Τη βούληση της Κυβέρνησης για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας στο Αγρίνιο, επαναβεβαίωσε ο Υφυπουργός Παιδείας Σπύρος Ταλιαδούρος, συμμετέχοντας στην σύσκεψη που πραγματοποίησε η ΝΟΔΕ Αιτωλ/νίας το απόγευμα της Κυριακής 10 Μαΐου στο Παπαστράτειο Μέγαρο Αγρινίου.
Καλωσορίζοντας τον Υφυπουργό ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Γιώργος Σιορίκης, στην ομιλία του αναφέρθηκε στις αποφάσεις που ελήφθησαν καθώς και τις δράσεις τα τελευταία πέντε χρόνια στον τομέα Παιδείας τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο.
Προσωπικά αναφερόμενος στον κ. Ταλιαδούρο, αναφέρθηκε στη συμβολή και το έργο που ο ίδιος έχει επιδείξει επί σειρά ετών θητείας του στο Υπουργείο Παιδείας. Ένα έργο αναγνωρίσιμο και αποδεκτό από το σύνολο της εκπαιδευτικής και ακαδημαϊκής κοινότητας.
Παρεμβάσεις που ξεκινούν από την σχολική στέγη και τις υποδομές, την επιμόρφωση, την έγκαιρη διευθέτηση υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών, τον πλήρη εφοδιασμό των σχολικών μονάδων, καταλήγοντας φυσικά σε θεσμικές αποφάσεις που αφορούν την αναβάθμιση - ενίσχυση του ΤΕΙ Μεσολογγίου με ίδρυση νέων τμημάτων, την διεξαγωγή αυτόνομων μεταπτυχιακών προγραμμάτων, την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων των υπαρχόντων τμημάτων του Αγρινίου καθώς επίσης την προετοιμασία της ίδρυσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας
Ο κ. Ταλιαδούρος στην ομιλία του ξεκαθάρισε κατ’ αρχήν αναφερόμενος στο θέμα του Πανεπιστημίου, πως το πλαίσιο ίδρυσης και λειτουργίας του ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος έχει πλέον καθοριστεί, ενώ οι διαδικασίες που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη μετά την σύσταση της επιτροπής, ολοκληρώνονται εντός του 2009.
Καλωσορίζοντας τον Υφυπουργό ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Γιώργος Σιορίκης, στην ομιλία του αναφέρθηκε στις αποφάσεις που ελήφθησαν καθώς και τις δράσεις τα τελευταία πέντε χρόνια στον τομέα Παιδείας τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο.
Προσωπικά αναφερόμενος στον κ. Ταλιαδούρο, αναφέρθηκε στη συμβολή και το έργο που ο ίδιος έχει επιδείξει επί σειρά ετών θητείας του στο Υπουργείο Παιδείας. Ένα έργο αναγνωρίσιμο και αποδεκτό από το σύνολο της εκπαιδευτικής και ακαδημαϊκής κοινότητας.
Παρεμβάσεις που ξεκινούν από την σχολική στέγη και τις υποδομές, την επιμόρφωση, την έγκαιρη διευθέτηση υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών, τον πλήρη εφοδιασμό των σχολικών μονάδων, καταλήγοντας φυσικά σε θεσμικές αποφάσεις που αφορούν την αναβάθμιση - ενίσχυση του ΤΕΙ Μεσολογγίου με ίδρυση νέων τμημάτων, την διεξαγωγή αυτόνομων μεταπτυχιακών προγραμμάτων, την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων των υπαρχόντων τμημάτων του Αγρινίου καθώς επίσης την προετοιμασία της ίδρυσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας
Ο κ. Ταλιαδούρος στην ομιλία του ξεκαθάρισε κατ’ αρχήν αναφερόμενος στο θέμα του Πανεπιστημίου, πως το πλαίσιο ίδρυσης και λειτουργίας του ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος έχει πλέον καθοριστεί, ενώ οι διαδικασίες που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη μετά την σύσταση της επιτροπής, ολοκληρώνονται εντός του 2009.
Η προσθήκη άλλωστε στο Μηχανογραφικό Δελτίο των υποψηφίων της επόμενης ακαδημαϊκής χρονιάς του 4ου Τμήματος θ’ ανήκει στο αυτόνομο Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδας.
«Κατά την διάρκεια των πέντε προηγουμένων ετών, κάναμε τομές, μεγάλα και σημαντικά βήματα στον τομέα της Παιδείας» σημείωσε ο Υφυπουργός, «τα οποία έγιναν και γίνονται με βάση το διάλογο σε εθνικό επίπεδο, την ανταλλαγή απόψεων και καταγραφή θέσεων.
Το Υπουργείο Παιδείας τόνισε , διαμόρφωσε θεσμικό πλαίσιο κατάλληλο να διασφαλίσει ποιότητα σπουδών στα δημόσια πανεπιστήμια, δημιουργώντας ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα με έλεγχο, κανόνες και κριτήρια.
«Κατά την διάρκεια των πέντε προηγουμένων ετών, κάναμε τομές, μεγάλα και σημαντικά βήματα στον τομέα της Παιδείας» σημείωσε ο Υφυπουργός, «τα οποία έγιναν και γίνονται με βάση το διάλογο σε εθνικό επίπεδο, την ανταλλαγή απόψεων και καταγραφή θέσεων.
Το Υπουργείο Παιδείας τόνισε , διαμόρφωσε θεσμικό πλαίσιο κατάλληλο να διασφαλίσει ποιότητα σπουδών στα δημόσια πανεπιστήμια, δημιουργώντας ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα με έλεγχο, κανόνες και κριτήρια.
Απόδειξη δε αυτών, η διάκριση 6 πανεπιστημιακών ιδρυμάτων της Ελλάδας ανάμεσα στα 500 πρώτα από τα 22.000 που λειτουργούν σε παγκόσμιο επίπεδο, εξασφαλίζοντας έτσι συνεργασίες με αναγνωρισμένου κύρους αντίστοιχα ιδρύματα των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.