Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

Ο Δημήτρης Σταμάτης απαντά...



Με γραπτή του δήλωση ο βουλευτής της ΝΔ Δημήτρης Σταμάτης δίνει την δική του απάντηση σε όσα του καταλογίζει ο Δικηγορικός Σύλλογος Μεσολογγίου, για την στάση του στο ζήτημα της έδρας του Εφετείου Δυτικής Στερεάς Ελλάδας.


"Μετά την ανακοίνωση του Δικηγορικού Συλλόγου της Ιερής πόλης του Μεσολογγίου και με την ιδιότητα μου καταρχάς του δικηγόρου, ο οποίος έχει ασκήσει την ποινική δικηγορία επί μακρόν, κατά δεύτερον με αυτήν του πρώην νομάρχη Αιτωλοακαρνανίας, και κατά τρίτον με αυτή του βουλευτού της Νέας Δημοκρατίας του νομού, αισθάνομαι την υποχρέωση να επικοινωνήσω τα κάτωθι:
  1. Ποτέ, σε κανένα θεσμικό αξίωμα στο οποίο υπηρέτησα καθ’ όλη την πολιτική μου διαδρομή, δεν σκέφτηκα και δεν έδρασα με μοναδικό κριτήριο το επιμέρους συμφέρον ενός μερικού αριθμού πολιτών, αλλά με γνώμονα το κοινό συμφέρον του τόπου μου.
  2. Διεκδίκησα και διεκδικώ δυναμικά και αγωνιστικά όλα τα δίκαια αιτήματα, που τα συλλογικά και θεσμικά όργανα της Αιτωλοακαρνανίας, διεκδικούν για το νομό μας, και προέβαλα με πειστικότητα τα επιχειρήματα, που συνηγορούσαν στην εκ μέρους της Πολιτείας αποδοχή των αιτημάτων του λαού της περιοχής μας, ως ελάχιστη ανταπόδοση του οφειλομένου Χρέους μου προς το σύνολο των πολιτών του νομού, μακριά από συντεχνιακά ή συγκυριακά συμφέροντα.
  3. Στις προσπάθειες μου αυτές ποτέ δεν ήμουνα μόνος. Μαζί μου ήταν όλοι αυτοί, οι οποίοι με στήριξαν επαγγελματικά, με επέλεξαν πολιτικά και με συντρόφευσαν κοινωνικά.
  4. Κανένας αγώνας για μια καλύτερη Αιτωλοακαρνανία, απ’ όσους αγωνίστηκαν οι πολίτες του νομού, οι φορείς του, και η τοπική αυτοδιοίκηση, δεν ήταν για μένα «αλλότριος». Ήταν «ίδιος». Ήταν και δική μου υπόθεση.
  5. Με διαφάνεια πάντα ενεργώντας ουδέποτε απέκρυψα την αλήθεια και αρνήθηκα να «τυρβάζω περί άλλων» την ώρα που η στόχευση απαιτούσε «ευθεία» και ξεκάθαρη πράξη.
  6. Ήμουνα, είμαι και θα είμαι «πολιτικός αυτουργός» κάθε ηθικής και τίμιας διεκδίκησης προς όφελος της τοπικής κοινωνίας, των συναδέλφων μου και των φίλων μου.
  7. Η Αιτωλοακαρνανία στη συνείδηση μου δεν είναι μια ή δύο ή τρεις πόλεις. Δεν είναι ένας σύλλογος ή μια παρέα. Είναι ο κοινός αγώνας που δίνουμε όλοι οι Αιτωλοακαρνάνες - ανεξαρτήτου ιδιότητας - από κοινού, για την υπεράσπιση των συμφερόντων ολόκληρης της τοπικής μας κοινωνίας.
  8. Σε καμία περίπτωση η ελάχιστη ή η μείζονα προσπάθεια μου δεν επιχείρησε να αποδομήσει και να ανατρέψει το οποιοδήποτε θετικό αποτέλεσμα των πολιτικών και θεσμικών αγώνων, για καμία σπιθαμή της Αιτωλοακαρνανικής γης.
  9. Σέβομαι και τιμώ τα «επιχείρια» αυτών των πράξεων μου, γιατί σέβομαι και τιμώ όλους όσους με τίμησαν μ’ αυτά, με τον όρο: Να επιχειρώ πολιτικά με γνώμονα το κοινό συμφέρον και όχι το πολιτικό, συντεχνιακό ή προσωπικό μου συμφέρον.
  10. Κάθε αγώνας των συμπολιτών μου για τον τόπο μας, είναι ιερός αγώνας. Και κάθε περιοχή του είναι ιερή. Αυτό, για όλους εμάς τους Αιτωλοακαρνάνες δεν είναι απλή διαπίστωση. Είναι βίωμα. Γιατί εκτός των άλλων απολαμβάνουμε και την τιμή η Ιερή Πόλης του Μεσολογγίου να είναι η πρωτεύουσα του νομού μας.
  11. Τέλος, δεν αγνοώ ποτέ κατά την διατύπωση του πολιτικού μου λόγου, ότι τα επιχειρήματα είναι εκείνα που διαμορφώνουν τις πολιτικές και όχι οι ύβρεις".

Στη φωτό ο Δημήτρης Σταμάτης με το βουλευτή Θάνο Μωραΐτη κατά την συνάντηση τους με τον Υπουργό Δικαιοσύνης για το Εφετείο τον περασμένο Φεβρουάριο.