Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Σπήλιος Λιβανός: "Έχουμε μπροστά μας πολλή δουλειά και σκληρό αγώνα." - Ανοιχτή επιστολή


Ο Σπήλιος Λιβανός με αφορμή την χθεσινή επίσημη ανακοίνωση της συμμετοχής του στην εκλογική λίστα της ΝΔ στην Αιτωλοακαρνανία σε ανοιχτή του επιστολή στους πολίτες της περιοχής αναφέρει:
«Πριν από μερικά χρόνια, η ζωή τα έφερε έτσι ώστε αφοσιώθηκα στην επαγγελματική μου προσπάθεια και μοίραζα το χρόνο μου ανάμεσα σε Ελλάδα και εξωτερικό, αφού έκρινα ότι αυτό έπρεπε να κάνω για την οικογένειά μου.
Τι μεσολάβησε από τότε; Σε προσωπικό επίπεδο, πολλή και σκληρή δουλειά.
… Σε πολιτικό, μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που έπληξε κι άλλο την οικονομία, προσπάθησε να διχάσει την κοινωνία, στοχοποίησε τη μεσαία τάξη, τραυμάτισε τον αγροτικό κόσμο, έπαιξε ακόμα και με ευαίσθητα εθνικά θέματα.
… Αργότερα, ένας άνθρωπος που γνωρίζω, συνδέομαι στενά και εμπιστεύομαι από όταν ήμασταν μικρά παιδιά, στο τιμόνι της παράταξής μας. Ένας άνθρωπος που είμαι βέβαιος ότι μπορεί να γίνει σπουδαίος Πρωθυπουργός.
… Πολλοί συμπολίτες μας, στο Αγρίνιο, στο Μεσολόγγι, στη Ναύπακτο, σε όλο το Νομό μας, που δεν έπαψαν να μου δείχνουν την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη τους.
… Και τελικά, μια συζήτηση με τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας. Κάποιες ανθρώπινες κουβέντες που μου είπε και δεν χρειάζεται να δημοσιοποιηθούν. Τον ευχαριστώ.
Από σήμερα (σ.σ. χθες), λοιπόν, είμαι και επίσημα υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας. Σε αυτή τη μάχη, μπαίνω με συγκεκριμένους στόχους:



Μέχρι τις εκλογές, να πείσω όσο περισσότερους συμπολίτες μου μπορώ να εμπιστευτούν ξανά τη Νέα Δημοκρατία. Για να πατήσει η πατρίδα μας ξανά γερά στα πόδια της, ούτε μία ψήφος δεν πρέπει να πάει χαμένη δεξιά κι αριστερά …
Και στη συνέχεια, είμαι έτοιμος να βοηθήσω όσο μπορώ τον Κυριάκο Μητσοτάκη, στο σκληρό αγώνα που είναι αποφασισμένος να δώσει για να φτιάξει τη χώρα.
Μαζί, βέβαια, είμαι έτοιμος να βοηθήσω και τον τόπο μου, την Αιτωλοακαρνανία μας, να αξιοποιήσει επιτέλους τα σπάνια πλεονεκτήματα που διαθέτει. Να ξεφύγει από ξεπερασμένες νοοτροπίες και πρόσωπα που την κρατούν καθηλωμένη στο περιθώριο.
Το τελευταίο διάστημα, που ανεπίσημα έχω ξεκινήσει αυτή την προσπάθειά μου, πρέπει να πω ότι η συγκίνηση κάθε φορά που συναντώ φίλους από τα παλιά, συμπολίτες μας με τους οποίους έχουμε περάσει τόσα, είναι μεγάλη. Αλλά μεγάλος είναι και ο προβληματισμός κάθε φορά που συζητώ μαζί τους για το τέλμα στο οποίο βρίσκεται η τοπική κοινωνία μας.
Είμαστε ένας ευλογημένος τόπος, με τεράστιες δυνατότητες που παραμένουν απόλυτα αναξιοποίητες. Τι χρειαζόμαστε λοιπόν; Καλές ιδέες. Ανθρώπους που να μπορούν να ανοίξουν πόρτες στην Αθήνα και να μιλήσουν ως ίσοι προς ίσο με αυτούς που παίρνουν αποφάσεις. Ένα ρεαλιστικό σχέδιο ανάπτυξης, που να προωθεί την επιχειρηματικότητα, να δημιουργεί νέες δουλειές, να επενδύει στην καινοτομία και την εξωστρέφεια.  Κι αποφασιστικότητα για να το υλοποιήσουμε.
Όλα αυτά, θα έχουμε χρόνο να τα συζητήσουμε το επόμενο διάστημα. Σήμερα, θέλω να ευχηθώ καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους των οποίων τα ονόματα ανακοινώθηκαν. Και να ευχαριστήσω, για άλλη μια φορά, την παράταξη και τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, όπως και τους συμπολίτες μου, για την αγάπη τους και την εμπιστοσύνη τους.
Έχουμε μπροστά μας πολλή δουλειά και σκληρό αγώνα. Για την Ελλάδα, για την Αιτωλοακαρνανία μας, για τη Νέα Δημοκρατία!»