Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

16αδα νέων υποψηφίων δημοτικών συμβούλων με τον συνδυασμό του Κώστα Λύρου. Ανάμεσά του οι δημοτικοί σύμβουλοι Μεσολογγίου Σπ. Βασιλείου και Δημ. Κοκοτός!


Σχεδόν καθημερινές ήταν οι ανακοινώσεις υποψηφιοτήτων με τον συνδυασμό «Δημιουργική Ανατροπή» του Κώστα Λύρου από την προ μηνός περίπου τελευταία σχετική ανάρτησή μας (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ). Υποψηφιότητες που μεθοδικά αφενός «χτίζουν» το προφίλ ενός ανεξάρτητου συνδυασμού και αφετέρου γίνεται προσπάθεια για το «πάντρεμα», στην τελική συγκρότηση, του παλιού και του νέου όσον αφορά την εμπειρία.
Έτσι, ενώ το προηγούμενο διάστημα είχαμε ανακοινώσεις πολιτών που για πρώτη φορά κατέρχονται ως υποψήφιοι, τις τελευταίες ημέρες ανακοινώθηκε η συμμετοχή στον συνδυασμό του κ. Λύρου δυο «εν ενεργεία» δημοτικών συμβούλων, των κ.κ. Σπύρου Βασιλείου και Δημήτρη Κοκοτού που έχουν εκλεγεί με τους συνδυασμούς των Νίκου Μουρκούση και Πάνου Παπαδόπουλου αντίστοιχα, ενώ έχει ανακοινωθεί και η συμμετοχή του πρώην δημάρχου Οινιαδών Αντώνη Αλετρά.
Ακολουθούν οι δηλώσεις που έκαναν για τη συμμετοχή τους στον συνδυασμό «Δημιουργική Ανατροπή» του Κώστα Λύρου οι κ.κ. Σπύρος Βασιλείου, Δημήτρης Κοκοτός, Χριστόφορος Χαραλαμπόπουλος,   Βασιλική Γκασούκα, Δήμητρα  Κουμπαρούλη – Καρατζογιάννη, Κώστας Νικ. Μουρκογιάννης, Γιάννης Χονδρογιάννης, Ελένη Σαλαγιάννη, Νικολίτσα Τσελίκα-Μπλαχούρα,  Ανδρέας Παπαδογεώργος, Θεόδωρος Κονδύλης, Τριάδης Μιχόπουλος, Ελένη Πρίφτη – Τσιλιγιάννη, Μιχαλίνα (Λίνα) Δημητρίου, Δημήτρης Ράπτης και Χρήστος Πασπαλιάρης:





Σπύρος Βασιλείου: "Πιστεύω λοιπόν πως αρωγός σε αυτή την πολιτική μου πορεία και συνέχεια είναι η σύμπραξη μου με τον υποψήφιο δήμαρχο Κώστα Λύρο ένα πολιτικά καθαρό άνθρωπο".

«Η θητεία μου ως δημοτικός σύμβουλος είναι γνωστή σε όλους και ξεπερνά πολιτικές , ιδεολογικές και κομματικές αγκυλώσεις.
Υπηρέτησα ενεργά την τοπική αυτοδιοίκηση χωρίς προσωπικές επιδιώξεις με γνώμονα πάντα το κοινωνικό συμφέρον.
Η επιδίωξή μου να παραμείνω ενεργός πολίτης και να στέκομαι ουσιαστικά και πρακτικά δίπλα στους δημότες και τα προβλήματά τους αποτελεί όχι μόνο άποψη και θέση αλλά επιτακτική ανάγκη.
Πιστεύω λοιπόν πως αρωγός σε αυτή την πολιτική μου πορεία και συνέχεια είναι η σύμπραξη μου με τον υποψήφιο δήμαρχο Κώστα Λύρο ένα πολιτικά καθαρό άνθρωπο.
Στόχος αυτής της συνεργασίας με αίσθηση του χρέους και  σεβασμό στον πολίτη   είναι η ενίσχυση της αξιοκρατίας και της διαφάνειας για την πρόοδο και την ανάπτυξη που δικαιούται ο δήμος μας.»

Δημήτρης Κοκοτός: "Σας ζητώ να στηρίξετε το όραμα μας για ένα καλύτερο μέλλον για τους δημότες και τον τόπο μας"

«Το 2014 οι πολίτες του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου με τίμησαν και με εξέλεξαν δημοτικό σύμβουλο στο πλάι του Πάνου Παπαδόπουλου.
Αυτά τα 4 και κάτι χρόνια δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας για το καλό όλων των πολιτών, απέναντι σε μια δημοτική αρχή που ξέμεινε από ιδέες και όραμα. Η τακτοποίηση των δικών τους παιδιών, των ανθρώπων που εκμεταλλεύτηκαν το δημοτικό χρήμα προς δικό τους όφελος και οι διώξεις δημοτικών συμβούλων που έχουν διαφορετική άποψη από αυτήν την δημοτική αρχή πρέπει να λάβει τέλος.
Η "Δημιουργική Ανατροπή" με Υποψήφιο Δήμαρχο Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου τον Κώστα Λύρο αλλά και η ποιότητα των ανθρώπων που έχουν βρεθεί διπλά του, μου έδωσαν το δικαίωμα να πιστεύω ότι όλοι μαζί μπορούμε να φτιάξουμε έναν πρότυπο και καινοτόμο δήμο που θα δώσει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους πολίτες.
Σας ζητώ να στηρίξετε το όραμα μας για ένα καλύτερο μέλλον για τους δημότες και τον τόπο μας.»



                                                                                                                                                               

Χριστόφορος Χαραλαμπόπουλος, Τελειόφοιτος Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού, Ιδιωτικός Υπάλληλος: "Ήρθε η ώρα όλοι μαζί να βάλουμε πλάτη από την δική του ο καθένας θέση και δυναμική για την Δημιουργική Ανατροπή του Δήμο μας."

Ως νέος άνθρωπος που ζω και εργάζομαι στο Μεσολόγγι εδώ και δεκαπέντε χρόνια στο χώρο της εστίασης είχα την τύχη να γνωρίσω την πόλη μου σε ρυθμούς ανάπτυξης (ΤΕΙ, Στρατόπεδο, Μαρίνα) και την ατυχία να την βλέπω τα τελευταία χρόνια να μαραζώνει και να φθάνει στην πλήρη απαξίωση.
Ήρθε η ώρα όλοι μαζί να βάλουμε πλάτη από την δική του ο καθένας θέση και δυναμική για την Δημιουργική Ανατροπή του Δήμο μας.
Γνωρίζοντας όλα αυτά τα χρόνια προσωπικά τον Κώστα Λύρο για την εργατικότητα και την τιμιότητά του, εμπιστεύομαι την δική του πρόταση για τον τόπο μας και για το λόγο αυτό συστρατεύομαι και τάσσομαι υποψήφιος δίπλα του.

Βασιλική Γκασούκα συζ. Μάχα  Χρυσοβαλάντη: "Με πίστη στις καθαρές προθέσεις και στις ικανότητες του υποψηφίου Δημάρχου θα προσφέρω κι εγώ τις δυνάμεις μου στον αγώνα για το καλύτερο στον τόπο μας"

«Ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου με την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ  κοντά στον Υποψήφιο Δήμαρχο Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου Κώστα Λύρο .
Με πίστη στις καθαρές προθέσεις και στις ικανότητες του υποψηφίου Δημάρχου θα προσφέρω κι εγώ τις δυνάμεις μου στον αγώνα για το καλύτερο στον τόπο μας .»

Δήμητρα  Κουμπαρούλη – Καρατζογιάννη, Πτυχιούχος, Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών: "Μετέχω την ουσιαστική προσπάθεια για την αλλαγή στον τόπο μας"

Με χαρά αποδέχθηκα την πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου κ. Κώστα Λύρου για να συμμετάσχω στο συνδυασμό του στις προσεχείς Δημοτικές εκλογές .
Θέλω από την θέση μου να λάβω κι εγώ μέρος σε αυτήν την ουσιαστική προσπάθεια για την αλλαγή στον τόπο μας που είμαι βέβαιη ότι θα βελτιώσει την ποιότητα της ζωή μας σε όλα τα επίπεδα .

Κώστας Νικ. Μουρκογιάννης, Τελειόφοιτος Γεωπόνος: "Η νέα γενιά οφείλει να δραστηριποποιηθεί"

«Χαίρομαι, που μπαίνω σε μια διαδικασία να προσφέρω στον τόπο μου .
Δίπλα στον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Κώστα Λύρο και με την ομάδα της Δημιουργικής Ανατροπής  θα συμπορευτώ για το καλύτερο ,γιατί κι εμείς που αποτελούμε την νεότερη γενιά οφείλουμε να δραστηριοποιηθούμε και να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας .»


Χονδρογιάννης Γιάννης, αγρότης (Χαλίκι Αιτωλικού): "Προσπάθεια να γίνει ο τόπος καλύτερος"

Αποφάσισα να είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό της Δημιουργικής Ανατροπής και με τον υποψήφιο Δήμαρχο Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου Κώστα Λύρο .
Θα προσπαθήσω από την πλευρά μου και ως νέος να συμβάλλω στο να γίνει ο τόπος μου καλύτερος.

Ελένη Σαλαγιάννη, πτυχιούχος φιλολογίας- αστυνομικός υπάλληλος: ".Θα αγωνιστούμε  από κοινού με ανιδιοτέλεια και αξιοπρέπεια  για την προκοπή του τόπου μας!"

«Η δημιουργία και η συνεχής επαγρύπνηση για την εξέλιξη  και το συμφέρον  της περιοχής μας, αποτελεί για μένα θέμα ύψιστης σημασίας !Οι αξίες  και τα ιδανικά όμως, είναι  θέμα επιλογής ...επιλέγω λοιπόν ,την Δημιουργική Ανατροπή
με τον αξιότιμο επιχειρηματία και ενεργό πάντα στα πολιτικά  και κοινωνικά δρώμενα  κ. Κώστα  Λύρο ! Θα αγωνιστούμε  από κοινού με ανιδιοτέλεια και αξιοπρέπεια  για την προκοπή του τόπου μας!»

Νικολίτσα Τσελίκα-Μπλαχούρα, Αγρότισσα (Πεντάλοφος): "Όλοι μαζί για ένα καλύτερο δήμο"

Σκεπτόμενη τα προβλήματα του τόπου και των συνδημοτών μου πήρα την απόφαση να μπω στο πλάι του υποψήφιου Δημάρχου Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου Κώστα Λύρου, με τον συνδυασμό Δημιουργική Ανατροπή.
Όλοι μαζί ενωμένοι θα προσπαθήσουμε για έναν καλύτερο δήμο, με ανθρώπους που το μοναδικό μέλημα τους είναι να αφήσουν παρακαταθήκη στα παιδιά τους.

Ανδρέας Παπαδογεώργος, Ιδιωτικός Υπάλληλος: "Θα προσπαθήσω το καλύτερο"

Δηλώνω την υποψηφιότητα μου με τον συνδυασμό του Υποψήφιου Δημάρχου Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, Κώστα Λύρο.
Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να μπορέσουμε όλοι μαζί να φτιάξουμε μια κοινωνία καλύτερη για όλους μας, Δημιουργώντας τις υποδομές για ένα καλύτερο αύριο.

Θεόδωρος Κονδύλης, Αγρότης: "Για το καλό του δήμου και του χωριού μου"

Συμμετέχω και εγώ με τον συνδυασμό  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ  του Υποψήφιου Δημάρχου Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου  κ. Κώστα Λύρο, για το καλό του δήμου μας και του χωριού μου.

Τριάδης Μιχόπουλος, Επιχειρηματίας εστίασης: "Ενεργοποιούμαι και πάλι"

Μετά από την χρόνια ενασχόληση μου με τα κοινά-δημοτικά δρώμενα και βλέποντας τους εκλεγμένους να έχουν την θέση μόνο θεσμικά, χωρίς να κάνουν κάτι ουσιαστικό για τον τόπο μας, πήρα την απόφαση και θα είμαι υποψήφιος με τον συνδυασμό Δημιουργική Ανατροπή του Υποψήφιου Δημάρχου Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, Κώστα Λύρο.


Ελένη Πρίφτη – Τσιλιγιάννη, Πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πρώην Τραπεζικός Υπάλληλος: "Σκοπός μου να υπηρετήσω τα συμφέροντα των χωριανών μου τα οποία θα στηρίξω με καθαρό λόγο, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια"

Σαν ενεργός και  υπεύθυνος πολίτης που αισθάνομαι και έχοντας επίγνωση της σπουδαιότητας και της ευθύνης των καθηκόντων αυτής της θέσης αποδέχτηκα την πρόσκληση να θέσω την υποψηφιότητα μου στο συνδυασμό  «Δημιουργική Ανατροπή» του Υποψήφιου Δημάρχου Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, Κώστα Λύρου.
Η συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση ξεπερνά τις κομματικές, ιδεολογικές  και προσωπικές φιλοδοξίες και έχει ως σκοπό να υπηρετήσει τα συμφέροντα των χωριανών μου τα οποία θα στηρίξω με καθαρό λόγο, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια. 


Μιχαλίνα (Λίνα) Δημητρίου, Απόφοιτος του Γαλλόφωνου πανεπιστημίου CFES στο τμήμα της Οικονομικής και Κοινωνικής Διαχείρισης: "Συμμετέχω στην προσπάθεια ανάδειξης της πόλης μου"

Με μεγάλη μου χαρά δηλώνω την υποψηφιότητα μου με τον συνδυασμό του Υποψήφιου Δημάρχου του Δήμου της Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, κ.Κώστα Λύρου.
Ως νέος άνθρωπος,  που γεννήθηκα μεγάλωσα και ζω στο Μεσολόγγι και ως ενεργός πολίτης αυτής της πόλης αποφάσισα να συμμετέχω στην προσπάθεια ανάδειξης της πόλης μου και να στηρίξω την προσπάθεια του υποψηφίου  κ. Κώστα Λύρου στο να διεκδικήσουμε το δήμο μας με καθαρότητα και αξιοπρέπεια.
Με ιδιαίτερη χαρά αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση του Κώστα Λύρου να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Δημιουργική Ανατροπή».




Δημήτρης Ράπτης, Απόφοιτος Γεωπονικής Σχολής ΑΠΘ: "Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι το υφιστάμενο αυτοδιοικητικό αποτύπωμα στον δήμο Ιερής Πόλης Μεσολογγίου μόνο θετικό πρόσημο δεν διαθέτει."

Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι το υφιστάμενο αυτοδιοικητικό αποτύπωμα στον δήμο Ιερής Πόλης Μεσολογγίου μόνο θετικό πρόσημο δεν διαθέτει. Ο δήμος μας έχει έλλειψη αναπτυξιακής πνοής τόσο κεντρικά όσο και στα τοπικά διαμερίσματα, τα οποία στενάζουν κάτω από την απουσία βασικών υποδομών, χωρίς έργα που να διευκολύνουν την καθημερινότητα των πολιτών του δήμου μας και να μας επιτρέπουν να ονειρευόμαστε ένα καλύτερο μέλλον.
Η συμπόρευση μου με τον Κώστα Λύρο, έναν άνθρωπο που έχει αποδείξει στην πράξη την αγάπη του για το δήμο μας και είναι απόλυτα προσηλωμένος στο συμφέρον τον δημοτών είναι μονόδρομος.
Ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του συστρατεύομαι μαζί του για να υπερασπιστώ και να στηρίξω και εγώ, με όλες μου τις δυνάμεις τα συμφέροντα των συνδημοτών μου, θέτοντας τον εαυτό μου στην κρίση τους και δεσμευόμενος ότι θα εργαστώ σκληρά, πάντα με εντιμότητα, σεβασμό και αξιοπρέπεια, για να βελτιώσουμε την ποιότητα της ζωής των συνδημοτών μας και να ξαναδώσουμε στον δήμο Ι. Π. Μεσολογγίου την δυναμική για το μέλλον που του αξίζει.
Ένα μέλλον που πρέπει να περιλαμβάνει ουσιαστικές και βιώσιμες προτάσεις βελτίωσης και καλυτέρευσης του και όχι απλά διαχειριστικές λύσεις. Ένα μέλλον που να ανήκει σε όλους τους δημότες και όχι σε λίγους και αρεστούς.
Τιμώντας την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπό μου ο Κώστας Λύρος, αποδέχομαι την πρόσκλησή του και είμαι έτοιμος να αγωνιστώ για το μέλλον του δήμου μας, το δικό μας και της γενιάς μας.

Χρήστος Πασπαλιάρης, Τελειόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών: "Εμπιστεύομαι  την εντιμότητα, την καθαρότητα και την εμπειρία του Κώστα Λύρου"

Όπως όλοι γνωρίζουμε, οδεύουμε προς την τελική ευθεία των εκλογών, της τοπικής αυτοδιοίκησης του Δήμου μας.
Με την σειρά μου, λοιπόν, και εγώ ως νέος, γεννημένος και μεγαλωμένος σε αυτόν τον τόπο βλέποντας τις εξελίξεις συνεχώς να υπονομεύουν την πόλη μου, τα πράγματα να οδεύουν από το κακό στο κάκιστο και την ανάπτυξη να μοιάζει απλά ένα όνειρο απατηλό, αποφάσισα να δραστηριοποιηθώ ενεργά με τον συνδυασμό "Δημιουργική Ανατροπή" και τον κ. Κώστα Λυρο, γιατί εμπιστεύομαι  την εντιμότητα, την καθαρότητα και την εμπειρία , που διαθέτει  ο ίδιος και κατ' επέκταση ο συνδυασμός του!
Τέλος, ευελπιστώ σε ένα καλύτερο αύριο, με πραγματικές υποδομές για το μέλλον και δεσμεύομαι δημοσίως για έναν ειλικρινή και έντιμο αγώνα για το καλό της πόλης και του τόπου μας!