Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

Νίκος Μουρκούσης: "Κατέπεσαν όλα τα ψεύδη, οι λασπολογίες και οι συκοφαντίες"


Με αφορμή την δημοσιοποίηση της απόφασης του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Μεσολογγίου που επέβαλε την πρωτόδικη καταδίκη των υπευθύνων της εφημερίδας «ΕΘΝΙΚΗ ΗΧΩ» για δημοσιεύματα το Σεπτέμβριο του 2006 που αναφερόταν στον τότε υποψηφίο δήμαρχο Μεσολογγίου και νομαρχιακού συμβούλου Νίκου Μουρκούση, ο τελευταίος δήλωσε:

«Κατέπεσαν όλα τα ψεύδη, οι λασπολογίες και οι συκοφαντίες που είχε δημοσιεύσει προεκλογικά στις Δημοτικές εκλογές του Οκτωβρίου 2006 η εφημερίδα «Εθνική Ηχώ», εις βάρος μου, ότι τάχα είχα προσπορισθεί 267 χιλιάδες ευρώ, πέρα από τους μισθούς από την εργασία μου ως γιατρός του ΕΣΥ και τα νόμιμα έξοδα παράστασης που είχα κατά καιρούς λάβει από αιρετές και μη θέσεις.
Στην δίκη που διεξήχθη στις 2 Απριλίου 2008 στο Μεσολόγγι, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 662/2008 απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Μεσολογγίου, καταδικάστηκαν πρωτόδικα η εκδότης και ιδιοκτήτης της εφημερίδος «Εθνική Ηχώ» Πηνελόπη Παρασκευοπούλου και ο πατέρας της Γεώργιος Παρασκευόπουλος, συνταξιούχος χωροφύλακας, που ήταν και ο συντάκτης του κατάπτυστου δημοσιεύματος, από έντεκα (11) μήνες φυλάκιση έκαστος, για συκοφαντική δυσφήμιση !
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, οι κατηγορούμενοι διέδωσαν ψευδή γεγονότα, τελώντας εν γνώσει της αναλήθειας των όσων έγραψαν, με σκοπό να πλήξουν την τιμή και την υπόληψη μου.
Προφανώς, για να με εμποδίσουν με τα ασύστολα αυτά ψέματα να εκλεγώ δήμαρχος.
Επίσης, στο σκεπτικό της απόφασης του Δικαστηρίου, αναφέρεται πως οι χαρακτηρισμοί «αχάριστος και πολιτικό λαμόγιο» που χρησιμοποίησαν οι κατηγορούμενοι, ήθελαν να δείξουν καταφρόνηση στο πρόσωπό μου, προσβάλλοντας έτσι την τιμή μου.
Η απόφαση αυτή με δικαιώνει και πλέον θα καταθέσω αγωγή για αποζημίωση λόγω ηθικής βλάβης εις βάρος της Παρασκευής και του Γιώργου Παρασκευόπουλου, αφού το συκοφαντικό και ψευδές αυτό δημοσίευμα, που έγινε τρεις μόνο μέρες πριν των δημοτικών εκλογών και δημιούργησε αναστάτωση στην κοινή γνώμη, εκτός της προσβολής στο πρόσωπό μου, συνετέλεσε στο θανατηφόρο εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη η σύζυγος μου μέσα στο εκλογικό μας κέντρο, στο Μεσολόγγι, με την επίμαχη εφημερίδα στα χέρια".