«63. Πρόστιμο € 2.000 στην επιχείρηση απορρυπαντικών - καλλυντικών - τροφίμων με την επωνυμία ΕΛΑΪΣ - UNILEVER HELLAS AE, που βρίσκεται στη ΧΕΙΜΑΡΡΑΣ 3 ΜΑΡΟΥΣΙ, διότι στο πλαίσιο επισήμου ελέγχου στο σούπερ μάρκετ ΜΑΡΚΑΤΟ στον ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ελήφθη δείγμα "ελαιόλαδο ΑΛΤΙΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟ", συσκευασίας 1 λίτρου, που διατίθεται στην αγορά από την επιχείρηση ΕΛΑΙΣ - UNILEVER AE, το οποίο έφερε παραπλανητική επισήμανση» ...είναι ένα από τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν από τον ΕΦΕΤ σε δεκάδες επιχειρήσεις στο πλαίσιο ελέγχων για την ασφάλεια των προϊόντων (ΕΔΩ ΟΛΗ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΦΕΤ).
Με μια πιο προσεκτική ματιά όμως, το συγκεκριμένο πρόστιμο διαπιστώνουμε ότι μόνο ως «χάδι» στη μεγάλη πολυεθνική μπορεί να εκθλιφθεί, αφού μας είναι αδιανόητο να υπήρχε μόνο στο συγκεκριμένο παντοπωλείο η συγκεκριμένη συσκευασία του ελαιολάδου.
Δηλαδή, σε καμιά των περιπτώσεων δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι από την εταιρεία διακινήθηκε μόνο στο συγκεκριμένο παντοπωλείο, η φιάλη του ελαιολάδου με την παραπλανητική επισήμανση.
Επομένως γίνεται σαφές για ποιους λόγους τα επονομαζόμενα καρτέλ της αγοράς «ζουν και βασιλεύουν».
Με μια πιο προσεκτική ματιά όμως, το συγκεκριμένο πρόστιμο διαπιστώνουμε ότι μόνο ως «χάδι» στη μεγάλη πολυεθνική μπορεί να εκθλιφθεί, αφού μας είναι αδιανόητο να υπήρχε μόνο στο συγκεκριμένο παντοπωλείο η συγκεκριμένη συσκευασία του ελαιολάδου.
Δηλαδή, σε καμιά των περιπτώσεων δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι από την εταιρεία διακινήθηκε μόνο στο συγκεκριμένο παντοπωλείο, η φιάλη του ελαιολάδου με την παραπλανητική επισήμανση.
Επομένως γίνεται σαφές για ποιους λόγους τα επονομαζόμενα καρτέλ της αγοράς «ζουν και βασιλεύουν».