Του Γιάννη Κανή
Γενικού γραμματέα Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου
Γενικού γραμματέα Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου
Πάνω από 25 χρόνια στο Μεσολόγγι περιμέναμε τη Μαρίνα!!! Ως άλλη «Σαλονικιά», μας είχε κλέψει την καρδιά … αλλά άφαντη!!!
Ώσπου το σκηνικό στο Λιμενικό Ταμείο Αιτωλοακαρνανίας άλλαξε. Πρόεδρος της Λιμενικής Επιτροπής αναλαμβάνει ο κ. Κώστας Σταράμος. Άνθρωπος με πολιτικό σχέδιο και κυρίως, εναντίθεσει, με κάποιους πρώην… χορτάτος!!!
Ξαφνικά και ναυταθλητικές εγκαταστάσεις στη χερσαία ζώνη προκύπτουν(Ναυτικός Όμιλος) και διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον εκδηλώνεται για το λιμάνι μας. Δημοπρατείται η Μαρίνα προς απογοήτευση αρκετών με άψογες διαδικασίες στις οποίες ενεπλάκει ολόκληρο το κράτος!!!
Ο Κώστας Φιλλίπου μηχανικός της νομαρχίας σχετικός με το θέμα από το αρχικό στάδιο της χωροθέτησης, παγκοίνως γνωστός για την επιστημονική του κατάρτιση και το ήθος του.
Ο νομικός σύμβουλος της Νομαρχίας, η Νομική Υπηρεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας, ο ίδιος ο Υπουργός Ναυτιλίας κ. Γιώργος Βουλγαράκης καθώς και το Συμβούλιο της Επικρατείας!!!
Παρόλα αυτά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διστάζει να υπογράψει.
Στο σημείο αυτό παρεμβαίνει ο δήμαρχος Μεσολογγίου, ως μέλος της Λιμενικής Επιτροπής και εγκαλεί δημοσίως και κραυγαλέα, το νομικό σύμβουλο της ΠΔΕ.
Η παρέμβαση αυτή του δημάρχου αναγκάζει τον Υπουργό Ναυτιλίας να παρέμβει, ο ΓΓ της ΠΔΕ υπογράφει και το έργο ξεμπλοκάρει.
Αντί επαίνων ο δήμαρχος Μεσολογγίου και ο πρόεδρος του Λιμενικού ταμείου από ορισμένα «ανεξάρτητα» media εισπράττουν κακεντρεχή σχόλια. Αν είναι δυνατό!!!
Πράγματι η προσφορά των κυπρίων είναι δελεαστική. Η ουσία όμως είναι ότι κινήθηκαν εκτός των όρων διακήρυξης. Ίσως δεν περίμεναν το ολλανδικό ενδιαφέρον και θεώρησαν ότι θα παίξουν μόνοι τους. Ως επιχειρηματίες του real estate κοιτούσαν περισσότερο προς το χερσαίο κομμάτι.
Το ζήτημα είναι ότι ένα στρατηγικό έργο στο Λιμάνι Μεσολογγίου που λέγεται Μαρίνα προχωρά σε υλοποίηση πράγμα το οποίο θα πυροδοτήσει και χερσαία επιχειρηματικότητα.
Το Λιμενικό Ταμείο με 5% συμμετέχει στην νέα εταιρεία που συγκροτήθηκε για την υλοποίηση του έργου και αυτό επιτρέπει στην άμεση παρακολούθηση του έργου και τη σωστή υλοποίησή του.
Στην κοινή τους συνέντευξη, Σταράμος και Αναγνωστόπουλος ήταν άκρως κατατοπιστικοί και πειστικότατοι.
Δεν είδαμε όμως κανέναν από τους φορείς της πόλης που υποτίθενται ότι κόπτονται για την ανάπτυξη να σπεύσει να ενημερωθεί, ούτε καν ο εμπορικός σύλλογος… μη μας πει κάποιος ότι είναι θέμα πρόσκλησης.
Τα «ανεξάρτητα» media ας κριτικάρουν και λίγο την «τεράστια» δεξαμενή σκέψης που λέγεται νομαρχία για την αντίθεσή της στο Μεσολόγγι, την ανικανότητά της και την απροθυμία της στο «μπλε» χρήμα.
Εμείς πάντως ορισμένοι Μεσολογγίτες είμαστε αρκετά υπερήφανοι για τον …αντινομάρχη μας
Ώσπου το σκηνικό στο Λιμενικό Ταμείο Αιτωλοακαρνανίας άλλαξε. Πρόεδρος της Λιμενικής Επιτροπής αναλαμβάνει ο κ. Κώστας Σταράμος. Άνθρωπος με πολιτικό σχέδιο και κυρίως, εναντίθεσει, με κάποιους πρώην… χορτάτος!!!
Ξαφνικά και ναυταθλητικές εγκαταστάσεις στη χερσαία ζώνη προκύπτουν(Ναυτικός Όμιλος) και διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον εκδηλώνεται για το λιμάνι μας. Δημοπρατείται η Μαρίνα προς απογοήτευση αρκετών με άψογες διαδικασίες στις οποίες ενεπλάκει ολόκληρο το κράτος!!!
Ο Κώστας Φιλλίπου μηχανικός της νομαρχίας σχετικός με το θέμα από το αρχικό στάδιο της χωροθέτησης, παγκοίνως γνωστός για την επιστημονική του κατάρτιση και το ήθος του.
Ο νομικός σύμβουλος της Νομαρχίας, η Νομική Υπηρεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας, ο ίδιος ο Υπουργός Ναυτιλίας κ. Γιώργος Βουλγαράκης καθώς και το Συμβούλιο της Επικρατείας!!!
Παρόλα αυτά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διστάζει να υπογράψει.
Στο σημείο αυτό παρεμβαίνει ο δήμαρχος Μεσολογγίου, ως μέλος της Λιμενικής Επιτροπής και εγκαλεί δημοσίως και κραυγαλέα, το νομικό σύμβουλο της ΠΔΕ.
Η παρέμβαση αυτή του δημάρχου αναγκάζει τον Υπουργό Ναυτιλίας να παρέμβει, ο ΓΓ της ΠΔΕ υπογράφει και το έργο ξεμπλοκάρει.
Αντί επαίνων ο δήμαρχος Μεσολογγίου και ο πρόεδρος του Λιμενικού ταμείου από ορισμένα «ανεξάρτητα» media εισπράττουν κακεντρεχή σχόλια. Αν είναι δυνατό!!!
Πράγματι η προσφορά των κυπρίων είναι δελεαστική. Η ουσία όμως είναι ότι κινήθηκαν εκτός των όρων διακήρυξης. Ίσως δεν περίμεναν το ολλανδικό ενδιαφέρον και θεώρησαν ότι θα παίξουν μόνοι τους. Ως επιχειρηματίες του real estate κοιτούσαν περισσότερο προς το χερσαίο κομμάτι.
Το ζήτημα είναι ότι ένα στρατηγικό έργο στο Λιμάνι Μεσολογγίου που λέγεται Μαρίνα προχωρά σε υλοποίηση πράγμα το οποίο θα πυροδοτήσει και χερσαία επιχειρηματικότητα.
Το Λιμενικό Ταμείο με 5% συμμετέχει στην νέα εταιρεία που συγκροτήθηκε για την υλοποίηση του έργου και αυτό επιτρέπει στην άμεση παρακολούθηση του έργου και τη σωστή υλοποίησή του.
Στην κοινή τους συνέντευξη, Σταράμος και Αναγνωστόπουλος ήταν άκρως κατατοπιστικοί και πειστικότατοι.
Δεν είδαμε όμως κανέναν από τους φορείς της πόλης που υποτίθενται ότι κόπτονται για την ανάπτυξη να σπεύσει να ενημερωθεί, ούτε καν ο εμπορικός σύλλογος… μη μας πει κάποιος ότι είναι θέμα πρόσκλησης.
Τα «ανεξάρτητα» media ας κριτικάρουν και λίγο την «τεράστια» δεξαμενή σκέψης που λέγεται νομαρχία για την αντίθεσή της στο Μεσολόγγι, την ανικανότητά της και την απροθυμία της στο «μπλε» χρήμα.
Εμείς πάντως ορισμένοι Μεσολογγίτες είμαστε αρκετά υπερήφανοι για τον …αντινομάρχη μας