Το δικό τους αγώνα δίνουν σε καθημερινή βάση 24 ώρες το 24ωρο οι εργαζόμενοι στο τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου Μεσολογγίου, αφενός για την εξυπηρέτηση των πολιτών και αφετέρου για τον συντονισμό των πληρωμάτων των ασθενοφόρων.
Με δεδομένο, ότι πολλές ημέρες της εβδομάδας το νοσοκομείο Μεσολογγίου καλύπτεται με πληρώματα ασθενοφόρων από το Αγρίνιο, οι άνθρωποι του τηλεφωνικού κέντρου, είναι αναγκασμένοι πέραν των αρμοδιοτήτων τους, να καθοδηγούν τους συναδέλφους τους, για τα σημεία που πρέπει να πάνε, καθώς ειναι γνωστό ότι στο Μεσολόγγι, υπάρχει πρόβλημα σήμανσης των οδών.
Επίσης, πολλές φορές, για την ταχύτερη διακομιδή ασθενών καθοδηγούν τα ασθενοφόρα, ώστε ταυτόχρονα να μεταφέρουν περισσότερα του ενός περιστατικά.
Τα παραπάνω φαίνεται ότι έχουν διαδραματίσει, καταλυτικό ρόλο, ώστε να ακυρωθούν οι σκέψεις της διοίκησης, για κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας στο τηλεφωνικό κέντρο, μιας και αποδεδειγμένα παράγεται, ουσιαστικό έργο που σε συνδυασμό με τις ιατρικές υπηρεσίες, μπορούμε να πούμε "ότι σώζει ζωές".
Άλλωστε, ειναι δεδομένο ότι "το άμεσο σε πολλα συμβάντα συνεπάγεται σωτηρία". Και αυτό το άμεσο, "" δεν μπορεί να αποτιμηθεί.