσεις και όλες μου τις δυνάμεις, για την βελτίωσης της καθημερινότητάς μας.
Τέλος, να ευχηθώ στη νέα Δημοτική Αρχή καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο της.
Με εκτίμηση.
Γεώργιος Χαρ. Καραπαπάς»

«Ευχαριστώ από καρδιάς τους συνδημότες μου του νέου διευρυμένου Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου, που με εμπιστεύθηκαν και για μια ακόμα φορά και με τίμησαν με τη ψήφο τους.
Η ευθύνη μου απέναντι σας , καθώς  απέναντι και σʼ εσάς   που για τους δικούς σας λόγους εκφραστήκατε   διαφορετικά, είναι μεγάλη.
Σας διαβεβαιώνω θα είμαι δίπλα σας και θα ανταποκριθώ με σεβασμό,  με πολλή δουλειά και πάντα με γνώμονα το γενικό και ευρύτερο συμφέρον.
Όλοι μαζί μπορούμε να φέρουμε την ανάπτυξη,  την πρόοδο και την επίλυση των τόσο σημαντικών προβλημάτων, του τόπου μας.

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.
Με εκτίμηση
Βασίλειος Κυτάγιας.»