Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Τρεις ακόμη νέες υποψηφιότητες με τον συνδυασμό του υποψηφίου δημάρχου Μεσολογγίου Κώστα Λύρου


Ακόμη τρεις υποψηφίους με τον συνδυασμό που καταρτίζει ανακοίνωσε χθες και σήμερα ο υποψήφιος δήμαρχος Μεσολογγίου, Κώστας Λύρος.
Συγκεκριμένα με δηλώσεις τους ανακοίνωσαν την συμμετοχή τους στην παράταξη που συγκροτεί ο κ. Λύρος οι κ.κ. Λιάνα Καραγιάννη, καθηγήτρια φυσικής αγωγής, Κώστας Δρόσος, αντιπρόεδρος της Τ.Κ. Αγίου Γεωργίου και Σπύρος Βρέττας, εργοδηγός ΔΕΔΔΗΕ
Ακολουθούν οι σχετικές δηλώσεις των υποψηφίων:



Σπύρος Βρέττας: «Η κρίση μου μου λέει ότι ο Κώστας ο Λύρος ξεκινά έναν αγώνα ειλικρινή»
Στις επόμενες δημοτικές εκλογες αποφάσισα ότι πρέπει να ασχοληθώ ενεργά με τα κοινα του τόπου μας .
Η κρίση μου μου λέει ότι ο Κώστας ο Λύρος ξεκινά έναν αγώνα ειλικρινή για το καλό του δήμου μας και μόνο και για  το λόγο αυτό θα συμπαραταχθώ μαζί του .

Κώστας Δρόσος: «Ο συνδυασμός του κ. Λύρου αποτελεί την μόνη πραγματική και δυναμική πρόταση για το δήμο μας»
Έχω πάντα στο μυαλό μου ότι η ενασχόληση με τα κοινά είναι μια δραστηριότητα,  την οποία  όλοι οι ενεργοί πολίτες  οφείλουμε να  υπηρετούμε. Ειδικά στην εποχή που διανύουμε, όπου  ο κάθε ένας από εμάς  μεμονωμένα  , η κοινωνία μας γενικότερα,  αλλά και  η τοπική κοινότητα Αγίου Γεωργίου  συγκεκριμένα έχει να αντιμετωπίσει τόσα  πολλά προβλήματα  ,  αποφάσισα ότι δεν πρέπει να μείνω αμέτοχος  από τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.
Ο συνδυασμός του υποψηφίου δημάρχου Κώστα Λύρου  αποτελεί την μόνη πραγματική και δυναμική πρόταση για το δήμο μας.
Μετά από συζήτηση με τον Κώστα Λύρο με έπεισε ότι θα είναι αρωγός  και συμπαραστάτης στα δίκαια αιτήματα της τοπικής κοινότητας του Άγιου Γεωργίου. Και επειδή πιστεύω ότι και ο ίδιος προσωπικά διαθέτει όρεξη,  εμπειρία,  εντιμότητα ,  πίστη και όραμα για τον τόπο μας, συστρατεύομαι ολόψυχα μαζί του και θα είμαι υποψήφιος στον συνδυασμό του.

Λιάνα Καραγιάννη: «Ο συνδυασμός μας χαρακτηρίζεται από ήθος, διάθεση για σκληρή εργασία και δημιουργία, διαφάνεια και συλλογικότητα»
«O συνδυασμός του συμπατριώτη μας Κώστα Λύρου αποτελεί την πιο ενδεδειγμένη πρόταση για το δήμο μας. Είναι μια ελπιδοφόρα δύναμη, που μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην ανάδειξη του δήμου μας με πόλο την οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη και δημιουργία για το καλό όλων μας.
Aποδέχθηκα την πρόσκληση του να συμβάλλω στο όραμα του με τις δυνάμεις και την πολύχρονη εμπειρία και προσφορά μου στο χώρο της εκπαίδευσης, της άθλησης, της νεότητας και του πολιτισμού.
Πιστεύω, πως ο συνδυασμός μας χαρακτηρίζεται από ήθος, διάθεση για σκληρή εργασία και δημιουργία, διαφάνεια και συλλογικότητα.
Σας προσκαλώ να συμμετάσχετε στην προσπάθεια μου,ώστε όλοι μαζί υπό την καθοδήγηση του Kώστα Λύρου να κάνουμε το δήμο μας αντάξιο των προσδοκιών και των οραμάτων μας.»