Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Τα "ευχαριστώ" του J.P. Mennen και οι "υπενθυμίσεις - καρφιά" του Ν. Καραπάνου στη συνέντευξη τύπου για τη Μαρίνα Μεσολογγίου


Σε χθεσινή ανάρτηση παρουσιάσαμε τα κύρια σημεία της συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν ο δήμαρχος Μεσολογγίου, Νίκος Καραπάνος και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Α.Ε.» J.P. Mennen. (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ). Σημεία που είχαν να κάνουν αποκλειστικά με τη θετική για την περιοχή προοπτική που θα έχει η ολοκλήρωση του έργου.
Στις εισηγήσεις του όμως οι κ.κ. Καραπάνος και Mennen έκαναν και κάποιες αναφορές που ενδεχομένως έχουν και «παραπολιτική» αξία.
Συγκεκριμένα ο κ. Καραπάνος υπενθύμισε ότι πριν δυο χρόνια η Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ Μεσολογγίου «ζητούσε την επαναδημοπράτηση της Μαρίνας» (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ) και ότι ο ίδιος "κάθισε στο σκαμνί του κατηγορουμένου για τη Μαρίνα",  ενώ από την πλευρά του ο κ. Mennen ευχαρίστησε ονομαστικά διατελέσαντα μέλη του ΔΣ της εταιρείας και πολιτικούς παράγοντες. «θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους ανθρώπους που µε εμπιστεύτηκαν και µε υποστήριξαν κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων ετών. Ακόμα και μετά από ψευδή κατηγορίες που έπρεπε να υπερασπιστούν τον εαυτό τους στο δικαστήριο.
Ξεκινώντας από το προσωπικό της Μαρίνας, πρώην µέλη του διοικητικού συμβουλίου όπως ο  κ. Κώστας Καλιαµπάκος  και ο αείμνηστος Νίκος Μπλάγκας.  Φυσικά  και ο κ. Καραπάνος, ο οποίος µε στήριξε τα τελευταία 4 χρόνια και  ο οποίος επίσης κατηγορήθηκε ψευδώς και έπρεπε να υπερασπιστεί τον εαυτό του στο δικαστήριο.
Επιπλέον, θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Πάνο Παπαδόπουλο, τον κ. Γιώργο Βαρεμένο, τον κ. Νίκο Μπαλαμπάνη, πρόσωπα που µε εμπιστεύτηκαν και υποστήριξαν τη Μαρίνα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές



Και τελευταία, αλλά όχι λιγότερο σημαντική , η κυρία Έλενα Κουντουρά, η οποία έπρεπε ακόμη κι αυτή να υπερασπιστεί τον εαυτό της στο ελληνικό κοινοβούλιο για τη μαρίνα.» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Mennen, μη παραλείποντας να ευχαριστήσει τους πελάτες της μαρίνας λέγοντας: «Οι πολύχρονοι πελάτες που ήθελαν να παραμείνουν στη Μαρίνα ή αυτοί που αναγκάστηκαν να φύγουν και περιμένουν πολλά χρόνια για να επιστρέψουν στο Μεσολόγγι. Χωρίς όλους αυτούς τους ανθρώπους δεν θα ήμουν εδώ πια

Ακολουθούν αναλυτικά οι εισηγήσεις των κ.κ. Mennen και Καραπάνου:

J.P. Mennen: "Μόνο με συνεργασία όλων θα έρθει η τουριστική ανάπτυξη"


«Όπως γνωρίζετε, τα τελευταία χρόνια υπήρξαν βίαιες επιθέσεις από διάφορους ανθρώπους προς τη Μαρίνα, εμένα, τους εργαζόμενους της Μαρίνας και σε ανθρώπους που υποστήριξαν τη Μαρίνα και εμένα. 
Επομένως, πρώτα από 'όλα θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους ανθρώπους που µε εμπιστεύτηκαν και µε υποστήριξαν κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων ετών. Ακόμα και μετά από ψευδή κατηγορίες που έπρεπε να υπερασπιστούν τον εαυτό τους στο δικαστήριο.
Ξεκινώντας από το προσωπικό της Μαρίνας, πρώην µέλη του διοικητικού συμβουλίου όπως ο  κ. Κώστας Καλιαµπάκος  και ο αείμνηστος Νίκος Μπλάγκας.  Φυσικά  και ο κ. Καραπάνος, ο οποίος µε στήριξε τα τελευταία 4 χρόνια και  ο οποίος επίσης κατηγορήθηκε ψευδώς και έπρεπε να υπερασπιστεί τον εαυτό του στο δικαστήριο.
Επιπλέον, θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Πάνο Παπαδόπουλο, τον κ. Γιώργο Βαρεμένο, τον κ. Νίκο Μπαλαμπάνη, πρόσωπα που µε εμπιστεύτηκαν και υποστήριξαν τη Μαρίνα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές
Και τελευταία, αλλά όχι λιγότερο σημαντική , η κυρία Έλενα Κουντουρά, η οποία έπρεπε ακόμη κι αυτή να υπερασπιστεί τον εαυτό της στο ελληνικό κοινοβούλιο για τη μαρίνα.
Εκτός όμως από αυτούς τους ανθρώπους που έχουν διατηρήσει πάντα πίστη στο έργο της Μαρίνας, υπάρχουν και πολλοί άλλοι που έχουν άμεσα ή έμμεσα υποστηρίξει τη μαρίνα.
Επίσης, οι πολύχρονοι πελάτες που ήθελαν να παραμείνουν στη Μαρίνα ή αυτοί που αναγκάστηκαν να φύγουν και περιμένουν πολλά χρόνια για να επιστρέψουν στο Μεσολόγγι.
Χωρίς όλους αυτούς τους ανθρώπους δεν θα ήμουν εδώ πια.
Όπως μπορείτε να δείτε, ο µόνος τρόπος για να επιτευχθεί κάτι είναι η εμπιστοσύνη και η συνεργασία.  Ο στόχος µου είναι και πρέπει να τελειώσω τη μαρίνα το συντομότερο δυνατόν, ώστε να μπορέσουμε να φιλοξενήσουμε τους πολλούς ιδιοκτήτες σκαφών που περιμένουν να επιστρέψουν στο Μεσολόγγι.
Το Μεσολόγγι έχει μεγάλες ευκαιρίες για τουρισμό υψηλής ποιότητας, όπως ιστιοπλοΐα, περιβαλλοντικό, πολιτιστικό και διατροφικό τουρισμό. Αλλά όλες αυτές οι εξελίξεις μπορούν να επιτευχθούν, µόνο µε την καλή συνεργασία, όλων των ανθρώπων, της πόλης, της Περιφέρειας ,  της κυβέρνησης, των τοπικών και περιφερειακών εμπορικών συλλόγων και των επιχειρηματιών και όλων των πολιτικών από το χώρο της αριστεράς και της δεξιάς.
Για τον εαυτό µου μπορώ µόνο να πω ότι πάντα πίστευα στο έργο της Μαρίνας και στις τουριστικές δυνατότητες του Μεσολογγίου. Είμαι επενδυτής και προωθώ την ανάπτυξη  πάνω από 35 χρόνια διεθνούς εμπειρίας στη βιομηχανία μαρίνων  και σκαφών αναψυχής.
Ο στόχος µου είναι να επενδύσω και να ολοκληρώσω τη μαρίνα το συντομότερο δυνατόν. Αλλά είμαι επίσης πρόθυμος να συνεισφέρω τη μακροχρόνια εμπειρία µου για να μετατρέψω το Μεσολόγγι σε διεθνή τουριστικό προορισμό. Για να το πετύχω, είμαι ανοικτός να συνεργαστώ µε οποιονδήποτε θέλει το καλύτερο για τη Μαρίνα και που πιστεύει στην τουριστική ανάπτυξη και το µμέλλον του Μεσολογγίου


Ν. Καραπάνος: "Στηρίξαμε την επένδυση, την επαναφέραμε και την επαναπροσδιορίσαμε"


«Μετά τα μπράβο και πάλι μπράβο, τις φιλοφρονήσεις και τις χειραψίες που είδαμε να ανταλλάσσουν την περασμένη εβδομάδα τοπικοί κυβερνητικοί βουλευτές , υπουργός τουρισμού και συνεργάτες της και εκπρόσωποι του τουριστικού λιμένα Μεσολογγίου, ήρθε η ώρα να ειπωθούν  από μένα μόνο αλήθειες.
Άλλωστε γι αυτό δεσμεύθηκα και με δελτίο τύπου πριν λίγες μέρες.  Έχει βέβαια το αποτέλεσμα την αδιάσειστη σημασία του, αλλά ένα μίνι ιστορικό αποτελεί για εμένα υποχρέωση.
Θυμίζω, ότι όταν αναλάβαμε την τύχη του Δήμου, τον Σεπτέμβριο του 2014 βρήκαμε μια κατάσταση σε τέλμα. Η Μαρίνα χωρίς διοίκηση και ΜΟΝΟ προσωρινές επιτροπές διοίκησης να ορίζονται από το Πρωτοδικείο, να παραιτούνται και ξανά από την αρχή.
Μάλιστα θυμίζω, ότι η προηγούμενη δημοτική αρχή με απόφαση της, με αριθμό 356/13-12-2012 του δημοτικού συμβουλίου ,μιλούσε για λύση της σύμβασης και επαναδημοπράτηση του έργου, πράγμα που αντιλαμβάνεσθε ότι θα σήμαινε μεγάλη χρονική καθυστέρηση, ίσως και ολική απώλεια της επένδυσης.
Παρόλα αυτά και ενώ διάφοροι παράγοντες φυσικά και νομικά πρόσωπα επιχειρούσαν να μας φοβίσουν, με δικαστήρια που εκκρεμούσαν, με φορολογικές εκκρεμότητες των μετόχων, με ποινικές διαμάχες κτλ, εμείς μπήκαμε στην διοίκηση στηρίξαμε την επένδυση και καταφέραμε να την επαναφέρουμε και επαναπροσδιορίσουμε. Και όλα αυτά ανιδιοτελώς, με μόνο κίνητρο την υλοποίηση του έργου για το καλό της πόλης και της περιοχή μας.
Και κατηγορούμενοι σε δικαστήρια βρεθήκαμε και πειθαρχικές διώξεις στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση αντιμετωπίσαμε και σε κάποιους μικρόψυχους και πολιτικούς καιροσκόπους που μας συκοφαντούσαν  διαρκώς απαντούσαμε.
Το Λιμενικό Ταμείο που καταφέραμε και ιδρύσαμε έστω και με το μικρό ποσοστό συμμετοχής στην Μαρίνα Α.Ε. υπήρξε πάντα ο ρυθμιστής, αλλά και ισορροπιστής και εγγυητής της όλης κατάστασης.
Φτάσαμε έτσι να συνδράμουμε καταλυτικά στην έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την περιβαλλοντική αδειοδότηση, με διαρκείς παρεμβάσεις μας στις υπηρεσίες, ως που  την υπογραφή της, από τους Υπουργούς Φάμελλο και Κουντουρά, εδώ να θυμίσω την συζήτηση στη Βουλή και την απάντηση της ίδιας της Υπουργού Κουντουρά στην ερώτηση της βουλευτού Τριανταφύλλου σχετικά με την εξέλιξη του έργου, μια συζήτηση η οποία δεν έδωσε ουσιαστικές λύσεις σε σχέση με αυτά που η πόλη προσδοκούσε να πάρει.
Να θυμίσω επίσης ,την δημόσια τοποθέτηση τον Ιούνιου του 2017 με ανακοίνωση μάλιστα του ΣΥΡΙΖΑ Μεσολογγίου, για έλεγχο από την γενική γραμματεία για την καταπολέμηση της διαφθοράς στο Λιμενικό Ταμείο για το θέμα της Μαρίνας και ζητούσε να κηρυχθεί έκπτωτη η Μαρίνα Α.Ε. και να επαναδημοπρατηθεί το έργο.
Αυτά είναι μερικά σημεία μόνο από το ιστορικό έτσι για την αποκατάσταση της αδικίας. Δεν αναφέρομαι καν στις καταγγελίες στο λιμεναρχείο, στην ΔΟΥ, στην δυσφήμιση από πελάτες που υπέφεραν με τα σκάφη τους σε καραντίνα, ούτε στον ανηλεή πόλεμο που δεχθήκαμε, όταν κάποιοι ταύτιζαν κατά περίπτωση τον δήμο, με τον ένα η τον άλλο μέτοχο της εταιρείας. Φτάσαμε λοιπόν τον Μάρτιο του 2018 το δημοτικό λιμενικό ταμείο να αποφασίζει ομόφωνα να προχωρήσει στον επανακαθορισμό της χερσαίας ζώνης λιμένα Μεσολογγίου και να αποστείλει σε επτά υπουργεία την απόφαση με το συννημένο τοπογραφικό για έγκριση και δημοσίευση στο ΦΕΚ.
Με διαρκής παρεμβάσεις και παρουσίες δια ζώσης υπεγράφη στις 2 Μάιου η νέα σύμβαση και πλέον το σημαντικό έργο πνοής για την Τουριστική – Οικονομική – Αναπτυξιακή πορεία αλλά και εξωστρέφεια της πόλης μας να είναι γεγονός.
Εμείς όμως και πάλι δεν εφησυχάζουμε ,παρακολουθούμε εκ των έσω ως δήμος και λιμενικό ταμείο την νομιμότητα των διαδικασιών, το χρηματοδοτικό και τεχνικό πλάνο της επένδυσης και να είστε σίγουροι ότι θα ήμαστε εδώ, να το παραδώσουμε ολοκληρωμένο – αδειοδοτημένο στους χρήστες της Μαρίνας,   αλλά και να αποκομίσει η πόλη τα οφέλη και την προστιθέμενη αξία της επένδυσης