Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

Γιάννης Τσώλος και Κώστας Κότσαλος ανακοίνωσαν μέσω Facebook την "στήριξή" τους στον υποψήφιο δήμαρχο Μεσολογγίου Κώστα Λύρο


Ο γνωστός ορθοπεδικός Γιάννης Τσώλος και ο ασφαλιστικός σύμβουλος, Κώστας Κότσαλος ανακοίνωσαν, μέσω social media και πιο συγκεκριμένα του Facebook, την στήριξη τους και έμμεσα την συμμετοχή τους στον συνδυασμό που καταρτίζει ο υποψήφιος δήμαρχος Μεσολογγίου, Κώστας Λύρος.
«Mε βαριά την αίσθηση της ευθύνης που μου αναλογεί για την πολύ δύσκολη θέση που βρίσκεται ο τόπος μας, κρίνω ότι κάθε υγιής σκέψη και κάθε ενεργό κύτταρο της κοινωνίας μας πρέπει να εργαστεί για την ανασυγκρότηση του Δήμου μας .
Με αυτές τις σκέψεις δεν θα μπορούσα παρά από την πρώτη στιγμή να αποδεχτώ την πρόταση και να συστρατευθώ με την κίνηση του Κώστα Λύρου για τις επόμενες Δημοτικές εκλογές.
Θεωρώ ότι η υποψηφιότητα του Κώστα Λύρου είναι η μόνη ουσιαστική πρόταση για την διαχείριση του Δήμου μας , πέραν και έξω από κάθε σκοπιμότητα πολιτικού "παραγοντισμού".



Πρόκειται για μια καθαρή πρόταση , από έναν άνθρωπο έμπειρο , αποδεδειγμένα αποτελεσματικό , ανιδιοτελή , προερχόμενο από τις παραγωγικές τάξεις της κοινωνίας μας, άνθρωπο που ξέρει να συνθέτει και όχι να διαιρεί και με μεγάλη και ειλικρινή διάθεση προσφοράς στα κοινά.
Επειδή ακριβώς κι εγώ βρίσκομαι σε απόλυτη ταύτιση με αυτές τις αρχές , δηλώνω παρών και ενεργός στο προεκλογικό αγώνα , με στόχο ένα καλύτερο Μεσολόγγι και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε.» σημείωσε στην σχετική του ανάρτηση ο Γιάννης Τσώλος.
Από την πλευρά του ο ΚώσταςΚότσαλος ανέφερε: «Θα ήθελα με τη δήλωση μου αυτή να εκφράσω δημόσια την στήριξη μου και την συστράτευση μου στην προσπάθεια του κ. Κώστα Λύρου και της ομάδας του για την διεκδίκηση της δημοτικής αρχής στις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές στον τόπο μας.
H απόφαση μου αυτή στηρίζεται στην ταυτότητα των απόψεων μας σε ότι αφορά την αναγκαιότητα για εγρήγορση και συμμετοχή κάθε υγιούς δύναμης, προκειμένου να αλλάξουμε το ρου των εξελίξεων στον τόπο μας, που μας οδηγεί από το κακό στο χειρότερο.
Καθοριστικό στοιχείο για την συστράτευση μου αυτή είναι η πίστη μου στην ανιδιοτέλεια των προθέσεων του Κώστα Λύρου, η καθαρή πρόθεση του για προσφορά στον τόπο, που σε συνδυασμό με την πολύτιμη εμπειρία και γνώση, αποτελούν εγγύηση για μια χρηστή και επιτυχημένη αυτοδιοικητική θητεία