Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018

Μικρές αλλαγές που αυξάνουν τα κέρδη του e-shop σας


Έχετε αποφασίσει να επεκτείνετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα στο Διαδίκτυο και αναρωτιέστε πώς μπορείτε να βελτιώσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ώστε να αυξήσετε τα κέρδη σας.

Η επαγγελματική ιστοσελίδα χρειάζεται να είναι άρτια σχεδιασμένη ώστε να προσελκύει νέους πελάτες και να αυξάνει τις πωλήσεις, με τη συνδρομή της χορηγούμενης παρουσίας στα social media και με τη διαφημιση adwords.

Δείτε παρακάτω ποιες μικρές αλλαγές μπορείτε να κάνετε για να κερδίζετε την εμπιστοσύνη των πελατών και να ενισχύσετε την επιχειρηματική σας βιωσιμότητα.

Κάντε την πλοήγηση πιο απλή

Δημιουργήστε ένα εύχρηστο μενού ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρίσκουν ακριβώς αυτό που αναζητούν. Μεριμνήστε ώστε οι πρωτογενείς επιλογές πλοήγησης να βρίσκονται σε οριζόντια γραμμή κατά μήκος της ιστοσελίδας, κάτω από το λογότυπο της επιχείρησής σας. Τις υπόλοιπες επιλογές πλοήγησης, μπορείτε να τις τοποθετήσετε κάτω από το κύριο μενού ή στο αριστερό περιθώριο του ιστοτόπου.

Περιορίστε τους οπτικούς περισπασμούς




Αποφύγετε να προσθέτετε στις σελίδες της ιστοσελίδας γραφικά, gifs και πολλές εικόνες διότι προσελκύουν το βλέμμα των χρηστών, απομακρύνοντας το από τα ουσιώδη σημεία. Συστήνεται να υιοθετήσετε τακτική λιτότητας ως προς την παρουσίαση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, ώστε να διατηρείτε το ενδιαφέρον των χρηστών εστιασμένο.  

Προσφέρετε «ανάσες» στους δυνητικούς πελάτες

Ζητήστε από τους συνεργάτες σας να δημιουργήσουν οπτικά κενά στο περιεχόμενο του site της επιχείρησής σας. Οι επισκέπτες πλοηγούνται με περισσότερη άνεση στην ιστοσελίδα όταν υπάρχουν αρκετά διαστήματα λευκού, δεν κουράζονται από την υπερβολική προσφορά πληροφοριών και είναι πιθανότερο να μετατραπούν σε πελάτες.

Χρησιμοποιήστε χρώματα με στρατηγική

Επιλέξτε να χρησιμοποιήσετε ουδέτερα χρώματα στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας ώστε η ηλεκτρονική της εικόνα να είναι μοντέρνα, κομψή και «καθαρή». Συμπληρώστε μικρές πινελιές με χρώμα στους τίτλους και στις κατηγορίες για να κατευθύνονται οι επισκέπτες πιο εύκολα στους σημαντικούς συνδέσμους.

Χρησιμοποιήστε ποιοτικές φωτογραφίες

Οι εικόνες που πλαισιώνουν το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης πρέπει να είναι επιλεγμένες και να φαίνονται επαγγελματικές. Ενισχύστε την προβολή των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχετε με άψογες αισθητικά φωτογραφίες καθώς αυξάνουν τη δημιουργία θετικής εντύπωσης για την επιχείρησή σας. Επιλέξτε με προσοχή τις φωτογραφίες, διαλέγοντας επαγγελματικές λήψεις από τράπεζα εικόνων ή ζητώντας από επαγγελματία τη φωτογράφιση των προϊόντων σας.