Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

Τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ ο Σπήλιος Λιβανός

Ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Σπήλιος Λιβανός μετά την εκλογή του στη θέση του Τομεάρχη Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της ΟΔΕ Μορφωτικών Υποθέσεων της Νέας Δημοκρατίας προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
"Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρωθυπουργό, το Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής και το Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ. για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν αναθέτοντάς μου τη θέση του Τομεάρχη Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της ΟΔΕ Μορφωτικών Υποθέσεων του κόμματος.
Από τη θέση αυτή δεσμεύομαι ότι θα συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις στον ανοιχτό και ειλικρινή διάλογο που ανοίγει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων για την συναινετική αντιμετώπιση των χρόνιων παθογενειών του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τους πανεπιστημιακούς μας δάσκαλους, θα εργαστώ με όρεξη και μεράκι πάνω σε κάθε νέο σχέδιο, σε κάθε νέα Κυβερνητική μεταρρύθμιση.
Η Παιδεία, ως πολιτισμός της καθημερινότητας, ως επαγγελματική κατάρτιση, ως παραγωγή έργων της διάνοιας, ως σχολική και πανεπιστημιακή εκπαίδευση, αποτελεί το υπέρτατο αγαθό για μια κοινωνία.
Το στοίχημα λοιπόν για μένα, εργαζόμενος ως Τομεάρχης Παιδείας, είναι μεγάλο. Ένα στοίχημα για την παράταξή μου, για τη χώρα μας, για το Νομό μας.
Σε ό,τι αφορά στην Αιτωλοακαρνανία, θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου ότι θα συνεχίσω με ακόμη πιο εντατικούς ρυθμούς τις προσπάθειές μου για τη λύση του στεγαστικού προβλήματος των σχολείων μας, για την πλήρωση των κενών θέσεων των εκπαιδευτικών, για την ίδρυση του Πανεπιστήμιου Δυτικής Ελλάδας στο Αγρίνιο για την αναβάθμιση του ΤΕΙ Μεσολογγίου.
Γιατί η Παιδεία αποτελεί και θα συνεχίσει να αποτελεί την κορωνίδα της πολιτικής μου δράσης για την Αιτωλοακαρνανία.
Γιατί πιστεύω σε αυτόν τον τόπο, πιστεύω στις δυνατότητες των παιδιών μας.
Γιατί με καλύτερους όρους και συνθήκες εκπαίδευσης είμαι βέβαιος πως η Αιτωλοακαρνανία θα κάνει τη διαφορά, θα καταφέρει να βρεθεί στην πρωτοπορία της Γνώσης, εκεί που πραγματικά μπορεί και της αξίζει".