Με τη συνεργασία με το δίκτυο CADENA, ολοκληρώθηκε η επιτυχημένη παρουσία του δήμου Ναυπάκτου στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση FITUR στη Μαδρίτη.
«Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία που έχει ως στόχο να εξωτερικεύσουμε και να επικοινωνήσουμε όσο το δυνατόν πληρέστερα την τεράστια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά μας, προς όφελος της πόλης και των πολιτών της», σημείωσε ο δήμαρχος Ναυπάκτου Θανάσης Παπαθανάσης σε δηλώσεις του στα τοπικά ΜΜΕ.
Ο δήμος Ναυπάκτου με ένα οργανωμένο και καλαίσθητο περίπτερο, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης συμμετείχε στην Τουριστική Έκθεση FITUR στη Μαδρίτη, που έγινε από τις 28 Ιανουαρίου έως την 1η Φεβρουαρίου. Τόσο ο δήμαρχος, Θανάσης Παπαθανάσης όσο και οι αντιδήμαρχοι Ν. Κούμπιος και Δ. Παπαναστασόπουλος, που εκπροσώπησαν το δήμο Ναυπάκτου, είχαν την ευκαιρία, με διαδοχικές συναντήσεις και επαφές να επικοινωνήσουν την ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της πόλης μας, αλλά και τις ευκαιρίες τουριστικής ανάπτυξης.
Αναφορικά με το δίκτυο CADENA, ο δήμαρχος ανέφερε ότι αφορά ένα δίκτυο που απαρτίζουν 8 σημαντικές τουριστικές μεσογειακές πόλεις με μαρίνες, όπου η Ναύπακτος συμμετέχει στον Πολιτιστικό και Τουριστικό Τομέα του Δικτύου.
«Οφείλουμε όλοι μας να συνειδητοποιήσουμε ότι η «βαριά μας βιομηχανία» είναι η Ιστορία, ο Πολιτισμός και ο Τουρισμός. Στα πλαίσια αυτά εργαζόμαστε συστηματικά και σε όλους τους τομείς για να καταστεί η Ναύπακτος ελκυστικός τουριστικός προορισμός. Τη δύσκολη αυτή περίοδο που διανύουμε σας βεβαιώνω ότι με αίσθημα ευθύνης, με σχέδιο και προγραμματισμό υλοποιούμε όλα τα αναγκαία βήματα, ώστε η πόλη μας να έχει τη θέση που πραγματικά της αξίζει», τόνισε ο κ. Παπαθανάσης, ενώ έστειλε μήνυμα συστράτευσης στους επιχειρηματίες, τους επαγγελματίες, τους εργαζομένους και όλους τους πολίτες του Δήμου, λέγοντας χαρακτηριστικά «ότι μόνο όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε σημαντικά πράγματα για την πόλη μας.
Η Τουριστική Έκθεση FITUR είναι η πρώτη και ιδαίτερα σημαντική διεθνής τουριστική έκθεση της χρονιάς για τη διεθνή τουριστική βιομηχανία, όπου προβάλλεται ένας μεγάλος αριθμός προορισμών καθώς και τουριστικών επιχειρήσεων από όλο τον κόσμο (170 χώρες, 11.137 διαφημιζόμενοι, 200.000 αναμενόμενοι επισκέπτες). Στη φετινή διοργάνωση δόθηκε έμφαση στον Συνεδριακό Τουρισμό, στους Πολιτιστικούς προορισμούς και στην Κρουαζιέρα.
Εξελίσσεται ως θεσμός, που δυναμικά, χρόνο με το χρόνο, προωθεί τους εμπορικούς δεσμούς μεταξύ όλων των συμμετεχόντων και παραγόντων της τουριστικής βιομηχανίας.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα εκθετών και εμπορικών επισκεπτών που απορρέουν από τη συμμετοχή τους στην FITUR είναι:
-συμμετοχή στις τελευταίες επιχειρηματικές εξελίξεις τουρισμού,
-χάραξη στρατηγικών επαγγελματικής προώθησης των προορισμών,
-εφαρμογή των επικεντρωμένων διαφημιστικών μέτρων, και
-ταχεία επαφή με τα δίκτυα διανομής.