Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

Η Μέμη Γούργαρη - Θεοδωράκη στον συνδυασμό "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΉ" του Κ. Λύρου


Την συμμετοχή της στον συνδυασμό «Δημιουργική Ανατροπή» του Κώστα Λύρου ανακοίνωσε με την ακόλουθη δήλωση η κυρία Μέμη Γούργαρη – Θεοδωράκη:
«Με γνώμωνα το κοινό καλό και τη διάθεση μου για ανιδιοτελή προσφορά στην τοπική αυτοδιοίκηση, αποφάσισα να συνταχθώ εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών με τον συνδυασμό ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ για το δήμο της Ιερής Πόλης Μεσολογγίου στο πλευρό του υποψηφίου δημάρχου Κώστα Λύρου.


Η χρόνια διαπροσωπική και οικογενειακή μας σχέση, το προσωπικό του ήθος και η εντιμότητά του αποτελούν για μένα το κύριο κριτήριο για να συμπορευτώ μαζί του.
Έχοντας εκλεγεί στο Τοπικό Συμβούλιο Νεοχωρίου,  καθ΄ όσον ο κόσμος με τίμησε και ήδη διατελώ Σύμβουλος, αισθάνομαι ότι θα πρέπει και στις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές να αξιοποιήσω και να προσφέρω την ενέργεια και τη δύναμή μου για το καλό του τόπου

Επίσης την συμμετοχή τους στον συνδυασμό του κ. Λύρου ανακοίνωσαν με ανάλογες δηλώσεις οι:

Χρήστος Συντζιρμάς, Πτυχιούχος ΕΚΠΑ Τμήματος Νοσηλευτικής,Πτυχιούχος Πανεπιστημίου Πατρών Τμήματος Ιατρικής που δήλωσε: «Ευχαριστώ τον κ. Κώστα Λύρο για την πρόσκληση και την εμπιστοσύνη του προς το πρόσωπο μου. Ελπίζουμε ένα καλύτερο μέλλον εμάς και τις γενιές που θα έρθουν.»


Σπυριδούλα Ντάνου-Παπαδημητροπούλου Ιδιωτική Υπάλληλος με την ακόλουθη δήλωση: «Με μεγάλη μου χαρά θα ήθελα να εκφράσω δημόσια  την στήριξη μου στον συνδυασμό ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ του Υποψηφίου Δημάρχου  κ. Κώστα Λύρου.
H απόφαση  μου αυτή  στηρίζεται στην αναγκαιότητα για εγρήγορση και  συμμετοχή κάθε υγιούς δύναμης, προκειμένου να αλλάξει η εικόνα του τόπου μας, που οδηγείται από το κακό στο χειρότερο.
Βασικό  στοιχείο για την επιλογή  μου αυτή είναι η ανιδιοτέλεια του κ. Κώστα Λύρου και η καθαρή πρόθεση του για  προσφορά στον τόπο, που  σε συνδυασμό  με την πολύτιμη  εμπειρία  και γνώση, αποτελούν  εγγύηση  για μια επιτυχημένη  αυτοδιοικητική  θητεία

Λάμπρος Λιάπης Νοσηλευτής Νοσοκομείου Μεσολογγίου γνωστός για τις δημοφιλείς αναρτήσεις του στο Facebook: «Είμαι δημότης της Ι.Π.Μεσολογγίου, μιας ταλαιπωρημένης αλλά παγκόσμιας πόλης.  Με προσκάλεσε ο Κώστας Λύρος να συνδράμω στην προσπάθεια για να πάμε αυτή την πόλη ένα βήμα πιο μπροστά.Τον ευχαριστώ για το κάλεσμα και την εμπιστοσύνη που μου δείχνει.
Είναι η πρώτη μου απόπειρα ανάμιξης στα ''κοινά''.
Δεν μιλάω πολιτικά.
Μιλάω ανθρώπινα.
Εγώ υποσχέσεις δεν δίνω.
Από όλα τα ''θα'' του κόσμου, επέλεξα μόνο τούτο.
Θα προσπαθήσω



Χρήστος Γραβάνης, Καθηγητής Μουσικής: «Η εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του Κώστα Λύρου, Υποψήφιου Δημάρχου Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, με ενέπνευσε να τον ακολουθήσω στον αγώνα του για το καλό του τόπου μας.
Δηλώνω παρόν και θα είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό του

Ιουλία Παναγιωτοπούλου, Πτυχιούχος Αρχιτεκτονικής Τοπίου και Διονυσία (Σίσσυ) Μπίλα, Πτυχιούχος Ιχθυολόγος-Ελεύθερος Επαγγελματίας: «Με χαρά αποδεχόμαστε την πρόταση του Κώστα Λύρου, Υποψήφιου Δημάρχου Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου. Η Διονυσία (Σίσσυ) Μπίλα για την τοπική ενότητα Μεσολογγίου και η Ιουλία Παναγιωτοπούλου για την τοπική ενότητα Αιτωλικού.

Είμαστε πρόθυμες να σταθούμε στο πλευρό του και να φανούμε αντάξιες στα ιδανικά και τις αξίες που πρεσβεύει ο Κώστας Λύρος και ο συνδυασμός του

Διονυσία(Σούλα) Ζευγίτη του Νικολάου, Βρεφονηπιοκόμος-Αγρότισσα: "Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου με τον συνδυασμό “Δημιουργική Ανατροπή” του Υποψήφιου Δημάρχου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Κώστα Λύρου, για να βοηθήσω στην Δημιουργική αναβάθμιση του τόπου μας.

Ο Κώστας Λύρος έχει δείξει στη ζωή του ότι μπορεί και δημιουργεί, έτσι και εγώ με την σειρά μου θέλω να γίνω μέρος της Δημιουργίας ενός καλύτερου Δήμου και ως συνδυασμός να γίνουμε η λύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε καθημερινά.

Με πολύ όρεξη για δουλειά και με αγάπη για τον τόπο μας θα προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό".



ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να δείτε όλους τους μέχρι στιγμής υποψηφίους με τον συνδυασμό του Κώστα Λύρου