Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

«Ύστατο χαίρε» στον αγαπημένο μου Φίλο Παντελή – Επαμεινώνδα (Λάκη) Τόλια


Αγαπημένε μου Φίλε,
Προτίμησα να σε χαιρετήσω για το τελευταίο σου ταξίδι, γράφοντας λίγα λόγια, ενώ παράλληλα οι πάμπολλες θύμησες περνούν από το μυαλό μου και μετουσιώνονται σε λέξεις.
Είναι πολλά τα όσα ζήσαμε μαζί, τι να πρωτοθυμηθώ; Σε ευχαριστούμε για όσα προσέφερες, σε εμένα προσωπικά, αλλά και στην οικογένειά μου. Σε ευχαριστούμε που ομόρφυνες τη ζωή μας. Που μοιράστηκες στιγμές από τη ζωή σου μαζί μας, κάθε φορά που ερχόσασταν από το Λονδίνο με την Τίνα, στο αγαπημένο σου Μεσολόγγι. Με το χαμόγελό σου, τη ζεστασιά της ψυχής σου, την ακεραιότητα του χαρακτήρα σου.



Πορευτήκαμε οι δυο μας παράλληλα, έστω και εξ αποστάσεως, για πάνω από 50 ολόκληρα χρόνια, όταν αμούστακα παλληκαράκια είχαμε εισαχθεί στη Σχολή Ευελπίδων, όπου και γνωριστήκαμε. Αργότερα βέβαια, τραβήξαμε διαφορετικούς δρόμους ο καθένας μας, αλλά η αγάπη και η μοίρα μας ξαναένωσαν. Σε ευχαριστούμε για την αγάπη σου, που μας χάρισες ανιδιοτελώς. Θα μας λείψει το γνήσιο που αντιπροσώπευες.
Φρόντιζες τον γιο μου Επαμεινώνδα στο Λονδίνο κατά τις σπουδές του, σαν να ήταν δικό σου παιδί και αυτός σε έβλεπε σαν δεύτερο πατέρα. Ήσουν πάντα παρών δίπλα του, τον αγαπούσες και τον στήριζες.
Διάλεξες σαν γνήσιος Μεσολογγίτης, να «φύγεις», όταν το αγαπημένο σου Μεσολόγγι, γιόρταζε την Κυριακή των Βαϊων. «Πέταξες» το πρωί στον ουρανό, για να το καμαρώσεις από ψηλά, μια τέτοια μέρα.
Φίλε Λάκη, σε χαιρετώ με αισθήματα αγάπης, σεβασμού και θαυμασμού. Για τη δύναμη της ψυχής σου να αντιμετωπίσεις με υπερηφάνεια και καρτερικότητα το σοβαρό πρόβλημα της υγείας σου, που σε βασάνισε τα δύο τελευταία χρόνια. Που δεν λύγισες και  πάλεψες παλληκαρίσια.
Η οικογένειά μου και εγώ, είμαστε συγκλονισμένοι από την απώλειά σου, αλλά και  υπερήφανοι για τη διαδρομή σου, για τη στάση ζωής σου, για την ποιότητα της προσωπικότητάς σου και γιατί είχαμε την τιμή να είμαστε φίλοι σου.
Και πάνω απ’ όλα, δικαιούται να είναι υπερήφανη για σένα, η αγαπημένη σου Τίνα, που είχε το ξεχωριστό προνόμιο να σε έχει σύζυγο και που σου στάθηκε με απέραντη δύναμη ψυχής, αγάπης και αφοσοίωσης, μέχρι το τέλος. Τώρα, εμείς θα είμαστε εδώ γι’ αυτήν, η οικογένειά της ….
Καλό σου ταξίδι Φίλε μου και καλό παράδεισο……..

ΘΑΝΑΣΗΣ ΕΠ. ΛΥΡΟΣ