Από τα πιο δύσκολα Σαββατοκύριακα για τους πυροσβέστες ήταν το πρώτο του Αυγούστου καθώς πέρα των δασικών πυρκαγιών σε Αντίρριο, Ποταμούλα Αγρινίου, Αστακό και Αμφιλοχία αντιμετώπισαν και ένα συμβάν που μπορούσε να εξελιχθεί σε τραγωδία.
Αναφερόμαστε στην ανατροπή βυτιοφόρου με 30 και πλέον τόνους κηροζίνης λίγο μετά τα μεσάνυχτα Παρασκευής προς Σάββατο στο 8ο χλμ της Εθνικής Οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων στο ύψος της Παλιοβούνας.
Λόγω του επικίνδυνου φορτίου μέρος του οποίου διέρρευσε στην άσφαλτο αλλά και της δύσκολης προσέγγισης του λόγω μορφολογίας και έργων που γίνονται στην περιοχή οργανώθηκε μια μεγάλη επιχείρηση από την Πυροσβεστική αφενός για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο ανάφλεξης του επικίνδυνου φορτίου και αφετέρου για να απομακρυνθεί στην συνέχεια το βυτιοφόρο για να αποκατασταθεί η κυκλοφορία στην εθνική οδό.
Τελικά ύστερα από 14 ώρες κατέστη εφικτή η απομάκρυνση του βυτιοφόρου αφού προηγουμένως μεταφορτώθηκαν τα καύσιμα σε άλλο βυτιοφόρο και αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία.
Λίγη ώρα όμως αργότερα ξεκίνησε ένας μεγάλος κύκλος δασικών πυρκαγιών.
Συγκεκριμένα το μεσημέρι του Σαββάτου στην Ποταμούλα Αγρινίου, αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας στο Αντίρριο (βλ. Φώτο) και την επόμενη σε Αμφιλοχία και Αστακό.
Οι πυρκαγιές σε Αντίρριο και Αστακό προς στιγμή απείλησαν και κατοικημένες περιοχές, ενώ γι’ αυτήν του Αντιρρίου η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής ήταν μεγάλη αφού δεν μπορούσαν λόγω ώρας να επιχειρήσουν εναέρια μέσα.
Σε κάθε περίπτωση όμως η ανταπόκριση των πυροσβεστικών υπαλλήλων αλλά και των υπευθύνων της πολιτικής προστασίας από ΟΤΑ, Νομαρχία και Περιφέρεια ήταν θετική και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.
Αναφερόμαστε στην ανατροπή βυτιοφόρου με 30 και πλέον τόνους κηροζίνης λίγο μετά τα μεσάνυχτα Παρασκευής προς Σάββατο στο 8ο χλμ της Εθνικής Οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων στο ύψος της Παλιοβούνας.
Λόγω του επικίνδυνου φορτίου μέρος του οποίου διέρρευσε στην άσφαλτο αλλά και της δύσκολης προσέγγισης του λόγω μορφολογίας και έργων που γίνονται στην περιοχή οργανώθηκε μια μεγάλη επιχείρηση από την Πυροσβεστική αφενός για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο ανάφλεξης του επικίνδυνου φορτίου και αφετέρου για να απομακρυνθεί στην συνέχεια το βυτιοφόρο για να αποκατασταθεί η κυκλοφορία στην εθνική οδό.
Τελικά ύστερα από 14 ώρες κατέστη εφικτή η απομάκρυνση του βυτιοφόρου αφού προηγουμένως μεταφορτώθηκαν τα καύσιμα σε άλλο βυτιοφόρο και αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία.
Λίγη ώρα όμως αργότερα ξεκίνησε ένας μεγάλος κύκλος δασικών πυρκαγιών.
Συγκεκριμένα το μεσημέρι του Σαββάτου στην Ποταμούλα Αγρινίου, αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας στο Αντίρριο (βλ. Φώτο) και την επόμενη σε Αμφιλοχία και Αστακό.
Οι πυρκαγιές σε Αντίρριο και Αστακό προς στιγμή απείλησαν και κατοικημένες περιοχές, ενώ γι’ αυτήν του Αντιρρίου η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής ήταν μεγάλη αφού δεν μπορούσαν λόγω ώρας να επιχειρήσουν εναέρια μέσα.
Σε κάθε περίπτωση όμως η ανταπόκριση των πυροσβεστικών υπαλλήλων αλλά και των υπευθύνων της πολιτικής προστασίας από ΟΤΑ, Νομαρχία και Περιφέρεια ήταν θετική και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.