Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Μ. Αγγέλακας: "Το Λιμενικό Ταμείο έχει ευθύνη που καρκινοβατεί η επένδυση της Μαρίνας Μεσολογγίου"


Ευθύνες στο Λιμενικό Ταμείο για την επένδυση της Μαρίνας Μεσολογγίου επέρριψε ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Μανώλης Αγγελάκας, μιλώντας σήμερα στον ΚΟΣΜΟΣ FM και στην εκπομπή της Δ. Λαοπόδη όπου  μεταξύ άλλων τόνισε ότι το Λιμενικό Ταμείο “έχει ευθύνες διότι δεν μπόρεσε να συντονίσει όλη αυτή την ιστορία”

Για το λόγο αυτό όπως τονίζει ζήτησε τις παραιτήσεις των μελών. Πιο συγκεκριμένα ανέφερε: "Πράγματι ζητήσαμε τις παραιτήσεις των μελών σε συνεννόηση με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, γιατί θεωρούμε ότι πρέπει να κάνουμε μια επανεκκίνηση όλης της λειτουργίας που αφορά το Λιμενικό Ταμείο. 
Υπάρχουν πάρα πολλές επιστολές και από θεσμικούς και από τοπικούς φορείς, δήμο Μεσολογγίου και διάφορους φορείς, για δυσλειτουργία του Λιμενικού Ταμείου. Κατ΄αρχήν υπάρχουν μέλη του Λιμενικού Ταμείου που δεν έχουν εμφανιστεί ποτέ." 



Το σημαντικότερο όμως, τόνισε ο κ. Αγγελάκας είναι ότι “το συγκεκριμένο Λιμενικό Ταμείο είναι μέτοχος στη Μαρίνα Μεσολογγίου με ένα ποσοστό 5% το οποίο είναι κρίσιμο για την λειτουργία της επένδυσης η οποία έχει κολλήσει για διάφορους λόγους. Είναι ένα αποφασιστικό ποσοστό το οποίο μπορεί να επηρεάσει τις εξελίξεις για το πως μπορεί να προχωρήσει ή να μην προχωρήσει ή να αναβληθεί ή να ματαιωθεί αυτού του είδους η επένδυση η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική για το νομό Αιτωλοακαρνανίας και για το Μεσολόγγι ειδικότερα, για το αν θα εξελιχθεί ή όχι. Αυτή η επένδυση ξεκίνησε το 2008 και καρκινοβατεί αυτή τη στιγμή."
Ερωτηθείς ο Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης εάν σε αυτό ευθύνεται το Λιμενικό Ταμείο απάντησε: “έχει ευθύνες διότι δεν μπόρεσε να συντονίσει όλη αυτή την ιστορία. Έχει εμπλακεί σε κάποιες λειτουργίες, ερμηνείες νομικές ή μη νομικές. Έχουν εμπλακεί δυο επενδυτές, ένας Έλληνας και ένας ξένος και αυτή η επένδυση δεν έχει προχωρήσει. 
Η ουσία είναι ότι έπρεπε να συμβούν δυο πράγματα ή να κηρυχθούν έκπτωτοι και να αποβληθούν αυτοί, ή να αναζητηθεί τρόπος για σύμπραξη με έναν από τους δυο αλλά με το αποφασιστικό ποσοστό του Λιμενικού Ταμείου να προχωρήσει η επένδυση. Τίποτα από όλα αυτά εδώ και τέσσερα χρόνια δεν έχει συμβεί.
Τι πρέπει λοιπόν να κάνει το κράτος αυτή τη στιγμή; Να κάθεται να παρατηρεί για άλλα τέσσερα χρόνια; Εμείς λοιπόν θεωρούμε ότι πρέπει να γίνει μια επανένταξη της όλης διαδικασίας. Θα δούμε προς ποια κατεύθυνση αλλά χρειαζόμαστε μια ανασύσταση του Λιμενικού Ταμείου”.