Με μια επιστολή-βόμβα προς τον Πρόεδρο της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής κ. Σήφη Βαλυράκη, ο πρώην υπουργός Μεταφορών κ. Χρίστος Βερελής, αντικρούει τους ισχυρισμούς περί ευθυνών του για ΟΣΕ και ΟΤΕ αποδεικνύοντας – όπως ο ίδιος ισχυρίζεται- με αδιάσειστα στοιχεία ότι ως αρμόδιος υπουργός στάθηκε αμετακίνητα αντίθετος στις επιδιώξεις της Siemens και του Χριστοφοράκου.
Ο πρώην υπουργός Μεταφορών αναλύει διεξοδικά την πολιτική που ακολούθησε ως υπουργός απέναντι στην γερμανική εταιρία, παραθέτοντας πλήθος σχετικών εγγράφων.
Σύμφωνα μάλιστα με τον κ. Βερελή, η αυστηρή του στάση, «προκάλεσε ακόμη και τις διαμαρτυρίες της γερμανικής πρεσβείας», ενώ θεωρεί ότι, η στάση του απέναντι σε ζητήματα ηθικής τάξης είναι γνωστή και μάλιστα με ξεχωριστό τρόπο, που ήταν η άμεση αντίδραση και παραίτηση του στην υπόθεση ΜΑΝ.
Για τις προγραμματικές συμφωνίες ΟΣΕ με Κοινοπραξίες των Ελληνικών Ναυπηγείων με την SIEMENS και διάφορες άλλες εταιρίες, ο Χρ. Βερελής υποστηρίζει ότι «ήδη από την αρχή της θητείας μου είχα δώσει εντολή να ασκηθεί πίεση προς όλες τις κοινοπραξίες επειδή, αφενός μεν ήταν μεγάλες οι ελλείψεις του ΟΣΕ σε σύγχρονο τροχαίο υλικό και αφετέρου διότι η Ελλάδα είχε από την αίτηση ανάληψης της διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, απολύτως συγκεκριμένες υποχρεώσεις σε ότι αφορούσε τις μεταφορές».
«Αποτελούσα ένα διαρκές πρόβλημα», προσθέτει ο κ. Βερελής. Είναι χαρακτηριστική η αναφορά που γίνεται στις 13 Αυγούστου 2002 στην εσωτερική αλληλογραφία της SIEMENS όπως δημοσιεύθηκε, όπου αναφέρεται ανάμεσα στα άλλα ότι «ο ίδιος ο κ. Βερελής ήταν εκείνος που υποδείκνυε στον ΟΣΕ τους τελευταίους 10 μήνες να επιδεικνύει την συμπεριφορά που επικρίναμε, προκειμένου να αποφευχθεί η διακύβευση της Ιδιωτικοποίησης των Ελληνικών Ναυπηγείων, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική για την Κυβέρνηση Σημίτη».
Τα σημαντικότερα σημεία της επιστολής του κ. Βερελή (ΕΔΩ)