Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

Ο υποστράτηγος ε.α. Αριστομένης Κράγκαρης και πάλι υποψήφιος για αντιπρόεδρος της Ε.Α.Σ.Σ. - Τι αναφέρει σε μήνυμα του ενόψει των εκλογών της 23ης Φεβρουαρίου


«Δεσμεύομαι και δηλώνω ότι, εφόσον επανεκλεγώ στις 23 Φβ 2020, θα συνεχίσω τη δράση μου, λόγω της εμπειρίας που ήδη απέκτησα, προς όφελος των οικογενειών των εκλιπόντων συναδέλφων και των αποστράτων. Αξίζουμε καλύτερης μεταχείρισης από την κυβέρνηση και θα διεκδικήσουμε με ζήλο όλα αυτά που μας ανήκουν και μας τα στερήσανε. ΕΝΩΝΟΥΜΕ  ΔΥΝΑΜΕΙΣ  ΓΙΑ  ΜΙΑ  ΙΣΧΥΡΗ  Ε.Α.Α.Σ.» σημειώνει σε μήνυμά του ενόψει των εκλογών της 23ης Φεβρουαρίου 2020 για ανάδειξη του νέου Δ.Σ. στην Ε.Α.Σ.Σ., ο υποστράτηγος ε.α. Αριστομένης Κράγκαρης.
Ο κ. Κράγκαρης που θέτει και πάλι υποψηφιότητα για την θέση του αντιπροέδρου του ΔΣ, θέση που κατέχει στην απερχόμενη διοίκηση αυτοσυστήνεται ως εξής:
«Κατάγομαι από την Ιερά Πόλη Μεσολογγίου και γεννήθηκα το 1961 στην Αθήνα. Αποφοίτησα το 1983 από την Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων και ορκίστηκα Ανθυπολοχαγός Πεζικού. Ως κατώτερος Αξιωματικός υπηρέτησα στις Δυνάμεις Καταδρομών και ολοκλήρωσα την εκπαίδευση μου σε Σχολές του Εσωτερικού και του Εξωτερικού. Είμαι απόφοιτος της Σχολής Προγραμματιστών – Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του ΓΕΕΘΑ, της Ανωτάτης Σχολής Πολέμου, της Σχολής Στρατηγικών Πληροφοριών και της Διακλαδικής Σχολής Επιτελών Άμυνας. Ως ανώτερος Αξιωματικός υπηρέτησα σε αντίστοιχες Επιτελικές και Διοικητικές Θέσεις του εκάστοτε βαθμού μου.



Υπηρέτησα ως Επιτελής στο Στρατηγείο του ΝΑΤΟ (AFSOUTH) στην Ιταλία, στο Στρατηγείο της SFOR στο Σαράγεβο ως Διοικητής της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΒΟΣΝΙΑΣ - ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗΣ και Ακόλουθος Άμυνας στην Πρεσβεία της Ελλάδος στο Ριάντ με πράλληλη διαπίστευση σε όλα τα κράτη του Αραβικού Κόλπου.
Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Διοικητών Μονάδων της Σχολής ΠΖ των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, εκπαιδεύτηκα στο σχολείο του NATO στο Oberammergau της Γερμανίας και σε σχολεία Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων στη NC3A στην Ολλανδία και στο NCISS στην Ιταλία. Είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος του Βασιλικού Κολλεγίου Πολέμου του Ηνωμένου Βασίλειου και Διπλώματος Στρατηγικής Διοίκησης και Ηγεσίας του Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Διοίκησης του Λονδίνου.
Ομιλώ την Αγγλική γλώσσα, την Ιταλική και την Σερβοκροατική. Κατά τη διάρκεια των 35 χρόνων της σταδιοδρομίας μου, έχω τιμηθεί με όλα τα προβλεπόμενα Παράσημα, Μετάλλια και Διαμνημονεύσεις.
Το 2014 αποστρατεύθηκα με τον βαθμό του Υποστρατήγου ως “ευδοκίμως τερματίσας την σταδιοδρομία μου”.
Στις εκλογές της 19ης Φεβ 2017 εξελέγην Αντιπρόεδρος του Δ.Σ./Ε.Α.Α.Σ.  και από 1ης Μαΐου 2017 δραστηριοποιούμαι στα πλαίσια των καθηκόντων μου στην Ε.Α.Α.Σ