Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Νατάσα Ράγιου: 100.000 σταυροί από τους Έλληνες, 1.000.000 ευχαριστώ από μένα!

Γράφει η Νατάσα Ράγιου-Μεντζελοπούλου

Στις Ευρωεκλογές της 25ης Μαΐου με τιμήσατε με πάνω από εκατό χιλιάδες σταυρούς στην Επικράτεια (101.472) και με κατατάξατε στην πρώτη δεκάδα, συγκεκριμένα στην ένατη θέση ανάμεσα σε σαράντα δυο υποψηφίους .

Περιόδευσα σχεδόν σε ολόκληρη την Ελλάδα , ζητώντας πρώτα την εμπιστοσύνη και μετά την ψήφο σας. Μου τα δώσατε και τα δύο. Για το εξαιρετικά τιμητικό αποτέλεσμα της κάλπης , οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ με όλη τη δύναμη της ψυχής μου. Αν είναι κάτι που μου δίνει δύναμη να συνεχίσω, είναι η ελπίδα που είδα στα μάτια χιλιάδων ανθρώπων στις εσχατιές της πατρίδας μας, όπου και αν ταξίδεψα, από τη Ρόδο μέχρι την Κοζάνη, από την Αλεξανδρούπολη μέχρι τη Σπάρτη, από τα Γιάννενα μέχρι την Πύλο, από την Κατερίνη μέχρι την Κόρινθο, από το Ναύπλιο μέχρι τη Θεσσαλονίκη, από τον Βόλο μέχρι τις Σέρρες, από τον Πύργο μέχρι την Κέρκυρα, από την Καβάλα μέχρι την Ηγουμενίτσα.


Δεν θέλουμε να αφήσουμε το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας στο έλεος του λαϊκισμού, των αυτόκλητων και ύποπτων σωτήρων που γεννούν ψεύτικες ελπίδες.

Δεν είναι εύκολο να πολιτεύεσαι ενάντια στο ρεύμα και να πετάς με τον καιρό κόντρα. Όμως θεωρώ χρέος και τιμή μου, σε καιρούς δύσκολους για την πατρίδα μου , να συμμετέχω σε μια εθνική προσπάθεια, αρκεί να είναι καθαρή και έντιμη. Και αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Θα είμαι εδώ, με πείσμα και αγωνιστικότητα , όσο αντέχω κι όσο τα μάτια του παιδιού μου και όλων των παιδιών της Ελλάδας ζητούν απαντήσεις και διψούν για αισιοδοξία και αξιοπρέπεια.

Και πάλι σας ευχαριστώ από καρδιάς !