«Οι Αιτωλοακαρνάνες πολίτες ακούσαν λόγια δημοσκοπικής απόγνωσης.
Ο κ. Καραμανλής δεν απάντησε τι γίνεται με τα στρατηγικά έργα της Αιτωλοακαρνανίας, την Ιόνια Οδό. Πέντε χρόνια μετά την ανάληψη της κυβέρνησης από τη Νέα Δημοκρατία, δεν υπάρχει ούτε ένα εργοτάξιο.
Ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας παραπέμπεται στις καλένδες.
Δυο φορές έχει δεσμευτεί ο κ. Καραμανλής για την αυτονόμηση της Πανεπιστημιακής Σχολής Αγρινίου. Το έκανε για τρίτη φορά και μάλιστα πιο εντυπωσιακά, αφού όσο μειώνεται η αξιοπιστία άλλο τόσο πρέπει να αυξάνεται ο εντυπωσιασμός.
Ο κ. Καραμανλής υπόσχονταν την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, των αγροτών, των κτηνοτρόφων, τη συμμετοχή στα κοινοτικά προγράμματα.
Πέντε χρόνια πού πήγαν τα χρήματα που είχαν προβλεφθεί για την Περιφέρεια; Για την αγροτική ανάπτυξη; Για τον αγροτουρισμό; Για τα νέα έργα;
Μέσα σε πέντε χρόνια η ΝΔ Διεύρυνε το αναπτυξιακό χάσμα, την ψαλίδα ανισότητας της περιοχής σε σχέση με το μέσο επίπεδο της χώρας. Και σήμερα, η Αιτωλοακαρνανία συγκαταλέγεται μεταξύ των πρώτων Νομών της Ελλάδας στην ανεργία.
Το παρόν και το μέλλον της Αιτωλοακαρνανίας είναι ανεξίτηλα χαραγμένο από τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ: γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, Λιμάνι Πλατυγιαλίου, Αεροδρόμιο Ακτίου, υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου, Πανεπιστημιακές Σχολές Αγρινίου, ΤΕΙ Μεσολογγίου, έργα και δράσεις που έσπασαν την απομόνωση της περιοχής.
Εμείς δεσμευόμαστε να προχωρήσουμε στην αναθεώρηση του ΕΣΠΑ, στην ανακατανομή των πόρων υπέρ των περιφερειακών προγραμμάτων. Δεσμευόμαστε να ολοκληρώσουμε, να διευρύνουμε τις υποδομές, την οδική διασύνδεση της ενδοχώρας του νομού, με την Ιόνια Οδό και με ενδιάμεσους κόμβους. Να δώσουμε βάρος στην προσβασιμότητα στις ορεινές και αγροτικές περιοχές, που θα αποτελέσουν εναλλακτικούς πόλους τουριστικής ανάπτυξης, να αναδείξουμε την ομορφιά και το δομημένο περιβάλλον των χωριών.
Επενδύοντας απέναντι στην ύφεση, με έργα αναπτυξιακά, με βοήθεια στον αδύναμο, με ισχυρό κοινωνικό κράτος».
Ο κ. Καραμανλής δεν απάντησε τι γίνεται με τα στρατηγικά έργα της Αιτωλοακαρνανίας, την Ιόνια Οδό. Πέντε χρόνια μετά την ανάληψη της κυβέρνησης από τη Νέα Δημοκρατία, δεν υπάρχει ούτε ένα εργοτάξιο.
Ο δυτικός σιδηροδρομικός άξονας παραπέμπεται στις καλένδες.
Δυο φορές έχει δεσμευτεί ο κ. Καραμανλής για την αυτονόμηση της Πανεπιστημιακής Σχολής Αγρινίου. Το έκανε για τρίτη φορά και μάλιστα πιο εντυπωσιακά, αφού όσο μειώνεται η αξιοπιστία άλλο τόσο πρέπει να αυξάνεται ο εντυπωσιασμός.
Ο κ. Καραμανλής υπόσχονταν την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, των αγροτών, των κτηνοτρόφων, τη συμμετοχή στα κοινοτικά προγράμματα.
Πέντε χρόνια πού πήγαν τα χρήματα που είχαν προβλεφθεί για την Περιφέρεια; Για την αγροτική ανάπτυξη; Για τον αγροτουρισμό; Για τα νέα έργα;
Μέσα σε πέντε χρόνια η ΝΔ Διεύρυνε το αναπτυξιακό χάσμα, την ψαλίδα ανισότητας της περιοχής σε σχέση με το μέσο επίπεδο της χώρας. Και σήμερα, η Αιτωλοακαρνανία συγκαταλέγεται μεταξύ των πρώτων Νομών της Ελλάδας στην ανεργία.
Το παρόν και το μέλλον της Αιτωλοακαρνανίας είναι ανεξίτηλα χαραγμένο από τις πολιτικές του ΠΑΣΟΚ: γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, Λιμάνι Πλατυγιαλίου, Αεροδρόμιο Ακτίου, υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου, Πανεπιστημιακές Σχολές Αγρινίου, ΤΕΙ Μεσολογγίου, έργα και δράσεις που έσπασαν την απομόνωση της περιοχής.
Εμείς δεσμευόμαστε να προχωρήσουμε στην αναθεώρηση του ΕΣΠΑ, στην ανακατανομή των πόρων υπέρ των περιφερειακών προγραμμάτων. Δεσμευόμαστε να ολοκληρώσουμε, να διευρύνουμε τις υποδομές, την οδική διασύνδεση της ενδοχώρας του νομού, με την Ιόνια Οδό και με ενδιάμεσους κόμβους. Να δώσουμε βάρος στην προσβασιμότητα στις ορεινές και αγροτικές περιοχές, που θα αποτελέσουν εναλλακτικούς πόλους τουριστικής ανάπτυξης, να αναδείξουμε την ομορφιά και το δομημένο περιβάλλον των χωριών.
Επενδύοντας απέναντι στην ύφεση, με έργα αναπτυξιακά, με βοήθεια στον αδύναμο, με ισχυρό κοινωνικό κράτος».