Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Ενόχληση Σπ. Λιβανού

Με επιστολή που μας έστειλε ο πρώην βουλευτής της ΝΔ, Σπήλιος Λιβανός διαψεύδει το ρεπορτάζ του agrinionet.gr το οποίο αναδημοσιεύσαμε (εδώ) σχετικά με τις διεργασίες που γίνονται στο χώρο της ΝΔ για την κατάρτιση της εκλογικής λίστας του κόμματος στο σκέλος που αφορούν τον ίδιο.
Στο πλαίσιο της δεοντολογίας δημοσιεύουμε την επιστολή του κ. Λιβανού με την παρατήρηση ότι ως MessolonghiNews έχουμε ήδη δημοσιεύσει ρεπορτάζ  του συναδέλφου Φώτη Μπερίκου για την επίμαχη συνέντευξη, το οποίο και δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. (εδώ).
Από ‘κει και πέρα επειδή, όπως αναφέραμε, ως MessolonghiNews προβήκαμε σε αναδημοσίευση και του ρεπορτάζ του agrinionet.gr και παράλληλα αυτού  της εφημερίδας ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ που αναφερόταν στην συνέντευξη δεν θεωρούμε ότι θα πρέπει να κάνουμε «ανασκευή» ή οτιδήποτε άλλο αφού είναι προφανές ότι το ρεπορτάζ δεν είναι δικό μας.
Φυσικά εάν από την πλευρά του agrinionet.gr υπάρξει αναφορά στο θέμα είναι δεδομένο ότι θα την αναδημοσιεύσουμε.
Τέλος σε καμιά περίπτωση δεν δεχόμαστε τον ισχυρισμό του κ. Λιβανού: «Αναμένοντας την ηθική και πολιτική αποκατάστασή μου από τη βλάβη που εκουσίως μου προκαλέσατε, παρακαλώ να δημοσιευθεί αναλλοίωτη η παρούσα στον διαδικτυακό σας τόπο ως απάντηση στα γραφόμενά σας.», δηλαδή δεν δεχόμαστε υπήρχε από την πλευρά μας σκοπιμότητα.

Η επιστολή του κ. Λιβανού έχει ως εξής:





«Η διαστρέβλωση και παραποίηση των απόψεων που εξέφρασα στη συνέντευξή μου στον ραδιοσταθμό Δυτικά FM 96,1 και στο δημοσιογράφο Φώτη Μπερίκο την 1η Ιουλίου 2011 καθώς και η παράθεση ψευδών πληροφοριών που αφορούν στο πρόσωπό μου που αναρτήσατε στον διαδικτυακό σας τόπο σε  κείμενο με τίτλο «Στης Ν.Δ. την ποδιά «σφάζονται» υποψηφιότητες» στις 4 Ιουλίου 2011 με αναγκάζουν να σας ζητήσω να ανασκευάσετε άμεσα και με όποιον τρόπο σεις επιλέξετε, αποκαθιστώντας την αλήθεια.
Μόνον έτσι θα αποδοθεί η πιστότητα των θέσεών μου και βεβαίως το «Messolonghi News» θα ανακτήσει την καλή φήμη της εγκυρότητας την οποία απώλεσε με τις ατυχείς «ερμηνείες» σας.
Αναμένοντας την ηθική και πολιτική αποκατάστασή μου από τη βλάβη που εκουσίως μου προκαλέσατε, παρακαλώ να δημοσιευθεί αναλλοίωτη η παρούσα στον διαδικτυακό σας τόπο ως απάντηση στα γραφόμενά σας.
Ανοιχτός πάντα στην κριτική και την ελευθερία του τύπου, είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε δημόσια συζήτηση που αφορά στις πολιτικές μου θέσεις και πράξεις.»