Το Κέντρο Λόγου και Τέχνης "ΔΙΕΞΟΔΟΣ" στην Ιερή Πόλη του Μεσολογγίου, φιλοξενεί στους χώρους του επιμορφωτικό σεμινάριο 50 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που προέρχονται από τους νομούς Κέρκυρας, Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Πρεβέζης, Άρτας, Λευκάδος, Κεφαλλονιάς και Αιτωλοακαρνανίας, με θέμα "Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση - Χτίζοντας ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης".
Το σεμινάριο διοργανώνεται με πρωτοβουλία του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου και οι εργασίες του θα διεξαχθούν κατά το τριήμερο 5 - 6 και 7 Δεκεμβρίου 2008 στο αμφιθέατρο της Νομαρχίας Αιτωλοακαρνανίας και στη "Διέξοδο".
Στόχος του σεμιναρίου αυτού είναι να αποκτήσουν οι εκπαιδευτικοί διαρκή και ουσιαστική επιμόρφωση σε θέματα περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος τέτοια που, και τις τοπικές ιδιαιτερότητες να προβάλλουν αλλά και να ενεργούν ως πολίτες του Παγκόσμιου Πλανητικού Χωριού.
Επίσης στοχεύει, να συμβάλλει στην καλλιέργεια της ιδέας ότι η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση είναι μια άλλου τύπου διαδικασία που δεν έχει αυστηρά καθορισμένα όρια και δεν δεσμεύεται από αναλυτικό ωρολόγιο πρόγραμμα ούτε απαιτεί ενεργή συμμετοχή των μαθητών, αλλά μπορεί να αποτελέσει την μαγική οδό δημιουργίας ενός νέου ήθους στους μαθητές οι οποίοι θα αποτελέσουν τους αυριανούς, ικανούς να συγκροτήσουν κοινωνίες με ήθος και υπευθυνότητα απέναντι στη φύση και τον άνθρωπο, πολίτες.
Το σεμινάριο διοργανώνεται με πρωτοβουλία του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου και οι εργασίες του θα διεξαχθούν κατά το τριήμερο 5 - 6 και 7 Δεκεμβρίου 2008 στο αμφιθέατρο της Νομαρχίας Αιτωλοακαρνανίας και στη "Διέξοδο".
Στόχος του σεμιναρίου αυτού είναι να αποκτήσουν οι εκπαιδευτικοί διαρκή και ουσιαστική επιμόρφωση σε θέματα περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος τέτοια που, και τις τοπικές ιδιαιτερότητες να προβάλλουν αλλά και να ενεργούν ως πολίτες του Παγκόσμιου Πλανητικού Χωριού.
Επίσης στοχεύει, να συμβάλλει στην καλλιέργεια της ιδέας ότι η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση είναι μια άλλου τύπου διαδικασία που δεν έχει αυστηρά καθορισμένα όρια και δεν δεσμεύεται από αναλυτικό ωρολόγιο πρόγραμμα ούτε απαιτεί ενεργή συμμετοχή των μαθητών, αλλά μπορεί να αποτελέσει την μαγική οδό δημιουργίας ενός νέου ήθους στους μαθητές οι οποίοι θα αποτελέσουν τους αυριανούς, ικανούς να συγκροτήσουν κοινωνίες με ήθος και υπευθυνότητα απέναντι στη φύση και τον άνθρωπο, πολίτες.