Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Ο Παναγιώτης Μυλωνάς για την υποψηφιότητά του στη ΔΗΜΤΟ Μεσολογγίου της ΝΔ

Γράφει ο Παναγιώτης Α. Μυλωνάς
Εκπαιδευτικός
Υποψήφιος Πρόεδρος ΔΗΜ.Τ.Ο. Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου


Την αυγή μιας καινούριας μέρας, μέρας πολιτικής ανανέωσης για την πατρίδα μας, σηματοδοτεί η ανάδειξη του Κυριάκου Μητσοτάκη στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας. Πρόκειται για  έναν νέο αλλά και δοκιμασμένο θετικά, στην πολιτική κονίστρα της πατρίδας μας, πολιτικό άνδρα με σχέδιο εξόδου από την κρίση και όραμα δημιουργίας και προόδου για την πατρίδα.  
Στη νέα αυτή μέρα οφείλουμε όλοι να δώσουμε δυναμικό παρόν! Γι’ αυτό, ανταποκρινόμενος θετικά και στο κάλεσμα συνοδοιπόρων μου στο μεγάλο δημοκρατικό φιλελεύθερο πολιτικό φορέα της Ν.Δ., να διεκδικήσω την ηγεσία της ΔΗΜ.Τ.Ο Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, της πόλης με τη βαριά ιστορική και πνευματική παρακαταθήκη, συμπορεύομαι στην προσπάθεια σύνθεσης , διεύρυνσης και ανάδειξης των αξιών και των σημαντικών πολιτικών παρακαταθηκών της ιστορικής παράταξής μας. 



Η ενεργή συμμετοχή μου, για πολλά χρόνια, στα πολιτιστικά, κοινωνικά και εκπαιδευτικά δρώμενα της πόλης μας,  μέσα από τη δράση μου σε Συλλόγους, Σωματεία και Συνδικαλιστικούς φορείς,  δίνουν ένα στοιχειώδες εχέγγυο αλλά και σαφές δείγμα γραφής της βαθιάς πεποίθησής μου για την αξία της εθελοντικής συμμετοχής και προσφοράς για το κοινό καλό και της καθαρά πολιτικής στάσης ζωής μου. 
Προς την κατεύθυνση αυτή, συμπολίτη και συμπολίτισσα, συναγωνιστή και συναγωνίστρια, σε καλώ να στρατευτείς δίπλα μου πολιτικά, δίνοντας δύναμη στην ψήφο σου και φωνή στον τόπο μας. Το δημοκρατικό, ευρωπαϊκό και κοινωνικά φιλελεύθερο μέλλον της πόλης και της πατρίδας μας είναι καιρός να αναδειχθεί, με τον αγώνα μας, σε βαρύνουσας σημασίας και αξίας προτεραιότητά μας.
Καλό και ελπιδοφόρο αγώνα!