Τα κοσμήματα είναι γεγονός πως τα
τελευταία χρόνια αναπτύσσουν δυναμική παρουσία στην ψηφιακή αγορά της Ελλάδας
και σημειώνουν πρόοδο στο εγχώριο ηλεκτρονικό εμπόριο, ιδιαίτερα εκείνα που
αποτελούν χειροποίητες δημιουργίες.
Αν δραστηριοποιείστε επιχειρηματικά
με τα κοσμήματα και επιδιώκετε να διευρύνετε τη δραστηριότητά σας στο Ίντερνετ
ή αν ασχολείστε επαγγελματικά με την κατασκευή κοσμημάτων και επιθυμείτε να
προωθήσετε τα κοσμήματά σας στο Διαδίκτυο, δείτε τι χρειάζεται να γνωρίζετε για
τη διαφήμιση Google προκειμένου να καταφέρετε να
αντεπεξέλθετε με επιτυχία στο καινούριο σας εγχείρημα.
Γιατί χρειάζεστε τη διαφήμιση Google για να προωθήσετε τα
κοσμήματα
Με τη διαφήμιση Google μπορείτε να προωθήσετε
αποτελεσματικά και σε σύντομο χρόνο τα κοσμήματα που διατίθενται στο
ηλεκτρονικό σας κατάστημα, καθώς οι καμπάνιες καταφέρνουν να προσελκύουν τους
χρήστες που πραγματοποιούν σχετικές με τα προϊόντα που εμπορεύεστε αναζητήσεις
στη μηχανή αναζήτησης.
Χάρη στην προηγμένη διαφημιστική
πλατφόρμα της Google, που
συνιστά τη νούμερο 1 μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, κάθε διαφημιζόμενος έχει τη
δυνατότητα να διανέμει τις διαφημίσεις σε συγκεκριμένους χρήστες με βάση
ποικίλα κριτήρια και χαρακτηριστικά.
Τα κοσμήματα που επιδιώκετε να
προωθήσετε στο καταναλωτικό κοινό του Διαδικτύου προβάλλονται -αξιοποιώντας
αυτή την τεχνολογία- στα μάτια των χρηστών οι οποίοι πραγματικά ενδιαφέρονται
για τα κοσμήματα όπως τα δικά σας και έτσι καθίσταται πιο πιθανό να γίνουν
πελάτες σας.
Τι πρέπει να προσέχετε στη διαφήμιση Google
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την
αποτελεσματικότητα της διαφήμισης Google
είναι πολλοί και διαφορετικοί. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνονται ο ανταγωνισμός, οι
λέξεις κλειδιά και οι σελίδες στις οποίες προωθούνται οι χρήστες από τις
διαφημίσεις σας.
Ανταγωνισμός
Είναι σημαντικό προτού ξεκινήσετε
τη διαφήμιση Google να έχει
διενεργηθεί έρευνα ώστε να γνωρίζετε ακριβώς σε ποια μερίδα του καταναλωτικού
κοινού απευθύνεται η επιχειρηματική σας δραστηριότητα, ποιες ανάγκες των
καταναλωτών στοχεύει να καλύψει και ποιο είναι το ξεχωριστό της στοιχείο το
οποίο είναι ικανό να τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Στη διάρκεια προβολής
των διαφημίσεών σας, μπορείτε να ελέγχετε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας με
την αξιοποίηση ενός εργαλείου της διαφημιστικής πλατφόρμας, το Impression Share. Με αυτό, κάθε διαφημιζόμενος
μπορεί να εμβαθύνει την ανάλυση του ανταγωνισμού, εξετάζοντας ποιοι άλλοι
κάνουν bid στις λέξεις
κλειδιά που αφορούν στη δική σας δραστηριότητα -τα κοσμήματα, εν προκειμένω.
Λέξεις κλειδιά
Με τη χρήση λέξεων ή φράσεων που
προσιδιάζουν στα κοσμήματα που εμπορεύεστε, τις οποίες οι ενδιαφερόμενοι
χρήστες εισάγουν στο πεδίο αναζήτησης της Google, πετυχαίνεται η στόχευση του κατάλληλου κοινού που βλέπει τις
διαφημίσεις σας. Οι χρήστες τείνουν να επιλέγουν τις καταχωρήσεις που
ανταποκρίνονται καλύτερα στους όρους αναζήτησής τους, γι αυτό η επιλογή των
κατάλληλων λέξεων κλειδιά είναι πάντοτε πολύτιμη. Η διαφημιστική πλατφόρμα της Google δίνει τη δυνατότητα στον
διαφημιζόμενο, εκτός από το να επιλέγει κατάλληλες λέξεις και φράσεις, να
αποκλείει όσες δεν εξυπηρετούν τους στρατηγικούς του στόχους, με αποτέλεσμα το
ενδιαφερόμενο κοινό να γίνεται πιο συγκεκριμένο, επομένως είναι πιο πιθανό να δείξει
την προτίμησή του στα δικά σας κοσμήματα.
Σελίδες προορισμού
Οι σελίδες προορισμού (landing pages) υποδέχονται τους χρήστες που
κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας, προκειμένου να λάβουν περισσότερες
πληροφορίες για το προϊόν που τους ενδιαφέρει. Γι αυτό, κάθε landing page που συνδέεται με διαφημίσεις είναι
απαραίτητο να συμπυκνώνει όλες τις χρηστικές πληροφορίες που χρειάζονται να
λάβουν οι χρήστες για το εκάστοτε προϊόν που διατίθεται προς πώληση. Έτσι, κάθε
χρήστης, είτε πλοηγείται στο Ίντερνετ μέσω υπολογιστή, είτε μέσω φορητής
συσκευής, έχει τη δυνατότητα μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα να ενημερωθεί επαρκώς
για το κόσμημα που τον ενδιαφέρει, να δει τις φωτογραφίες του και εν γένει να
βιώσει μια θετική εμπειρία από την επίσκεψη στο site σας, ώστε να πραγματοποιήσει αγορά.